menu

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met Metal anno 2017

zoeken in:
avatar van dumb_helicopter
4

Oei dit is wel echt niet goed

avatar van The_CrY
8,5

Ik weet niet waar je het over hebt

avatar van Don Cappuccino
Duurt te lang met te veel herhaling. Deze had beter gescoord als het een compacte drie minuten durende track was geweest.

5,5

avatar van aslan
aslan (crew)
3
voor de moeite die The_Cry gedaan heeft om het nummer te posten

avatar van Eddie
Mag ik inhaken? Zo ja, dan bij deze.

Het begint wel grappig vind ik, maar dan duurt het nummer wel heel erg lang. Het beukt behoorlijk, qua melodie best lekker, maar het gaat en gaat maar door.

6

avatar van laboomzaa
Dit heeft voor mij niet veel met metal te maken, maar het smaakt best wel!

7

avatar van aslan
aslan (crew)
01/08: KMFDM - Hell Yeah (The_CrY / 6 / 5,67)
04/08: Attic - Dark Hosanna (aslan / / )



avatar van laboomzaa
Ik was laatst naar Jesus Christ Superstar en daar doet me dit aan denken..?

7

avatar van dumb_helicopter
6.8

Lijkt qua stem zeer hard op Mercyful Fate

avatar van aslan
aslan (crew)
dumb_helicopter schreef:
Lijkt qua stem zeer hard op Mercyful Fate

Idd. Ik dacht ook direct aan Mercyful Fate en de stem van King Diamond.. niet te verwonderen natuurlijk dat ze die live dan ook coveren. Ik vond het zelf een mooie ontdekking, deze Attic.
7,8

avatar van Eddie
Naast Mercyful Fate hoor ik er ook wel aardig wat Katatonia in terug (niet in de vocalen overigens) of ligt dat aan mij?

7

avatar van Don Cappuccino
Dit is inderdaad heel erg Mercyful Fate/King Diamond, maar dan lang niet zo goed. Weer vind ik het betreffende nummer te lang en wanneer de zanger de hoogte ingaat vind ik het net als bij King Diamond zelf helemaal niks.

6

avatar van Don Cappuccino
01/08: KMFDM - Hell Yeah (The_CrY / 6 / 5,67)
04/08: Attic - Dark Hosanna (aslan / 5 / 6,92)
08/08: Der Weg Einer Freiheit - Aufbruch (Don Cappuccino)





avatar van aslan
aslan (crew)
8,8




avatar van AOVV
8,5

Zeer gaaf.



avatar van Dieter
01/08: KMFDM - Hell Yeah (The_CrY / 6 / 5,67)
04/08: Attic - Dark Hosanna (aslan / 5 / 6,92)
08/08: Der Weg Einer Freiheit - Aufbruch (Don Cappuccino / 9 / 7,70)
12/08: Cormorant - The Devourer (Dieter)



avatar van aslan
aslan (crew)
volgens het aantal stemmen op hun voorgaande albums is Cormorant toch niet geheel ongekend hier op mume, voor mij is het de zoveelste mooie ontdekking

8

avatar van Don Cappuccino
Toevallig! Deze wilde ik ook gaan plaatsen als er vandaag nog niemand een andere track had voorgesteld.


avatar van Don Cappuccino
8

Cormorant brengt een interessante progressieve death/blackcombi die behoorlijk eigen klinkt. Bij vlagen heeft het weg van Opeth ten tijde van Morningrise en My Arms, Your Hearse, maar daar is het ook weer te fel voor.



Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.