Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 mei 2004, 00:50 uur
De band die in dit topic helaas het spits af gaat bijten is Daryll-Ann. De band is per direct uit elkaar. Alle geplande optredens zijn afgezegd. Redenen volgen nog......

0
titan (crew)
geplaatst: 27 mei 2004, 21:55 uur
De Amerikaanse rockband Phish gaat na hun huidige tournee uit elkaar.
0
geplaatst: 5 juni 2004, 01:07 uur
Creed is uit elkaar. Ik kan nou niet zeggen dat ik het erg vind maar ik dacht ik meld het toch even voor mensen die het wel een leuke band vonden.
0
geplaatst: 15 juni 2004, 00:04 uur
0
geplaatst: 23 juni 2004, 17:33 uur
Vandaag is bekend geworden dat the Veils uit elkaar gegaan zijn. Frontman Finn Andrews zal echter onder dezelfde naam een nieuwe band formeren.
0
geplaatst: 29 juni 2004, 19:55 uur
Da's wel erg jammer.
Vond het sympathieke lui en een leuke band.
Vond het sympathieke lui en een leuke band.
0
geplaatst: 29 juni 2004, 20:12 uur
Jammer ja! Daar gaat een band waar Den Haag trots op kon zijn. 
Trouwens toevallig: jarenlang zat er een Incense-sticker geplakt op een stopbord op de kruising Laan v. Meerdervoort - Zoutmanstraat. Sinds enige dagen is 'ie weg.

Trouwens toevallig: jarenlang zat er een Incense-sticker geplakt op een stopbord op de kruising Laan v. Meerdervoort - Zoutmanstraat. Sinds enige dagen is 'ie weg.
0
geplaatst: 30 juni 2004, 01:03 uur
Grappig. Ik heb ooit Elliott Smith gezien en in het voorprogramma stond J. Perkin. Ik vond dat niks, maar de sticker die ik na afloop meenam heb ik opgeplakt in de fietsenstalling bij mijn faculteit en die heeft er ook jarenlang gehangen. Grote kans dat ie er nu nog hangt (vervaagd door weer en wind), maar ik heb niet meer gekeken sinds Elliott dood is.
0
geplaatst: 11 juli 2004, 20:12 uur
De Engelse (nou ja, ze zijn niet echt Engels, maar wonen in London) band Lumiere heeft besloten ermee te kappen...
Ben nu lichtelijk aan het balen om het heel zachtjes uit te drukken..
http://www.lumiere.org.uk
marianne
Ben nu lichtelijk aan het balen om het heel zachtjes uit te drukken..
http://www.lumiere.org.uk
marianne
0
geplaatst: 3 augustus 2004, 15:04 uur
Jammer. Voor mij zullen ze altijd die band van Inner Meet Me (spacy clipje!), Three EPs en High Fidelity Blijven.
0
geplaatst: 2 september 2004, 23:49 uur
Het is nog niet officieel, maar er gaan (redelijk betrouwbaar klinkende) geruchten dat Lamb ermee stopt. Ze zitten in ieder geval momenteel zonder label.
Hoewel ik ze fantastisch vond is dat zo'n band waar ik vrede mee heb als ze echt stoppen. Zo'n gevoel van: het moment is goed.
Hoewel ik ze fantastisch vond is dat zo'n band waar ik vrede mee heb als ze echt stoppen. Zo'n gevoel van: het moment is goed.
0
geplaatst: 3 september 2004, 00:01 uur
Eens. Ze bleven mooie platen maken, de stiltes werden steeds langer, als ze nu stoppen hebben ze veel moois om op terug te kijken. Fijne band.
0
geplaatst: 22 september 2004, 11:42 uur
Jammer! Leuke band.
Maarja, de bandleden zullen we nog wel vaak zat terugzien. Bas == Pfaff en Marg == Tenants, en volgens mij nog wel meer dan dat.
Maarja, de bandleden zullen we nog wel vaak zat terugzien. Bas == Pfaff en Marg == Tenants, en volgens mij nog wel meer dan dat.
0
geplaatst: 25 september 2004, 13:38 uur
Orbital dumpt een gedeelte van zijn studioapparatuur. Gesigneerde EMU Morpheus kopen?
0
geplaatst: 15 december 2004, 21:31 uur
De Nederlandse band Oil is ter ziele. En ook NERD zou sterk overwegen te splitten.
0
geplaatst: 18 december 2004, 17:40 uur
Daar heb ik niets van gehoord, en dat als fan
. Hoe, wat, waar, waarom?
. Hoe, wat, waar, waarom?
0
geplaatst: 18 december 2004, 18:17 uur
Las ik op een grijs nieuwsbalkje op MTV. Meer weet ik ook niet. Sorry.
0
geplaatst: 10 januari 2005, 22:49 uur
En alsof dat al niet klote genoeg was zijn de Unicorns ook ten einde.
* denotes required fields.