MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:
Twee van de vier nummers zonder nummer 1-notering komen van The National. Au!

Dat ik tot nu toe de enige ben die No Cars Go op 1 heeft gezet verbaast me trouwens ook.

23 draait erg lekker! En dan moet die van Sunderland nog komen

Onweerwolf
No Cars Go is al eerste door de 200 grens en afgetekend mogen we concluderen.

Heel opmerkelijk.

Geweldige top 3 nu. Laat maar zo.

En net nu ik dat nummer definitief beu begin te worden. Gelukkig zijn we er volgend jaar vanaf.

Onweerwolf
Het zou wel de meest verrassende #1 uit de jonge geschiedenis van De Trui zijn.

Wat zou het gaaf zijn als No Cars Go nog één keer kan pieken. Winnen zal niet lukken, maar met de hoogste notering ooit zou ik ook al tevreden zijn.

No Cars Go zou een geweldige nummer 1 zijn. En dat zeg ik niet alleen als fervent fietser en inwoner van fileland België.

Gewoon Radiohead lijkt me prima!

Vorig jaar nog onder Sprawl II en nu kanshebber voor de winst. Kan snel gaan. Hoop op een remonte van Tame Impala of Nick Cave want buitens Bowie vind ik de Top 4 vrij standaard.

Wel gaaf dat Cloud Nothings en Blonde Redhead zo goed presteren. En musicmeter lijkt een beetje The National moe te zijn.

Dance Lover schreef:
En musicmeter lijkt een beetje The National moe te zijn.
Er staan drie nummers van ze in de finale (en bij de Ladder twee daar dicht tegenaan) en dat is jouw conclusie?

Geweldige smaak, die nico.

Mooi podium zo

Onweerwolf
Tijd voor koffie nummer 5. Dat is al twee meer dan normaal.

Een klein gaatje achter de top-6 en dat zijn allemaal de te verwachte namen. Hoewel de verschillen nog steeds klein zijn, denk ik wel dat de top-6 redelijk intact gaat blijven.

Om het weer spannend te maken had ie in een lijstje als deze Lazarus echt wat hoger moeten zetten...

chevy93 schreef:
(quote)
Er staan drie nummers van ze in de finale (en bij de Ladder twee daar dicht tegenaan) en dat is jouw conclusie?

Ik zeg dan ook een beetje, maar als 2 nummers die bijna de MuMeladder finale weten te halen nu roemloos 11de en 21ste staan + een overduidelijke laatste plek voor hun rekening innemen in de jongere broer kun je moeilijk zeggen dat ze lekker presteren, de verwachtingen lagen bij iedereen toch echt veel hoger vooraf.

Onweerwolf schreef:
Tijd voor koffie nummer 5. Dat is al twee meer dan normaal.
Je bent vroeger opgestaan, dus dat is volkomen logisch.

Onweerwolf
En toen was het woord toch weer even aan de andere AF.

mol
Zit hier in besneeuwd Leiden lekker mee te luisteren. Lekkere kneitert van de Deerhunter.

Casartelli (moderator)
Nogal wiedes

No Cars Go is betrekkelijk suf, maar de echte misperen in het linkerrijtje op dit moment zijn toch Lazarus en Wasted Days.

Teunnis schreef:
Een klein gaatje achter de top-6 en dat zijn allemaal de te verwachte namen. Hoewel de verschillen nog steeds klein zijn, denk ik wel dat de top-6 redelijk intact gaat blijven.

Nu maar zes punten, dat is echt niet veel...

Runaway mag echt geen hekkensluiter worden

jordidj1 schreef:
Runaway mag echt geen hekkensluiter worden

23 is een mooi nummer!

Dan liever 9

Casartelli schreef:
Nogal wiedes

No Cars Go is betrekkelijk suf, maar de echte misperen in het linkerrijtje op dit moment zijn toch Lazarus en Wasted Days.

Niet met je eens, maar gelukkig noem je Nick Cave & The Bad Seeds een keer geen echte mispeer.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.