Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3
zoeken in:
1
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:38 uur
Arrie schreef:
Johnny, loop eens niet zo te haten op Buurman & Buurman. Dat is een zeer waardige tegenstander om van te verliezen.
Johnny, loop eens niet zo te haten op Buurman & Buurman. Dat is een zeer waardige tegenstander om van te verliezen.
Vind ik dus niet. En dat mag ik vinden.
7-1
0
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:41 uur
Voor een Grindcore / Goregrind album een assertief hoesontwerp. Ik heb die van de cassette - zonder kat.
Way to Live | Oniku - oniku.bandcamp.com
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:42 uur
Arrie schreef:
Als je avatar bestaat uit een boze man met een vlag om z'n hoofd dan is elke tegenstander waardig om van te verliezen.
1
Onweerwolf
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:45 uur
B.Robertson schreef:
Voor een Grindcore / Goregrind album een assertief hoesontwerp. Ik heb die van de cassette - zonder kat.
Aardig, maar grind met ekte drums is toch wel een stuk prettiger om naar te luisteren.
0
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:46 uur
Dat laatste was sarcastisch, dûh. Ik zou gokken dat Johnny zijn mening over B&B ongeveer slaat op de artiestennaam van zijn avatar.
1
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:48 uur
jordidj1 schreef:
Wat dacht je van mij dan? Ik werd uitgeschakeld door een fuckin professor waarvan diens hoofd enkel uit een oog bestaat.
Wat dacht je van mij dan? Ik werd uitgeschakeld door een fuckin professor waarvan diens hoofd enkel uit een oog bestaat.
En ik dan? Door een collega nota bene!

0
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:51 uur
0-4
Mooi landschap maar ik vind landschappen als avatars niet zo heel boeiend.
Mooi landschap maar ik vind landschappen als avatars niet zo heel boeiend.
3
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:56 uur
Onweerwolf schreef:
Als je avatar bestaat uit een boze man met een vlag om z'n hoofd dan is elke tegenstander waardig om van te verliezen.
(quote)
Zegt de man met het lelijke eendje!

1-5, zeer duidelijk ook deze.
0
geplaatst: 10 oktober 2018, 13:58 uur
2-5
Zelfs met avatars zijn uitslagen zo onlogisch als wat
Ik denk dat ik net als Titmeister ook maar geen avatar neem.
Zelfs met avatars zijn uitslagen zo onlogisch als wat

Ik denk dat ik net als Titmeister ook maar geen avatar neem.

* denotes required fields.