Muziek / Muziekgames / Same Song Titles K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 11 februari 2017, 13:27 uur
4-6 Erg duidelijk
7. Lazarus [David Bowie / Porcupine Tree] vs. Day Is Done [Johan / Nick Drake]
7. Lazarus [David Bowie / Porcupine Tree] vs. Day Is Done [Johan / Nick Drake]
1
geplaatst: 11 februari 2017, 13:37 uur
0
geplaatst: 11 februari 2017, 13:56 uur
1
geplaatst: 11 februari 2017, 15:04 uur
5-2
Ik heb niet vaak een spel meegemaakt hier op MuMe waar de uitslagen zo bizar waren. Meer dan genoeg prachtige combo's te vinden en we blijven hier straks toch met een bak ellende zitten.
Ik heb niet vaak een spel meegemaakt hier op MuMe waar de uitslagen zo bizar waren. Meer dan genoeg prachtige combo's te vinden en we blijven hier straks toch met een bak ellende zitten.
0
geplaatst: 11 februari 2017, 16:04 uur
8. Tunnel of Love [Bruce Springsteen/Dire Straits] vs. Mother [John Lennon / Pink Floyd]
0-0, lastige. Zal ze nog eens even opzetten
0-0, lastige. Zal ze nog eens even opzetten
0
geplaatst: 11 februari 2017, 19:28 uur
3-3
Vier prachtige songs. Mother is wel van beide artiesten een hoogtepunt.
Vier prachtige songs. Mother is wel van beide artiesten een hoogtepunt.
0
johannesA
geplaatst: 12 februari 2017, 10:17 uur
5-5. Vooral voor die mooie van Bruce. Mother van Pink Floyd is ook prachtig.
0
geplaatst: 12 februari 2017, 18:33 uur
Edgar18 schreef:
5-2
5-2
Eens, er gaat vooral een hoop OLR keer op keer door. De enige combo met de allure van een winnaar die nog over was is spijtig genoeg in deze ronde uitgeschakeld. Day Is Done [Johan / Nick Drake]). Daarna komt All I Need, die zeer verrassend heeft verloren.
* denotes required fields.