Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2018, 13:44 uur
1-6
Eén van mijn favoriete avatars. Meer dan eens heb ik me afgevraagd wat het is - het roept associaties op met een zonsverduistering, met een ijzerfabriek, met een zen-cirkel, met zo'n foto met lange sluitingstijd waarbij iemand met een lichtje rondzwaait, maar het is duidelijk niets van dat alles - maar toch is het altijd onmiddellijk herkenbaar en aesthetically pleasing.
Eén van mijn favoriete avatars. Meer dan eens heb ik me afgevraagd wat het is - het roept associaties op met een zonsverduistering, met een ijzerfabriek, met een zen-cirkel, met zo'n foto met lange sluitingstijd waarbij iemand met een lichtje rondzwaait, maar het is duidelijk niets van dat alles - maar toch is het altijd onmiddellijk herkenbaar en aesthetically pleasing.

0
geplaatst: 7 oktober 2018, 13:56 uur
0-3
Ik herkende de Grolsch-brouwerij ook niet, dus laat ik het maar vragen: is er iets bijzonders aan dat huis?
Ik herkende de Grolsch-brouwerij ook niet, dus laat ik het maar vragen: is er iets bijzonders aan dat huis?
1
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:11 uur
Beetje jammer dat we geen 'angry reacts' of 'sad reacts' op MuMe hebben.
1
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:11 uur
2-6
Nu weet ik weer waar ik dat ventje van ken, amai dat zat ver!
Dit was vroeger vlak voor/vlak na Sesamstraat, niet?
Toch 2-6, ik ben nu eenmaal fan van Beach House.
Dit was vroeger vlak voor/vlak na Sesamstraat, niet? Toch 2-6, ik ben nu eenmaal fan van Beach House.
0
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:13 uur
ArthurDZ schreef:
Dit was vroeger vlak voor/vlak na Sesamstraat, niet?
Dit was vroeger vlak voor/vlak na Sesamstraat, niet? Geen idee, ik heb het pas ontdekt in mijn late tienerjaren.

1
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:15 uur
Het lijkt wel zo. Maar het is van oorsprong Tsjechisch. Ik zou denken dat het door heel Europa wel is uitgezonden.
1
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:21 uur
Nooit op Vlaamse televisie gezien nee. Maar wij hadden De Boomhut, Samson & Gert en Kulderzipken dus ook niet te veel medelijden krijgen met ons 
Wel op het legendarische kinderblok van Nederland 3, waar ik ook vaak naar keek. Kan er me niks meer van herinneren dus zo interessant vond ik het programma verder niet denk ik.

Wel op het legendarische kinderblok van Nederland 3, waar ik ook vaak naar keek. Kan er me niks meer van herinneren dus zo interessant vond ik het programma verder niet denk ik.
0
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:24 uur
Ja, ik keek niet zoveel naar Nederland 3, heb daardoor ook Rembo & Rembo gemist bijvoorbeeld. Voor mij was het toch vooral Cartoon Network en Fox Kids. Later dus wel alsnog de schade ingehaald en dingen als Buurman & Buurman en Rembo & Rembo ontdekt.
1
geplaatst: 7 oktober 2018, 14:42 uur
* denotes required fields.