MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Het reünie-topic

zoeken in:
Haha, wie had dat kunnen denken

Ik zag laatste ook een nieuw nummer van de Backstreet Boys, maar ik weet niet of die ooit officieel uit elkaar zijn geweest.

Sterker nog, ze hebben een nieuw album uit, die zal ik eens toevoegen..

Leuk. Ik heb toch altijd wel een zwak gehad voor de spijsmeisjes. Ik heb zelfs het eerste album, maar dat was wel een cadeautje.

Anthrax in orginele line up up dynamo !!!!!!!

Pumpkins-reunie?

Corgan Plans to Revive Pumpkins

Rob Kleckner and Caroline Bermudez report:
Billy Corgan has made it clear, particularly during the hype surrounding his solo debut, The Future Embrace, that the band he's famous for had smashed their last pumpkin. But what supposedly died on stage at Chicago's Metro on December 2, 2000 may not be lost forever.

Placing a full-page ad in today's Chicago Tribune, Corgan has announced that he wants to kiss and make up with the other three former members of alt-rock juggernaut the Smashing Pumpkins. He says, "For a year now I have walked around with a secret, a secret I chose to keep. But now I want you to be among the first to know that I have made plans to renew and revive the Smashing Pumpkins. I want my band back, and my songs, and my dreams."

bron: Pitchforkmedia

obsessed schreef:

Pumpkins-reunie?

En dan vervolgens weer met van die draken van albums te komen zeker ? Nu al bang dat zijn solo-cd niet goed genoeg gaat verkopen ?

Nee, dit geloof ik wel weer................

Ik zit er eerlijk gezegd ook niet echt op te wachten, maar volgens mij wil hij alleen de naam van de band claimen zodat hij beter verkoopt idd.

dutch2
Merkwaardig dat hij zegt 'renew and revive'. Zou je bijna gaan denken dat hij het met anderen onder dezelfde naam wil proberen. Maar ja, volgens dat zinnetje daarboven wil hij 'kiss and make up with the other former three members'. Nou ja, we zullen wel zien. Ik verwacht er niet al te veel van.

Gelukkig gaat dat niet door. Staat vandaag in de Volkskrant dat Mel B er niks mee te maken wil hebben! You Go Girl!

Jax
Avalon werkt aan een reunie.
In de jaren 80 was Avalon de meestbelovende hardrockband van Nederland. Eind jaren 80 hield de Avalon echter op te bestaan. Nu komt er een CD uit met daarop alle demo´s en waarschijnlijk ook de mini LP, The Third Move.
In augustus gaan de leden van Avalon voor het eerst met elkaar de oefenruimte in om te kijken of er nog meer in het vat zit.

Voor meer info kijk op: http://familiedobbelstein.nl/avalon.html en teken meteen even het gastenboek.

Yak
Die site is niet erg hardrock.

Jax
Hij is aangepast aan de tijd waarin Avalon bekend was, en dat is bijna 20 jaar geleden en toen zag de wereld er heeeeel anders uit.........;-)

In Muziek > Artiesten > EMPEROR herreist:

Daar ving ik me laatst toch een mooi bericht op op een ander forum, Emperor keert terug. Op wachen 2006 zal emperor een reunie opreden gaan doen de vraag naar deze band was simpel weg te groot. Nu zijn er weinig dingen zeker in het leven maar een staad vast Eddie is daarbij!!!!!

you're shitting me...
als dat waar is dan moet ik daar toch eens een flinke trip naar toe plannen!

:o

ADDED 050512
It’s official, EMPEROR have reunited to play some exclusive shows. The band is confirmed to headline the Inferno Festival and Wacken Open air 2006!!!

The band reunited after four years to play a surprise three-song set for Norwegian metal magazine Scream's 15-year anniversary, which took place at Oslo's Rockefeller Sept. 30. 2005. The band took the scene by surprise, performed three tracks — "The Loss And Curse Of Reverence", "I Am The Black Wizards", "Inno A Satana" — and received a rapturous welcome by an ecstatic crowd. Announced as a "big surprise band," the whole arrangement was so secret that neither organizers of the magazine's anniversary party nor the band itself told their closest friends and associates. Anyone that feels they missed out, fear not, next year is when the big events take place. The surprise gig was merely a cool way to “drop the bomb” and create even bigger anticipation for the upcoming shows.

