Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2017, 15:44 uur
Twee van de vier nummers zonder nummer 1-notering komen van The National. Au!
Dat ik tot nu toe de enige ben die No Cars Go op 1 heeft gezet verbaast me trouwens ook.
Dat ik tot nu toe de enige ben die No Cars Go op 1 heeft gezet verbaast me trouwens ook.
1
geplaatst: 10 december 2017, 15:47 uur
23 draait erg lekker! En dan moet die van Sunderland nog komen
1
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2017, 15:51 uur
No Cars Go is al eerste door de 200 grens en afgetekend mogen we concluderen.
Heel opmerkelijk.
Heel opmerkelijk.
0
geplaatst: 10 december 2017, 15:52 uur
En net nu ik dat nummer definitief beu begin te worden. Gelukkig zijn we er volgend jaar vanaf.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2017, 15:53 uur
Het zou wel de meest verrassende #1 uit de jonge geschiedenis van De Trui zijn.
0
geplaatst: 10 december 2017, 15:54 uur
Wat zou het gaaf zijn als No Cars Go nog één keer kan pieken. Winnen zal niet lukken, maar met de hoogste notering ooit zou ik ook al tevreden zijn.
2
geplaatst: 10 december 2017, 15:54 uur
No Cars Go zou een geweldige nummer 1 zijn. En dat zeg ik niet alleen als fervent fietser en inwoner van fileland België.
0
geplaatst: 10 december 2017, 15:56 uur
Vorig jaar nog onder Sprawl II en nu kanshebber voor de winst. Kan snel gaan. Hoop op een remonte van Tame Impala of Nick Cave want buitens Bowie vind ik de Top 4 vrij standaard.
Wel gaaf dat Cloud Nothings en Blonde Redhead zo goed presteren. En musicmeter lijkt een beetje The National moe te zijn.
Wel gaaf dat Cloud Nothings en Blonde Redhead zo goed presteren. En musicmeter lijkt een beetje The National moe te zijn.
2
geplaatst: 10 december 2017, 15:59 uur
Dance Lover schreef:
En musicmeter lijkt een beetje The National moe te zijn.
Er staan drie nummers van ze in de finale (en bij de Ladder twee daar dicht tegenaan) en dat is jouw conclusie?En musicmeter lijkt een beetje The National moe te zijn.
1
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2017, 16:05 uur
Tijd voor koffie nummer 5. Dat is al twee meer dan normaal. 

0
geplaatst: 10 december 2017, 16:05 uur
Een klein gaatje achter de top-6 en dat zijn allemaal de te verwachte namen. Hoewel de verschillen nog steeds klein zijn, denk ik wel dat de top-6 redelijk intact gaat blijven.
0
geplaatst: 10 december 2017, 16:06 uur
Om het weer spannend te maken had ie in een lijstje als deze Lazarus echt wat hoger moeten zetten...
0
geplaatst: 10 december 2017, 16:08 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Er staan drie nummers van ze in de finale (en bij de Ladder twee daar dicht tegenaan) en dat is jouw conclusie? Ik zeg dan ook een beetje, maar als 2 nummers die bijna de MuMeladder finale weten te halen nu roemloos 11de en 21ste staan + een overduidelijke laatste plek voor hun rekening innemen in de jongere broer kun je moeilijk zeggen dat ze lekker presteren, de verwachtingen lagen bij iedereen toch echt veel hoger vooraf.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 december 2017, 16:11 uur
En toen was het woord toch weer even aan de andere AF.
2
geplaatst: 10 december 2017, 16:12 uur
Zit hier in besneeuwd Leiden lekker mee te luisteren. Lekkere kneitert van de Deerhunter. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 december 2017, 16:12 uur
Nogal wiedes 
No Cars Go is betrekkelijk suf, maar de echte misperen in het linkerrijtje op dit moment zijn toch Lazarus en Wasted Days.

No Cars Go is betrekkelijk suf, maar de echte misperen in het linkerrijtje op dit moment zijn toch Lazarus en Wasted Days.
0
geplaatst: 10 december 2017, 16:13 uur
Teunnis schreef:
Een klein gaatje achter de top-6 en dat zijn allemaal de te verwachte namen. Hoewel de verschillen nog steeds klein zijn, denk ik wel dat de top-6 redelijk intact gaat blijven.
Nu maar zes punten, dat is echt niet veel...
0
geplaatst: 10 december 2017, 16:16 uur
0
geplaatst: 10 december 2017, 16:18 uur
Casartelli schreef:
Nogal wiedes
Nogal wiedes

Niet met je eens, maar gelukkig noem je Nick Cave & The Bad Seeds een keer geen echte mispeer.

* denotes required fields.