MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Mooiste Avatar Editie #3

zoeken in:

dix
1-1

Onweerwolf
1-6

Arrie schreef:
(quote)

Hoezo trouwens niet? Ik heb een vrij simpel ding maar dat is op zich best te doen. De vorige heb ik met m’n mobiel geplaatst, was zo gebeurd.

Het selecteren van het juiste gedeelte wilde me niet lukken. Nu nog eens geprobeerd en lukt het wel

Teunnis schreef:
(quote)

Het selecteren van het juiste gedeelte wilde me niet lukken. Nu nog eens geprobeerd en lukt het wel

Ah oké. Verder geen probleem hoor, ik vroeg het me gewoon af.

4-10

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Ah oké. Verder geen probleem hoor, ik vroeg het me gewoon af.

Ik moet zeggen dat ik het ook lastig vond. Nu de posts met battles niet zo lang meer zijn is het wel te doen maar in het begin was het knap lastig om in een post van tientallen battles de juist er uit te copy/pasten. En het copy/pasten an sich is met een touchscreen gewoon een stuk lastiger dan met een fysiek toetsenbord.

Haha, brajoapau, mooie avatar

Misschien starten we een nieuwe trend

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik moet zeggen dat ik het ook lastig vond. Nu de posts met battles niet zo lang meer zijn is het wel te doen maar in het begin was het knap lastig om in een post van tientallen battles de juist er uit te copy/pasten. En het copy/pasten an sich is met een touchscreen gewoon een stuk lastiger dan met een fysiek toetsenbord.

Wel mee eens ja.

Allebei erg mooi.

1-0

dix
4-0

Maar die van Graf roept wel vragen op.

5-0

Schitterend

5-1 gelukkig geen Zappa

Gast
geplaatst: vandaag om 13:59 uur

geplaatst: vandaag om 13:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.