Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 12 november 2021, 13:30 uur
Sommige mensen op dit forum zullen het jammer vinden dat ze niet helemaal uit elkaar zijn, maar Kensington gaat een Di-rectje doen en de zanger gaat de band komende zomer verlaten:
Frontman verlaat Kensington: 'Alles meegemaakt wat ik kon meemaken' - metronieuws.nl
Frontman verlaat Kensington: 'Alles meegemaakt wat ik kon meemaken' - metronieuws.nl
0
geplaatst: 12 november 2021, 15:35 uur
Alles komt goed. Ik heb begrepen dat de resterende leden van Kensington al met Dotan in gesprek ziijn.
1
geplaatst: 12 november 2021, 15:44 uur
dix schreef:
Alles komt goed. Ik heb begrepen dat de resterende leden van Kensington al met Dotan in gesprek zijn.
(quote)
Alles komt goed. Ik heb begrepen dat de resterende leden van Kensington al met Dotan in gesprek zijn.
Slowgaze had eerder vandaag op Facebook een beter idee. Of eigenlijk nachtmerrie.
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:08 uur
Dinand Woesthoff. Maar iemand anders op Feesboek had een nog beter plan: René le Blanc.
0
geplaatst: 12 november 2021, 19:51 uur
Nee, mijn idee is beter. De band mag dan verder door het leven als Kendosingtan. Dat bekt ook best lekker.
René le Blanc.
Dat is natuurlijk het beste idee.
0
geplaatst: 26 maart 2022, 11:24 uur
Naast Daddy en Yankee gaan ook Doja en Cat gaan uit elkaar, als het tenminste geen opwelling is:
Doja Cat says she's quitting music: "I can't wait to fucking disappear" - nme.com
Doja Cat says she's quitting music: "I can't wait to fucking disappear" - nme.com
0
geplaatst: 18 mei 2022, 08:43 uur
Poek schreef:
Naast Daddy en Yankee gaan ook Doja en Cat gaan uit elkaar, als het tenminste geen opwelling is:
Ze heeft alweer muziek uitgebracht, maargoed, misschien lag dat al op de plank en was die release al gepland voor de film.
0
geplaatst: 1 juni 2022, 14:55 uur
Huub van der Lubbe stopt met De Dijk. Één van de redenen is dat hij oorsuizen heeft. Sowieso geen pretje en het maakt het optreden lastig.
0
geplaatst: 2 juni 2022, 10:50 uur
Dat is jammer, maargoed, die mannen hebben natuurlijk nog genoeg toffe projecten in andere hoedanigheden.
0
geplaatst: 10 juni 2022, 18:50 uur
Ja ik las het ook; erg jammer. Maar ze laten een fantastisch oeuvre na. Ben benieuwd of Greg Cartwright solo/andere band verder gaat. Het is wel te hopen.
0
geplaatst: 10 juni 2022, 19:00 uur
Arrie schreef:
Dat is jammer, maargoed, die mannen hebben natuurlijk nog genoeg toffe projecten in andere hoedanigheden.
Heb ze gelukkig een paar dagen geleden nog mogen live zien, was heel goed!
5
geplaatst: 26 augustus 2022, 11:15 uur
Mssr Renard schreef:
Simon en die ander.
Simon en die ander.
Ik lees veel berichten van mensen die blij zijn dat ze uit elkaar zijn. Die mensen beseffen blijkbaar nog niet dat we nu om de zoveel tijd 2 solo-albums krijgen in plaats van 1 duo-album

0
Mssr Renard
geplaatst: 26 augustus 2022, 11:24 uur
GrafGantz schreef:
Ik lees veel berichten van mensen die blij zijn dat ze uit elkaar zijn. Die mensen beseffen blijkbaar nog niet dat we nu om de zoveel tijd 2 solo-albums krijgen in plaats van 1 duo-album
(quote)
Ik heb nog nooit een liedje van ze gehoord, maar weet wel dat iedereen een hekel aan hun muziek heeft, een beetje zoals Jantje Smit. Ken ik ook geen liedjes van.
Dus ik kan me voorstellen dat een Simon of Nick -soloplaat best kan uitkomen, zonder dat je hoeft te beluisteren.
0
geplaatst: 26 augustus 2022, 12:34 uur
GrafGantz schreef:
(quote)
Dat kan ook naast laat bestaan, opgelucht zijn dat het suffe duo uit elkaar is én angstig zijn voor wat komen gaat.
8
geplaatst: 26 augustus 2022, 14:19 uur
Die Simon moet toch ook geen gemakkelijke man zijn. Na eerder Art Garfunkel wil nu zelfs Nick geen muziek meer met 'm maken.
1
geplaatst: 26 augustus 2022, 14:30 uur
ArthurDZ schreef:
Die Simon moet toch ook geen gemakkelijke man zijn. Na eerder Art Garfunkel wil nu zelfs Nick geen muziek meer met 'm maken.
Wij twee zouden beter de nieuwe Nick & Simon worden...
0
geplaatst: 26 augustus 2022, 15:21 uur
En dan krijg je straks dat men naar de winkel gaat om de soloplaat van Nick Simons te kopen 
Nick Simons | Anubis Wiki | Fandom - anubis.fandom.com

Nick Simons | Anubis Wiki | Fandom - anubis.fandom.com
7
geplaatst: 26 augustus 2022, 15:44 uur
Wedden dat ons debuutalbum er nog altijd eerder komt dan de volgende update in het Plastic Bitch House-topic?
0
geplaatst: 26 augustus 2022, 18:21 uur
De lacherige berichten terzijde, ik denk dat vooral Nick vele malen meer in zijn mars heeft dan hij liet horen als lid van Nick & Simon. Als ze op trips gingen naar bijvoorbeeld Zweden (ABBA-docu) of de Verenigde Staten (Simon & Garfunkel-docu) waren de covers verrassend goed qua vocalen. Hij is ook een goede gitarist. Die zie ik nog wel een Engelstalige singer/songwriter-plaat uitbrengen.
* denotes required fields.