MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:
Onweerwolf
4-0-2

Misterfool
4-0-4

panjoe (moderator)
5-0-4

Eens dat eigenlijk alle avatars op dit formaat moeten worden getoond.

west schreef:
1-0-0

Volgens mij is het dit format de beste manier van het spelen van dit spel, immers: zo worden de afbeeldingen ook gebruikt op Musicmeter.

panjoe schreef:

Eens dat eigenlijk alle avatars op dit formaat moeten worden getoond.

Als er een handige manier was geweest om direct het kleine formaat toe te passen had ik het zo gedaan, om de strijd zo gelijk mogelijk te maken. Maar geen enkel url leidt helaas naar de kleinere afbeelding. Het is me 'iets' teveel werk om van alle ava's een screenshot te maken en ze zelf nog eens extern op te slaan

Maar goed, iedereen blijft vrij om een grotere versie van z'n avatar up te laden.

5-0-5

2-0-1

Oogt in het klein veel minder schreeuwerig.

panjoe (moderator)
4-0-1

Onweerwolf
5-0-1

Onweerwolf
2-1-0

Misterfool
4-1-2

4-2-2

[quote]Gretz schreef:
(quote)

Als je de user zoekt dan krijg je de kleine afbeelding die je in een apart venster kan openen (vanuit het zoekresultaat). Maar een screenshot maken en opslaan kan natuurlijk altijd.

4-3-2

west schreef:

Als je de user zoekt dan krijg je de kleine afbeelding die je in een apart venster kan openen. Maar een screenshot maken en opslaan kan natuurlijk altijd.

Even geprobeerd, maar bij jou werkt het niet hoor. Als ik je ava in een apart venster open krijg ik dit. TEST

Gretz schreef:
(quote)

Even geprobeerd, maar bij jou werkt het niet hoor. Als ik je ava in een apart venster open krijg ik dit. Tes

Hé verdraaid, juist bij mij werkt het niet!
Bij die van jou ook niet.... vanochtend bij anderen weer wel.

Edit: wij zijn onbescheiden types.

west schreef:
(quote)

Hé verdraaid, juist bij mij werkt het niet!
Bij die van jou ook niet.... vanochtend bij anderen weer wel.

Het werkt alleen als de betreffende user nooit de moeite heeft genomen om een grotere versie up te loaden

Het maakt me niet zoveel uit. Via de updates op de userpagina ben je in 3 klikken bij een berichtje waar de avatar klein is afgebeeld. Ik doe dat als het me bij de beoordeling van de avatar van belang lijkt.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:31 uur

geplaatst: vandaag om 13:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.