THE REVENGE OF THE KING 09:10, Jan 11,2006
It's official. Kula Shaker has arisen from the bottomless pit. How and why will all be revealed in good time, as this site grows, swells and expands.
In the meantime join our mailing list and be the first to find out about secret gigs, free downloads and the inside story on what is sure to be their finest hour.

http://www.kulashakermusic.com/

Niet echt een reunie maar New Order heeft aangekondigd optredens te gaan doen als Joy Division en zelfs een aantal nummers op te nemen onder die naam. Dit alles in het kader van de film die Anton Corbijn gaat maken over Ian Curtis, gebaseerd op het boek van Deborah Curtis

VanDeGriend schreef:
Niet echt een reunie maar New Order heeft aangekondigd optredens te gaan doen als Joy Division en zelfs een aantal nummers op te nemen onder die naam. Dit alles in het kader van de film die Anton Corbijn gaat maken over Ian Curtis, gebaseerd op het boek van Deborah Curtis

Zou helemaal te gek zijn,om de tijden van bv Closer en Unknown Pleasures te doen herleven maar helaas wel zonder overleden frontman Ian Curtis !

met vriendelijke groet the viking

Heet van de pers: Smashing Pumpkins maken comeback
De Smashing Pumpkins maken een comeback. De afgelopen maanden deden er al geruchten de ronde dat zanger Billy Corgan zijn vroegere band weer bij elkaar wilde brengen. Afgelopen week maakte Corgan bekend dat er dit voorjaar een nieuw album verschijnt van de Smashing Pumpkins. Het heet Drawn.(bron kink fm)

met vriendelijke groet the viking

me zijn heel benieuwd.

De Smashing Pumpkins zijn jarenlang mijn favoriete band geweest, maar Machina I en II deden me eigenlijk niet zo superveel meer... Ik vind al hun platen wel goed, maar na Mellon Collie zat er toch wel een neerwaartse spiraal in.

Ik vraag me dan ook af hoe 'relevant' zo'n nieuwe plaat nog wordt. Ben bang dat het een middelmatig album wordt, wat vervolgens afbraak doet aan de rest van hun oeuvre. Maar misschien moet ik niet te sceptisch zijn.

Ben toch wel benieuwd naar die nieuwe Pumpkins hoor, maar eigenlijk nog meer naar de (vermeende?) nieuwe Pixies-plaat. Is daar al iets meer over bekend?

Bij beide platen heb ik het idee: Ja ik ben er wel benieuwd naar, maar zou het echt iets toe gaan voegen aan het oeuvre van deze legendarische bands? Ik ben bang van niet.

Overigens kijk ik dan wel factor 20 keer meer uit naar de nieuwe Pixies dan naar de nieuwe Smashing Pumpkins.

In Muziek > Artiesten > Sepultura Reunie:

Hoop doet leven . Dit komt van de officiele roadrunner site.

In a recent interview with MTV News, SEPULTURA guitarist Andreas Kisser said he's heard all the rumors about SEPULTURA reuniting with founding member and current SOULFLY frontman Max Cavalera for a spot on this summer's Ozzfest. He's even heard the one that involves the band's "plans" to perform three different sets from the main stage — one featuring SOULFLY material, a second of just "Roots" and "Chaos A.D." tracks, and the last consisting of songs off the band's upcoming CD, "Dante XXI". But at this point he said they're nothing more than rumors, period.

"Nothing is really set," he told MTV News. "We need to go on tour with this new album, but nothing's set. There's a lot of talking going on, but nothing's being done as far as I know. A lot of people are working for these things to happen, but so far nothing's going on. People are excited to hear that there's a possibility for us to get back [together], and it would be cool to play with Max again, to jam together. It would be great and it's cool to see that everyone thinks it's a good idea. The way I see it is, if you do this shit, we're only going to do stuff that we recorded up to 'Roots' and hopefully maximize — do a DVD or something. I haven't talked to Max [about a reunion]. So far it's just really rumors — which is a start."

With regards to his upcoming solo album, Kisser said, "I've been working on it for the past three years," he said. "It will be a double album — the first [disc] will be related to the electric guitar, with different musicians, and the second will be acoustic. I'm taking my time with it, and it should be out by the end of this year, [although] nothing's set. It won't be a masturbation guitar album; it will explore different tones, different guitars and different instrumentation."

Eddie. Jij hebt deze maand toch een interview met Max Cavalera? Lijkt me een mooi item.

Ja ja ja... Goed idee Rayman. Maar hoe moet ie dat subtiel brengen?

"Goh Max. Ik hoor de laatste tijd iets over geruchten blablabla. Klopt daar iets van?"

"Nou Eddie, ik zal je zeggen........"

Zoiets.

Oh, ja dat is wilde ik ook gaan vragen maar dat interview is gecanceld . Ik moest mij troosten met het feit dat ik alleen naar het concert kon. Maar ik had het hem zeker gevraagd, en hoe ik had ik dat subtiel gedaan.

Ik zou zelf nooit beginnen over directe geruchten, dan heb je veel kans dat je een kort ja of nee antwoord krijg.

Interview gecanceld?!?! Dat is effe flink balen Eddie.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:32 uur

geplaatst: vandaag om 05:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.