Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 28 september 2018, 11:10 uur
5-0-4
Eens dat eigenlijk alle avatars op dit formaat moeten worden getoond.
Eens dat eigenlijk alle avatars op dit formaat moeten worden getoond.
0
geplaatst: 28 september 2018, 11:42 uur
west schreef:
1-0-0
Volgens mij is het dit format de beste manier van het spelen van dit spel, immers: zo worden de afbeeldingen ook gebruikt op Musicmeter.
1-0-0
Volgens mij is het dit format de beste manier van het spelen van dit spel, immers: zo worden de afbeeldingen ook gebruikt op Musicmeter.
Als er een handige manier was geweest om direct het kleine formaat toe te passen had ik het zo gedaan, om de strijd zo gelijk mogelijk te maken. Maar geen enkel url leidt helaas naar de kleinere afbeelding. Het is me 'iets' teveel werk om van alle ava's een screenshot te maken en ze zelf nog eens extern op te slaan
Maar goed, iedereen blijft vrij om een grotere versie van z'n avatar up te laden.
0
geplaatst: 28 september 2018, 14:47 uur
[quote]Gretz schreef:
Als je de user zoekt dan krijg je de kleine afbeelding die je in een apart venster kan openen (vanuit het zoekresultaat). Maar een screenshot maken en opslaan kan natuurlijk altijd.
(quote)
Als je de user zoekt dan krijg je de kleine afbeelding die je in een apart venster kan openen (vanuit het zoekresultaat). Maar een screenshot maken en opslaan kan natuurlijk altijd.

0
geplaatst: 28 september 2018, 14:57 uur
west schreef:
Als je de user zoekt dan krijg je de kleine afbeelding die je in een apart venster kan openen. Maar een screenshot maken en opslaan kan natuurlijk altijd.
Als je de user zoekt dan krijg je de kleine afbeelding die je in een apart venster kan openen. Maar een screenshot maken en opslaan kan natuurlijk altijd.
Even geprobeerd, maar bij jou werkt het niet hoor. Als ik je ava in een apart venster open krijg ik dit. TEST
0
geplaatst: 28 september 2018, 14:59 uur
Gretz schreef:
Even geprobeerd, maar bij jou werkt het niet hoor. Als ik je ava in een apart venster open krijg ik dit. Tes
(quote)
Even geprobeerd, maar bij jou werkt het niet hoor. Als ik je ava in een apart venster open krijg ik dit. Tes
Hé verdraaid, juist bij mij werkt het niet!

Bij die van jou ook niet.... vanochtend bij anderen weer wel.

Edit: wij zijn onbescheiden types.

0
geplaatst: 28 september 2018, 15:07 uur
west schreef:
(quote)

Het werkt alleen als de betreffende user nooit de moeite heeft genomen om een grotere versie up te loaden

0
geplaatst: 28 september 2018, 15:10 uur
Het maakt me niet zoveel uit. Via de updates op de userpagina ben je in 3 klikken bij een berichtje waar de avatar klein is afgebeeld. Ik doe dat als het me bij de beoordeling van de avatar van belang lijkt.
* denotes required fields.