MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Party like the 80's KO

zoeken in:

4-6

117 Madonna - Into The Groove vs. Michael Sembello - Maniac

1-0

2-0

En wederom een onbegrijpelijke uitslag hiervoor. Dit is niet mijn muziekgame vrees ik. Of gewoon niet mijn publiek

112 Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go vs. Eurythmics & Aretha Franklin - Sisters Are Doin' It For Themselves

0-0

1-0
GrafGantz schreef:
En wederom een onbegrijpelijke uitslag hiervoor. Dit is niet mijn muziekgame vrees ik. Of gewoon niet mijn publiek

Tsja er zijn duidelijk 2 groepen in deze KO: de danceliefhebbers en de 80's-popliefhebbers. Helaas voor ons is die laatste groep beter vertegenwoordigd en actiever...

Tja, beiden niet zo best.

2-0

Zijn jullie nu echt twee keer dezelfde battle aan het spelen?(112)

118 Prince - Let's Go Crazy vs. Bronski Beat & Marc Almond - I Feel Love

0-1

Ja hallo, Prince tegen Marc..... niet te doen

3-1

Titmeister schreef:
Tsja er zijn duidelijk 2 groepen in deze KO: de danceliefhebbers en de 80's-popliefhebbers. Helaas voor ons is die laatste groep beter vertegenwoordigd en actiever...

En ik denk ook wel een verschil tussen de stemmers die met hun hoofd stemmen (kiezen meer voor kwaliteit, wat dat ook moge zijn) en die op hun gevoel stemmen (weten nog dat ze in die tijd graag naar het nummer op de radio luisterden of erop dansten tijdens de eerste uitgaansavondjes).
Leeftijd inclusief beleving kan dus ook een rol spelen.

6-2

aERodynamIC schreef:
(quote)

En ik denk ook wel een verschil tussen de stemmers die met hun hoofd stemmen (kiezen meer voor kwaliteit, wat dat ook moge zijn) en die op hun gevoel stemmen (weten nog dat ze in die tijd graag naar het nummer op de radio luisterden of erop dansten tijdens de eerste uitgaansavondjes).
Leeftijd inclusief beleving kan dus ook een rol spelen.
Belangrijkste lijkt me toch echt in de geest van de KO te stemmen. En daar horen die avondjes zeker bij, zolang het tijdens een party maar gedraaid kan worden.

119 Womack & Womack - Teardrops vs. Janet Jackson - Black Cat

0-1

Wel de leukere 80's pop dit, iig wel opveermomentjes als deze worden gedraaid (al lijkt Janet al helemaal te zijn vergeten)

Masterbattle

Tja deze kunnen allebei op feestjes. Gelijkspel dan maar.

1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:34 uur

geplaatst: vandaag om 00:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.