Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2017
zoeken in:
0
geplaatst: 8 april 2017, 16:18 uur
Metal? De meningen zullen verdeeld zijn. Ik durf het wel aan!
De eerste keer dacht ik mwah, maar na een paar luisterbeurten durf ik toch wel te concluderen dat dit weer een pareltje is.
9
De eerste keer dacht ik mwah, maar na een paar luisterbeurten durf ik toch wel te concluderen dat dit weer een pareltje is.
9
0
geplaatst: 8 april 2017, 16:26 uur
Metal zou ik het zeker niet noemen. Maar wel een prachtig nummer.
9,3
9,3
0
geplaatst: 8 april 2017, 19:39 uur
7,5
Zeker geen 9+ waard, daarvoor kabbelt het te veel, maar zeker een aangename track!
Zeker geen 9+ waard, daarvoor kabbelt het te veel, maar zeker een aangename track!
0
geplaatst: 8 april 2017, 19:57 uur
Ook ik ga voor 7,5. De opbouw is behoorlijk goed, maar brengt net iets te weinig. Toch is het alweer een erg goeie track van Anathema.
0
geplaatst: 11 april 2017, 18:27 uur
01/04: Shadow of Intent - The Horror Within (ASman / 7 / 7,79)
03/04: Trial - Motherless (Don Cappuccino / 8 / 6.61)
05/04: Shade Empire - Anti-Life Saviour (dumb_helicopter / 7 / 7,21 )
08/04: Anathema - Springfield (Dieter / 9 / 7,53)
11/04: Bloodbound - Battle in the Sky (The_CrY / /)
03/04: Trial - Motherless (Don Cappuccino / 8 / 6.61)
05/04: Shade Empire - Anti-Life Saviour (dumb_helicopter / 7 / 7,21 )
08/04: Anathema - Springfield (Dieter / 9 / 7,53)
11/04: Bloodbound - Battle in the Sky (The_CrY / /)
0
geplaatst: 11 april 2017, 19:46 uur
Eerlijk gezegd is dit wel vrij middle of the road, ook voor dit genre
7
7
0
aslan (crew)
geplaatst: 14 april 2017, 15:48 uur
01/04: Shadow of Intent - The Horror Within (ASman / 7 / 7,79)
03/04: Trial - Motherless (Don Cappuccino / 8 / 6.61)
05/04: Shade Empire - Anti-Life Saviour (dumb_helicopter / 7 / 7,21 )
08/04: Anathema - Springfield (Dieter / 9 / 7,53)
11/04: Bloodbound - Battle in the Sky (The_CrY / 5 / 5,80 )
14/04: Extremity - Crepuscular Crescendo (aslan / / )
03/04: Trial - Motherless (Don Cappuccino / 8 / 6.61)
05/04: Shade Empire - Anti-Life Saviour (dumb_helicopter / 7 / 7,21 )
08/04: Anathema - Springfield (Dieter / 9 / 7,53)
11/04: Bloodbound - Battle in the Sky (The_CrY / 5 / 5,80 )
14/04: Extremity - Crepuscular Crescendo (aslan / / )
0
geplaatst: 14 april 2017, 19:42 uur
Oeh, dit klinkt heel erg lekker. Deze EP ga ik maar eens helemaal beluisteren.
8
8
0
aslan (crew)
geplaatst: 16 april 2017, 16:24 uur
01/04: Shadow of Intent - The Horror Within (ASman / 7 / 7,79)
03/04: Trial - Motherless (Don Cappuccino / 8 / 6.61)
05/04: Shade Empire - Anti-Life Saviour (dumb_helicopter / 7 / 7,21 )
08/04: Anathema - Springfield (Dieter / 9 / 7,53)
11/04: Bloodbound - Battle in the Sky (The_CrY / 5 / 5,80 )
14/04: Extremity - Crepuscular Crescendo (aslan / 7 / 7,21 )
16/04: Foreseen - Fearmonger (aslan / / )
03/04: Trial - Motherless (Don Cappuccino / 8 / 6.61)
05/04: Shade Empire - Anti-Life Saviour (dumb_helicopter / 7 / 7,21 )
08/04: Anathema - Springfield (Dieter / 9 / 7,53)
11/04: Bloodbound - Battle in the Sky (The_CrY / 5 / 5,80 )
14/04: Extremity - Crepuscular Crescendo (aslan / 7 / 7,21 )
16/04: Foreseen - Fearmonger (aslan / / )
* denotes required fields.