MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2017]

zoeken in:

Casartelli (moderator)
Dance Lover schreef:
maar gelukkig noem je Nick Cave & The Bad Seeds een keer geen echte mispeer.
Dit nummer valt net nog wel mee inderdaad.

Onweerwolf
Zou No Cars Go dan toch te vroeg hebben gepiekt?

Nog niemand met dezelfde nummer één...

Zolang No Cars Go bovenaan staat staat No Cars Go bovenaan.

Ik schakel in, zowel op de site als op Orinoco. Goed bezig OWW

Go Fake Empire! Laat de rest maar vroeg pieken, het is het eindresultaat dat telt

Onweerwolf

Onweerwolf
De eerste #1 voor Cohen.

Nog twee platen moeten het zonder stellen.

Het schuift mooi in elkaar bovenin!

Dat is geen goed teken in dit geval.

Disparate Youth valt me voorlopig tegen, die had ik hoger verwacht.

Bowie nu naar de 1e plek?

Onweerwolf
Bij deze even een shout-out naar Grafmat & kaj_666 die een geweldige marathon uitzending aan het verzorgen zijn op Orinoco Radio. Ik vind het een enorme eer dat 'mijn projectje' met zoveel liefde wordt behandeld. Thanks guys!

Ze gaan nog door tot vanavond 00:00 dus je kunt nog urenlang meeluisteren via deze link:

http://185.87.186.220:8000/orinoco

Onweerwolf
Bam! De ontsnapping van een paar uur van No Cars Go is eindelijk dan toch teniet gedaan. En toen was daar opeens Bowie!

No Cars Bo Wie
Leuk nummer hoor van AF, maar echt geen 1e plek waard...

Is ook gewoon een goed nummer.

Fluit maar af nu

Een Schöne lijst zo ja

Onweerwolf schreef:
Bam! De ontsnapping van een paar uur van No Cars Go is eindelijk dan toch teniet gedaan. En toen was daar opeens Bowie!

YES YES YES!!!!!!

johan de witt schreef:
Fluit maar af nu

Mooie lijst zo, niks meer aan veranderen nee.

Ik snap het niet van Lazarus. Wat maakt dit nummer een 10? Ik zet hem op een 7. Hoewel ik natuurlijk snap dat het een zeer beladen nummer is met een fantastische clip.

Blackstar vind ik overigens wel geweldig en ik had verwacht dat die hoger zou scoren.

Mijn nummers 23 en 24 staan nu bovenaan. Help!

Co Jackso schreef:
Ik snap het niet van Lazarus. Wat maakt dit nummer een 10? Ik zet hem op een 7. Hoewel ik natuurlijk snap dat het een zeer beladen nummer is met een fantastische clip.

Blackstar vind ik overigens wel geweldig en ik had verwacht dat die hoger zou scoren.

Blackstar is een 10, Lazarus een 9,9.

Niet eens omdat het beladen zou zijn, daar moeten mensen eens vanaf stappen, gaat niet voor iedereen op namelijk.

Al voor zijn dood knalde deze nummers er bij mij in. Soms zijn nummers, heel simpel, gewoon erg goed

Ik snap de populariteit van andere nummers hier weer niet. Maar dat is toch heel normaal. Zoiets moet je helemaal niet willen uitleggen (laats staan om uitleg vragen). Iets met smaken en verschillen

Onweerwolf
Arcade Fire geeft zich nog niet zomaar gewonnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.