Muziek / Muziekgames / Party like the 80's KO
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2017, 21:27 uur
4-6
117 Madonna - Into The Groove vs. Michael Sembello - Maniac
1-0
117 Madonna - Into The Groove vs. Michael Sembello - Maniac
1-0
0
geplaatst: 5 januari 2017, 21:33 uur
2-0
En wederom een onbegrijpelijke uitslag hiervoor. Dit is niet mijn muziekgame vrees ik. Of gewoon niet mijn publiek
En wederom een onbegrijpelijke uitslag hiervoor. Dit is niet mijn muziekgame vrees ik. Of gewoon niet mijn publiek

0
geplaatst: 5 januari 2017, 22:54 uur
112 Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go vs. Eurythmics & Aretha Franklin - Sisters Are Doin' It For Themselves
0-0
0-0
1
geplaatst: 5 januari 2017, 23:01 uur
1-0
Tsja er zijn duidelijk 2 groepen in deze KO: de danceliefhebbers en de 80's-popliefhebbers. Helaas voor ons is die laatste groep beter vertegenwoordigd en actiever...
GrafGantz schreef:
Tsja er zijn duidelijk 2 groepen in deze KO: de danceliefhebbers en de 80's-popliefhebbers. Helaas voor ons is die laatste groep beter vertegenwoordigd en actiever...
0
geplaatst: 5 januari 2017, 23:52 uur
Zijn jullie nu echt twee keer dezelfde battle aan het spelen?(112) 
118 Prince - Let's Go Crazy vs. Bronski Beat & Marc Almond - I Feel Love
0-1

118 Prince - Let's Go Crazy vs. Bronski Beat & Marc Almond - I Feel Love
0-1
0
geplaatst: 6 januari 2017, 01:15 uur
Titmeister schreef:
En ik denk ook wel een verschil tussen de stemmers die met hun hoofd stemmen (kiezen meer voor kwaliteit, wat dat ook moge zijn) en die op hun gevoel stemmen (weten nog dat ze in die tijd graag naar het nummer op de radio luisterden of erop dansten tijdens de eerste uitgaansavondjes).
Leeftijd inclusief beleving kan dus ook een rol spelen.
0
geplaatst: 6 januari 2017, 01:57 uur
6-2
aERodynamIC schreef:
En ik denk ook wel een verschil tussen de stemmers die met hun hoofd stemmen (kiezen meer voor kwaliteit, wat dat ook moge zijn) en die op hun gevoel stemmen (weten nog dat ze in die tijd graag naar het nummer op de radio luisterden of erop dansten tijdens de eerste uitgaansavondjes).
Belangrijkste lijkt me toch echt in de geest van de KO te stemmen. En daar horen die avondjes zeker bij, zolang het tijdens een party maar gedraaid kan worden.(quote)
0
geplaatst: 6 januari 2017, 01:59 uur
119 Womack & Womack - Teardrops vs. Janet Jackson - Black Cat
0-1
Wel de leukere 80's pop dit, iig wel opveermomentjes als deze worden gedraaid (al lijkt Janet al helemaal te zijn vergeten)
0-1
Wel de leukere 80's pop dit, iig wel opveermomentjes als deze worden gedraaid (al lijkt Janet al helemaal te zijn vergeten)
0
geplaatst: 6 januari 2017, 02:01 uur
Masterbattle 
Tja deze kunnen allebei op feestjes. Gelijkspel dan maar.
1-1

Tja deze kunnen allebei op feestjes. Gelijkspel dan maar.
1-1
* denotes required fields.