MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:
Oh spannend, volgens mij de eerste keer dat ik de optelling van mijn punten live meemaak

Onweerwolf
ArthurDZ schreef:
Oh spannend, volgens mij de eerste keer dat ik de optelling van mijn punten live meemaak

Ik heb het tot dusverre elk jaar nog voor elkaar gekregen.

ArthurDZ schreef:

Ik denk dat het voor ons wel spannender is dan voor jou

Geweldig nummer: Vincent

Komt ie!

Onweerwolf

Sunderland schreef:
Geweldig nummer: Vincent

Komt ie!

Riep je mij?

kaj_666 schreef:
(quote)

Bij het eerstvolgende concert gaat Eefje In The Air Tonight coveren en het hele nummer lang Gretz op de voorste rij indringend aanstaren.

Oh LORDE, als dat waar mocht zijn. ???

Onweerwolf schreef:
Hiphop Leeft!

Volgend jaar ook Painting erbij in de finale, dat moet kunnen.

Gretz schreef:
(quote)

Oh LORDE, als dat waar mocht zijn. ???
Jij doet wel Sober nomineren volgend jaar hè? Ik wil Lorde in de Trui!

Veel te melodramatisch...

Geweldig hoe een paar puntjes een nummer vele plekken omhoog stuwt. Mijn favoriet doet het goed al verwacht ik dat ik de enige ben die hem op 1 heeft.

123poetertjes schreef:
(quote)
Jij doet wel Sober nomineren volgend jaar hè? Ik wil Lorde in de Trui!

Jazeker, misschien wel 2 nummers. En ook in de MuMeLadder. Schandalig dat ze er nog niet in staat. Ik heb Team wel eens genomineerd en iemand anders Tennis Court, maar helaas zonder succes.

Ik zet net Radio Orinoco aan, omdat ik het vermoeden heb dat er rond deze tijd ene heel mooi nummer voor bij moet komen en ik hoor nog net de laatste klanken wegsterven van Growing Old Is Getting Old. Volgend jaar moet ik écht eerder inschakelen.

starbright boy schreef:
De man met de Tjolk-avatar zit in een trein door een wit sneeuwlandschap af en toe zijn telefoon te checken voor een update van de witte trui . Ik was overigens de laatste omdat ik de deadline bijna vergeten was. Bijna.....

Vorig jaar viel de popquiz van DjFrankie op dezelfde dag, toen zat ik dus op elk mogelijk moment de tussenstand te bekijken.

stoepkrijt schreef:
Growing Old Is Getting Old.
Kijk eens...

Het rechterrijtje is voorlopig flink sterker dan het linker.

Maar op Radio Orinoco klinkt het véél mooier!

Tijd voor de winnaar om het rechterrijtje te verlaten (hopelijk voorgoed).

Grimes op 5, Radiohead op 15 en Fake Empire gedeeld laatste. Wat een bizarre stand (maar stiekem eigenlijk best leuk).

Onweerwolf

Wie is de ploegleider van Arcade Fire eigenlijk? En waarom zijn ze met een ploegentijdrit bezig? Samen met die andere Arc- ?

Poek schreef:
Wie is de ploegleider van Arcade Fire eigenlijk?

Een zeker meneer Win Butler.

stoepkrijt schreef:
Grimes op 5, Radiohead op 15 en Fake Empire gedeeld laatste. Wat een bizarre stand (maar stiekem eigenlijk best leuk).

Ik verdenk Onweerwolf er van dat hij een scriptje heeft geschreven dat Songfestivaltactieken toepast. Een dusdanige volgorde in elkaar zet dat het zo lang mogelijk spannend blijft.

Onweerwolf

Ongeveer ja

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.