menu

Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic

zoeken in:
De band die in dit topic helaas het spits af gaat bijten is Daryll-Ann. De band is per direct uit elkaar. Alle geplande optredens zijn afgezegd. Redenen volgen nog......

titan (crew)
De Amerikaanse rockband Phish gaat na hun huidige tournee uit elkaar.

Orbital kapt er ook mee (eerst nog een paar optredens in de UK)

ElMeroMero
Yak schreef op 23 april 2004:
De broertjes Hartnoll houden het voor gezien. Hier mijn eigen geleuter, meer leesvoer hier en hier.

Te laat !

Creed is uit elkaar. Ik kan nou niet zeggen dat ik het erg vind maar ik dacht ik meld het toch even voor mensen die het wel een leuke band vonden.

Stillborn is er ook mee gestopt

(LB)

Yak
Beulah schijnt ermee te gaan kappen, maar veel duidelijkheid geven ze niet. Ch-check it out hier en hier.

Vandaag is bekend geworden dat the Veils uit elkaar gegaan zijn. Frontman Finn Andrews zal echter onder dezelfde naam een nieuwe band formeren.

titan (crew)
Dat is goed en slecht nieuws tegelijkertijd.

Lees hier het hoe en waarom

Yak
Jane's Addiction is gesplit.

Slecht nieuws: Incense is uit elkaar.

Da's wel erg jammer. Vond het sympathieke lui en een leuke band.

Yak
Jammer ja! Daar gaat een band waar Den Haag trots op kon zijn.

Trouwens toevallig: jarenlang zat er een Incense-sticker geplakt op een stopbord op de kruising Laan v. Meerdervoort - Zoutmanstraat. Sinds enige dagen is 'ie weg.

Grappig. Ik heb ooit Elliott Smith gezien en in het voorprogramma stond J. Perkin. Ik vond dat niks, maar de sticker die ik na afloop meenam heb ik opgeplakt in de fietsenstalling bij mijn faculteit en die heeft er ook jarenlang gehangen. Grote kans dat ie er nu nog hangt (vervaagd door weer en wind), maar ik heb niet meer gekeken sinds Elliott dood is.

De Engelse (nou ja, ze zijn niet echt Engels, maar wonen in London) band Lumiere heeft besloten ermee te kappen...

Ben nu lichtelijk aan het balen om het heel zachtjes uit te drukken..

http://www.lumiere.org.uk

marianne

Jammer. Voor mij zullen ze altijd die band van Inner Meet Me (spacy clipje!), Three EPs en High Fidelity Blijven.

Het is nog niet officieel, maar er gaan (redelijk betrouwbaar klinkende) geruchten dat Lamb ermee stopt. Ze zitten in ieder geval momenteel zonder label.
Hoewel ik ze fantastisch vond is dat zo'n band waar ik vrede mee heb als ze echt stoppen. Zo'n gevoel van: het moment is goed.

Yak
starbright boy schreef:

Zo'n gevoel van: het moment is goed.

Eens. Ze bleven mooie platen maken, de stiltes werden steeds langer, als ze nu stoppen hebben ze veel moois om op terug te kijken. Fijne band.

Seedling trekt er binnenkort de stekker uit...

Yak
Jammer! Leuke band.
Maarja, de bandleden zullen we nog wel vaak zat terugzien. Bas == Pfaff en Marg == Tenants, en volgens mij nog wel meer dan dat.

Yak
Orbital dumpt een gedeelte van zijn studioapparatuur. Gesigneerde EMU Morpheus kopen?

Yak
The Party Of Helicopters kapt ermee. Jammer.

De Nederlandse band Oil is ter ziele. En ook NERD zou sterk overwegen te splitten.

starbright boy schreef:

En ook NERD zou sterk overwegen te splitten.

Maar om verder te gaan onder een andere naam...

Daar heb ik niets van gehoord, en dat als fan . Hoe, wat, waar, waarom?

BoordAppel schreef:

Daar heb ik niets van gehoord, en dat als fan . Hoe, wat, waar, waarom?

Las ik op een grijs nieuwsbalkje op MTV. Meer weet ik ook niet. Sorry.

Yak
McLusky kapt ermee. Verdomd jammer.

Yak
En alsof dat al niet klote genoeg was zijn de Unicorns ook ten einde.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:43 uur

geplaatst: vandaag om 04:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.