Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2017
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2017, 09:25 uur
8.5
Enorm goed album in zijn volledigheid met enkele sublieme nummers, waaronder A Solitary Reign!
Enorm goed album in zijn volledigheid met enkele sublieme nummers, waaronder A Solitary Reign!
0
geplaatst: 22 oktober 2017, 14:36 uur
7,25
Tweede beluistering al beter, toch sta ik perplex van de cijfers hierboven
Tweede beluistering al beter, toch sta ik perplex van de cijfers hierboven
0
geplaatst: 22 oktober 2017, 19:33 uur
Volgens mij heeft Amenra een record verbroken binnen dit topic qua gemiddelde: 8.78!
01/10: Sorcerer - Sirens (Dieter / 7 / 6,94)
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino)
01/10: Sorcerer - Sirens (Dieter / 7 / 6,94)
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino)
0
geplaatst: 23 oktober 2017, 09:00 uur
De vorige plaat vond ik prima. Dit nummer weet mij nog niet echt te overtuigen.
6,5
6,5
0
aslan (crew)
geplaatst: 24 oktober 2017, 19:33 uur
01/10: Sorcerer - Sirens (Dieter / 7 / 6,94)
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino / 6 / 6,80 )
24/10: Leng Tch'e - Stentor of Doom (aslan / / )
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino / 6 / 6,80 )
24/10: Leng Tch'e - Stentor of Doom (aslan / / )
0
geplaatst: 24 oktober 2017, 20:33 uur
Lekker bruut, en toch behoorlijk melodieus. En nog uit België ook!
7,5
7,5
1
geplaatst: 26 oktober 2017, 17:40 uur
8
Goede riff, goed drumwerk, en het duurt niet langer dan het hoeft te duren. Zie ik daar ook een ESP Viper? Daar heb ik wel een halve bonuspount voor over.
Goede riff, goed drumwerk, en het duurt niet langer dan het hoeft te duren. Zie ik daar ook een ESP Viper? Daar heb ik wel een halve bonuspount voor over.
0
geplaatst: 27 oktober 2017, 08:54 uur
01/10: Sorcerer - Sirens (Dieter / 7 / 6,94)
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino / 6 / 6,80 )
24/10: Leng Tch'e - Stentor of Doom (aslan / 7 / 7,09)
27/10: Galactic Cowboys - Internal Masquerade (Dieter / / )
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino / 6 / 6,80 )
24/10: Leng Tch'e - Stentor of Doom (aslan / 7 / 7,09)
27/10: Galactic Cowboys - Internal Masquerade (Dieter / / )
0
geplaatst: 27 oktober 2017, 09:01 uur
Na 17 jaar weer een plaat en nog steeds leuk en zeer herkenbaar.
Na een paar luisterbeurten waardeer ik het nummer met een vol punt op.
8
Na een paar luisterbeurten waardeer ik het nummer met een vol punt op.
8
0
geplaatst: 27 oktober 2017, 12:35 uur
7,5
Nog nooit van gehoord, maar dit soort spul gaat er altijd wel als zoete koek in.
Nog nooit van gehoord, maar dit soort spul gaat er altijd wel als zoete koek in.
0
geplaatst: 27 oktober 2017, 18:29 uur
Leuk nummer, maar valt ook niet echt op, een beetje het soort nummer dat DJ's voor metalconcerten draaien als de deuren al open zijn maar de bands nog op zich laten wachten. Daar is op zich niets mis mee.
7
7
0
geplaatst: 30 oktober 2017, 19:07 uur
01/10: Sorcerer - Sirens (Dieter / 7 / 6,94)
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino / 6 / 6,80 )
24/10: Leng Tch'e - Stentor of Doom (aslan / 7 / 7,09)
27/10: Galactic Cowboys - Internal Masquerade (Dieter / 4 / 7,13)
30/10: Usnea - Eidolons and the Increate (Don Cappuccino)
03/10: Spectral Voice - Visions of Psychic Dismemberment (Don Cappuccino / 6 / 7,05)
05/10: Mastodon - Blue Walsh (Dieter / 7 / 7,86)
07/10: Ensiferum - King of Storms (The_CrY / 8 / 7,00)
09/10: Asagraum - Black Sun Prayer (aslan / 7 / 7,17)
12/10: Vuur - My Champion - Berlin (Dieter / 8 / 7,50)
14/10: Fleshkiller - Parallel Kingdom (Don Cappuccino / 5 / 7,00)
16/10: Gothminister - The Sun (The_CrY / 5 / 6,40)
18/10: Yellow Eyes - Velvet on the Horns (Don Cappuccino / 5 / 7,96)
20/10: Amenra - A Solitary Reign (Dieter / 9 / 8,78)
22/10: Spirit Adrift - Starless Age (Enshrined) (Don Cappuccino / 6 / 6,80 )
24/10: Leng Tch'e - Stentor of Doom (aslan / 7 / 7,09)
27/10: Galactic Cowboys - Internal Masquerade (Dieter / 4 / 7,13)
30/10: Usnea - Eidolons and the Increate (Don Cappuccino)
* denotes required fields.