MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:
Die wordt derde denk ik

Geen topjaar idd, voor het eerst kom ik slechts aan 10 platen. Wel fraaie overigens.

Hmm, er zijn wel 2 platen die je hoger zou kunnen verwachten, maar 1 vond ik toch al nooit veel aan en is wellicht iets te mainstream ook. De ander ben ik compleet op uitgeluisterd en ik verwacht ook dat dat voor meer mensen geld. Maar we zien het zaterdag wel.

Hmm, ik kom toch aan een 5/5 en een 4,5/5 (maar misschien is dat juist voor anderen weer erg weinig). Voor de rest best een hoop 4/5-jes. Kon met gemak een erg mooie top 30 vullen. En dan nog had ik een hele shortlist met 'nog te luisteren' plaatjes. Prima jaar (zoals zo'n beetje ieder jaar).

Ja, een top 20 was ook geen probleem hier, maar er waren jaren dat het ook wel een top 50 had kunnen zijn.

zaaf
Minder usual suspects, daardoor komt nog weleens wat fijn spul bovendrijven....

Zaterdag is voor de jeugd?

zaaf
johan de witt schreef:
Zaterdag is voor de jeugd?
Ik denk eerder vrijdag

2008 is wel het jaar van de topvrouwen.
Kattengejank? En knuffelmuziek voor hondjes? Zou zo maar kunnen. Ik verraad niets en houd mijn poker-face.

zaaf
EttaJamesBrown schreef:
2008 is wel het jaar van de topvrouwen.
Kattengejank? En knuffelmuziek voor hondjes? Zou zo maar kunnen. Ik verraad niets en houd mijn poker-face.
Een dag dan...

zaaf
en er is vers bloed! in de persoon van Dave82!

zaaf schreef:

Cool. En als hij over 2007 had meegedaan hadden The Editors wel in de top 10 gestaan.

zaaf schreef:

Dat belooft alvast veel goeds voor 2010.

Gretz schreef:
(quote)

Dat belooft alvast veel goeds voor 2010.

Jij ruikt al een nationale overwinning

Rudi S schreef:
(quote)

Jij ruikt al een nationale overwinning

Na afgelopen weekend ruik ik alleen maar nationale overwinningen. Gaat ook helemaal goed komen 31 augustus. C'est passé voor de Fransen.

dix schreef:

Het zou mij niet verbazen als er deze keer geen consensus is over de nummer 1?

Op dit moment worden slechts 3 platen door iedereen verwacht, en die worden elk een of meerdere keren op de toppositie gezet

EttaJamesBrown schreef:
(quote)

Cool. En als hij over 2007 had meegedaan hadden The Editors wel in de top 10 gestaan.

Klopt "An End Has A Start" zou mijn nr 1. van 2007 zijn geweest...

dix
Is 2008 nog een beetje spannend, zaaf?

zaaf
dix schreef:
Is 2008 nog een beetje spannend, zaaf?
Voor mij persoonlijk? Neu, was best een kutjaar.
Qua muziek heb ik wel wat pareltjes in mn lijst. Ik dacht, ik doe es gek, ik zet ze er maar in.

De lijst der lijsten is niet verschrikkelijk spannend, op diverse vlakken.

zaaf schreef:
op diverse vlakken.

Hm, die hint gaat google in

Lijstje al om 20:00 ingeleverd als een ware Gretz 2.0. Niet de zaterdag, maar de donderdag is voor de jeugd.

Gretz schreef:
Lijstje al om 20:00 ingeleverd als een ware Gretz 2.0. Niet de zaterdag, maar de donderdag is voor de jeugd.

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Dus dan zal het wel kloppen denk ik.

zaaf
2008 is dicht.

Voor de voorspellers: het is lang geleden (13 jaar) dat een nummer 1 zo'n allemansvriend was.
28 x gekozen in 38 lijsten. Dat leverde geen record op, misschien door de vakantiegangers, maar 633 punten is respectabel.
Totaal werden er 353 albums genoemd.

zaaf schreef:

Voor de voorspellers: het is lang geleden (13 jaar) dat een nummer 1 zo'n allemansvriend was.
28 x gekozen in 38 lijsten. Dat leverde geen record op, misschien door de vakantiegangers, maar 633 punten is respectabel.

Dan zijn het vast niet die Mancunians die op #1 staan.

Dan gok ik dat ik de nummer 1 niet in m'n lijst heb staan.

Ik in elk geval ook niet.

Net als de rest van de deelnemers hier verwacht ik de winnaar zelde gezien of gehoord te hebben, dus zeker niet in mijn lijst

Net als de rest van de deelnemers hier verwacht ik de winnaar zelden gezien of gehoord te hebben, dus zeker niet in mijn lijst

zaaf
Er zitten geen aanvullende extra bonusnominaties bij, want ik heb m ook niet.

Zou dit het eerste jaar zijn waar niemand de winnaar in zijn top 20 heeft

Ik heb hem gewoon op #1. Lijkt me sterk dat een ander wint dit jaar (of heb ik nu te veel vertrouwen in de deelnemers hier?). Al spreekt de allemansvriendsbeschrijving eerder in het voordeel van een andere kanshebber. Heb die elleboog zelf ook nog vrij hoog, maar het was dan ook een wat mager jaar. Verder erg benieuwd naar mijn #2, zou podium kunnen worden, maar verwacht hem op plek 5. En over nationaliteiten gesproken; vijf keer NL in mijn top-20. Begin ik heimwee te krijgen? Zaterdag weer terug na vier maanden...

EDIT: Ik zie nu pas hoe laag de beste plaat van 2008 staat in de MuMu Top 250, zeker ten opzichte van die ander. Ik begin te vrezen voor een deceptie zaterdag...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.