Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
0
geplaatst: 8 oktober 2018, 11:27 uur
Arrie schreef:
0-3
Ik herkende de Grolsch-brouwerij ook niet, dus laat ik het maar vragen: is er iets bijzonders aan dat huis?
0-3
Ik herkende de Grolsch-brouwerij ook niet, dus laat ik het maar vragen: is er iets bijzonders aan dat huis?
Met aanstellen van deze avatar luisterde ik veel naar Beach House. Ik googlede op Beach House en dit was een van de eerste resultaten, een fijn huisje aan het strand. Dat vond ik wel mooi.
1
geplaatst: 8 oktober 2018, 11:28 uur
panjoe schreef:
1-6
Eén van mijn favoriete avatars. Meer dan eens heb ik me afgevraagd wat het is - het roept associaties op met een zonsverduistering, met een ijzerfabriek, met een zen-cirkel, met zo'n foto met lange sluitingstijd waarbij iemand met een lichtje rondzwaait, maar het is duidelijk niets van dat alles - maar toch is het altijd onmiddellijk herkenbaar en aesthetically pleasing.
Hoes van Molina & Johnson, misschien valt er op die manier iets over te vinden?1-6
Eén van mijn favoriete avatars. Meer dan eens heb ik me afgevraagd wat het is - het roept associaties op met een zonsverduistering, met een ijzerfabriek, met een zen-cirkel, met zo'n foto met lange sluitingstijd waarbij iemand met een lichtje rondzwaait, maar het is duidelijk niets van dat alles - maar toch is het altijd onmiddellijk herkenbaar en aesthetically pleasing.
* denotes required fields.