MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Archief als 1ste over de 100

Inside information, Frankie?

Dat pooltje gaat niet werken op deze manier natuurlijk

Onweerwolf

Finidi schreef:
Dat pooltje gaat niet werken op deze manier natuurlijk

A Moon Shaped Pooltje?

Cloud Nothings draait ook verbazingwekkend goed mee.

Onweerwolf
Het moon shaped pooltje staat nog steeds open..

Ik zou toch op Sprawll gokken dan.

DjFrankie (moderator)
2 om 4

De man met de Tjolk-avatar zit in een trein door een wit sneeuwlandschap af en toe zijn telefoon te checken voor een update van de witte trui . Ik was overigens de laatste omdat ik de deadline bijna vergeten was. Bijna.....

Zit echt te genieten van de spannende strubbelingen in de Trui, wat staat alles nog bizar dicht op elkaar.

Strijd tot de honderd wordt steeds spannender, komende update gaat het er iig nog niet van komen. Net niet.

SPOILER!!

DjFrankie (moderator)
Ik zit mee te kijken vanuit een Starbucks in Stockholm. Overigens hier in Zweden geen sneeuw ?

Hier in Tsjechië ook geen White Witte Trui. Wel een strakblauwe lucht en -2 graden hier. Ideaal weer om binnen te genieten van de Witte Trui.

Onweerwolf

Hoe zit het Onweerwolf, als iemand nu 4 punten aan Let It Happen geeft en nog meer aan een ander nummer dat daardoor boven Let It Happen komt in de tussenstand... Was Let It Happen dan - geheel volgens de songfestivalprocedure - de eerste die door de 100 punten ging??

Onweerwolf schreef:
(afbeelding)
Je weet dat Schotland bij het onafhankelijkheidsreferendum nee heeft gezegd?

Onweerwolf
Ja, de laagste punten worden het eerst bekend gemaakt, nietwaar?

Ik gok trouwens op Nick Cave als nummer 1 in de volgende tussenstand. Laat ik het dan zo stellen.

Nog zestien kandidaten die als eerste de 100 punten kunnen halen. Gekkenwerk!

Onweerwolf
Fake Empire is toch wel echt verrassend inmiddels.

Nou ja, 25 punten op de nr1 is in 2 stemmen in te halen.

Heb nog niet het idee dat we al veel wijzer zijn over de uiteindelijke uitslag. Opvallend dat tot nu toe elk nummer het tempo bij kan houden. Iedereen maakt nog kans.

Song for Zula had ik ook wel hoger ingeschat. Archive en Cloud Nothings doen het dan weer verbazingwekkend goed.

Nick Cave gaat als eerste over de 100. Heerlijk dat het nog zo extreem dicht op elkaar zit.

Overigens zojuist de radio aangezet en al heerlijke nummers gehoord. Nu Burial

Overigens mogen we van mij nu wel stoppen. Wat een top-8

Onweerwolf
Cloud Nothings als eerste door de 100 dus. Dat had niemand op voorhand voorspeld vermoed ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:13 uur

geplaatst: vandaag om 18:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.