Muziek / Nieuws / Het reünie-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2023, 17:06 uur
In Muziek > Nieuws > RUSH terug?:
Steeds kom ik op facebook tegen dat Lifeson en Lee weer muziek willen maken. Ben dan zeer benieuwd welke drummer. De enige die ik zou willen zien is Mike portnoy
Steeds kom ik op facebook tegen dat Lifeson en Lee weer muziek willen maken. Ben dan zeer benieuwd welke drummer. De enige die ik zou willen zien is Mike portnoy
0
geplaatst: 17 december 2023, 11:36 uur
Neal Peart schreef:
Van mij mogen ze de herinnering in ere houden.
0
geplaatst: 19 december 2023, 16:48 uur
Heb ze 7 x live gezien en ik zou graag vol voor 8e keer gaan
2
geplaatst: 20 mei 2024, 17:27 uur
Mssr Renard schreef:
Forbidden is weer bij elkaar:
Forbidden is weer bij elkaar:
Het mag dus weer...!

(Sorry, ik kon het niet laten)
0
Mssr Renard
geplaatst: 20 mei 2024, 20:36 uur
En met een nieuwe zanger. Maar hij klinkt wel erg goed. Ben benieuwd of er een studioplaat komt.
0
geplaatst: 20 mei 2024, 21:06 uur
Ook nog ja. Ik dacht al: wat is die Anderson jong gebleven.
Hij lijkt wel op hem. Ook qua stem.
Hij lijkt wel op hem. Ook qua stem.
0
Mssr Renard
geplaatst: 20 mei 2024, 22:08 uur
They had me fooled for a moment. Maar in de beschrijving van de video staat de line-up. (de zanger heet Norman Skinner).
0
geplaatst: 23 januari 2025, 13:13 uur
Een One hit wonder die een reunie doet. Dat zal een shock teweeg brengen zeg...
0
Onweerwolf
geplaatst: 23 januari 2025, 23:21 uur
lennon schreef:
(quote)
Zeker geen one hit wonder.
0
geplaatst: 24 januari 2025, 07:17 uur
Niet? Behalve de hit what's up, en de nummers die ze voor andere schreef, wat was nog meer een kneiter van een hit voor deze band?
0
Deranged
geplaatst: 24 januari 2025, 08:10 uur
Linda Perry is wel een gevestigde naam in ieder geval.
Zo heeft ze ook Beautiful van Christina Aguilera geschreven.
1
Onweerwolf
geplaatst: 24 januari 2025, 09:44 uur
lennon schreef:
Niet? Behalve de hit what's up, en de nummers die ze voor andere schreef, wat was nog meer een kneiter van een hit voor deze band?
(quote)
Spaceman natuurlijk.
1
Onweerwolf
geplaatst: 24 januari 2025, 09:46 uur
Deranged schreef:
En ze heeft Sara Gilbert gedaan, dat vond ik altijd wel een ernstig sexy stel.
0
geplaatst: 24 januari 2025, 12:51 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Haha..ja. dan is het inderdaad een topband.

Spaceman, ik ken het nummer niet. Ik werkte destijds, toen het album uit werd gebracht en whats going on een hit was, in een platenzaak. Het album en de single verkochten heel goed. Maar ik herinner me geen 2e single die in de top lijsten kwam.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 januari 2025, 15:04 uur
Wel een goed nummer hoor, vond ik toen en vind ik nog steeds wel.
Overigens is bijna dat hele album op single uitgebracht maar de rest deed niet veel.
Overigens is bijna dat hele album op single uitgebracht maar de rest deed niet veel.
0
geplaatst: 24 januari 2025, 16:28 uur
lennon schreef:
Spaceman, ik ken het nummer niet. Ik werkte destijds, toen het album uit werd gebracht en whats going on een hit was, in een platenzaak. Het album en de single verkochten heel goed. Maar ik herinner me geen 2e single die in de top lijsten kwam.
(quote)

Spaceman heeft ook in de top 40 gestaan. Klein slipstream-hitje, maar daardoor dus geen one-hit-wonder.
0
geplaatst: 6 februari 2025, 07:58 uur
Black Sabbath komt voor het eerst in 20 jaar weer bij elkaar.
Eenmalig befietconcert in Birmingham weliswaar, maar toch: in de originele bezetting. Gelukkig kan dat nog...
Eenmalig befietconcert in Birmingham weliswaar, maar toch: in de originele bezetting. Gelukkig kan dat nog...
0
Onweerwolf
geplaatst: 6 februari 2025, 12:18 uur
gaucho schreef:
Was mooier geweest als het met Dio had gekund ipv die demente kraai.
Gelukkig heb ik dat 15 jaar geleden gezien.
0
geplaatst: 27 februari 2025, 11:41 uur
0
geplaatst: 18 november 2025, 11:58 uur
1
geplaatst: 18 november 2025, 15:39 uur
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 18 november 2025, 16:05 uur
Ik wist niet dat we er een speciaal topic voor hadden... maar inderdaad, de Friese Jon Bon Jovi, die eerder met zijn bijdrage aan de Kayakreünie al wat gemengde gevoelens opleverde, mag het nu bij The Scene gaan proberen. Ook ik zag hem niet aankomen.
0
geplaatst: 18 november 2025, 17:55 uur
Tsja, de schoorsteen moet roken en de hypotheken moeten betaald worden. Dat gaat wat makkelijker met een marketingtechnisch sterke bandnaam.
Ik vond het aardiger om op de promotiefoto ook gitarist Ruben Hoeke te zien (die in het verleden ook met Thé heeft samengewerkt). Qua gitaarwerk zit het met de band dan wel goed. Dat dan wel...
Ik vond het aardiger om op de promotiefoto ook gitarist Ruben Hoeke te zien (die in het verleden ook met Thé heeft samengewerkt). Qua gitaarwerk zit het met de band dan wel goed. Dat dan wel...
* denotes required fields.