Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2021, 15:41 uur
Sarah Harding, 39, van Girls Aloud. Borstkanker. 
Sarah Harding, singer with Girls Aloud, dies aged 39 from breast cancer

Sarah Harding, singer with Girls Aloud, dies aged 39 from breast cancer
1
geplaatst: 5 september 2021, 15:50 uur
Zo jong
Ik vind de debuutsingle nog steeds leuk.
RIP Sarah Harding
Ik vind de debuutsingle nog steeds leuk. RIP Sarah Harding
2
geplaatst: 5 september 2021, 19:15 uur
Net een bericht achter gelaten bij hun laatste studio album.
Bedankt voor alle mooie muziek (die ik nog steeds draai) die jij en de andere meiden van Girls Aloud hebben gezongen. Niet alleen 'Sound of the Underground' maar ook 'The Show', 'Biology', 'Call the Shots' en 'The Promise' behoren tot het beste dat popmuziek heeft te bieden. Jij sprong er, samen met Nadine, voor mij altijd bovenuit.
Rust in vrede Sarah.
Bedankt voor alle mooie muziek (die ik nog steeds draai) die jij en de andere meiden van Girls Aloud hebben gezongen. Niet alleen 'Sound of the Underground' maar ook 'The Show', 'Biology', 'Call the Shots' en 'The Promise' behoren tot het beste dat popmuziek heeft te bieden. Jij sprong er, samen met Nadine, voor mij altijd bovenuit.
Rust in vrede Sarah.
1
geplaatst: 5 september 2021, 19:56 uur
Ach, die debuutsingle was inderdaad erg leuk, maar ook Jump en No Good Advice heb ik veel beluisterd.
Wist niet dat ze ziek was, 39 jaar is ook wel heel jong
Wist niet dat ze ziek was, 39 jaar is ook wel heel jong

1
geplaatst: 6 september 2021, 18:36 uur
R.I.P. Sarah Harding 
Girls Aloud waren samen met The Saturdays toch wel de tofste Britse girlband van mijn jeugd
Tangled Up en Out of Control zijn best wel ondergewaardeerde albums. In Nederland scoorden ze daar geen hits meer mee, maar imo waren hun laatste singles van een hoger niveau dan de doorbraakhits.

Girls Aloud waren samen met The Saturdays toch wel de tofste Britse girlband van mijn jeugd

NewYorkCityLight schreef:
Niet alleen 'Sound of the Underground' maar ook 'The Show', 'Biology', 'Call the Shots' en 'The Promise' behoren tot het beste dat popmuziek heeft te bieden.
Niet alleen 'Sound of the Underground' maar ook 'The Show', 'Biology', 'Call the Shots' en 'The Promise' behoren tot het beste dat popmuziek heeft te bieden.
Tangled Up en Out of Control zijn best wel ondergewaardeerde albums. In Nederland scoorden ze daar geen hits meer mee, maar imo waren hun laatste singles van een hoger niveau dan de doorbraakhits.
1
geplaatst: 6 september 2021, 21:16 uur
Gretz schreef:
R.I.P. Sarah Harding
R.I.P. Sarah Harding

(quote)
Zeker mee eens. Samen met The Sound of Girls Aloud (de Greatest Hits van hun periode voor 'Tangled Up') heb je dan het beste van Girls Aloud in huis. Die 3 albums heb ik dan ook in m'n kast staan. En de 'Life Got Cold' single. Sowieso verdiende GA veel meer succes buiten de UK. Xenomania schreef echt fantastische popmuziek voor ze die vaak niet eens het standaard verse-refrein-verse-refrein ritme volgen.
Maarre... De Saturdays?
https://c.tenor.com/ef9JYPfIxxIAAAAM/getting-up-done.gif
0
geplaatst: 9 september 2021, 09:42 uur
Muere Susan Anway, primera cantante de Magnetic Fields - Muzikalia
Mumeladderstemmers kennen haar mooie stem van dit nummer:
Mumeladderstemmers kennen haar mooie stem van dit nummer:
0
geplaatst: 11 september 2021, 00:02 uur
Shit
Dat komt hard aan. Ooit live gezien in Londen in een café met William Tyler, erg indrukwekkend. Geboren in Leeds, en de laatste jaren nog steeds erg productief en progressief. https://www.premierguitar.com/media-library/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpbWFnZSI6Imh0dHBzOi8vYXNzZXRzLnJibC5tcy8yNTcyNDQzMS9vcmlnaW4uanBnIiwiZXhwaXJlc19hdCI6MTY2MDM5NDE2MX0.B6IJJiRNP4D-aERf5HknmEHvUv54bAcVeYvhnUiW9KQ/image.jpg?width=1200&height=800
RIP
Folk Guitar Great Michael Chapman Dead At 80
1
geplaatst: 11 september 2021, 01:26 uur
Poles Apart schreef:
... en de laatste jaren nog steeds erg productief en progressief.
... en de laatste jaren nog steeds erg productief en progressief.
Zeker, eerlijk gezegd heb ik Michael Chapman pas leren kennen via zijn werk met Steve Gunn. Blijf vooral kijken:
0
kleine man
geplaatst: 11 september 2021, 21:51 uur
Maria Mendiola, van Baccara.
De "witte" van de twee.
R.I.P
De "witte" van de twee.
R.I.P
0
geplaatst: 11 september 2021, 22:12 uur
Mijn favoriete nummer toen het een hit was. Jammer dat ze later erge ruzie kregen.
RIP Maria Mendiola
RIP Maria Mendiola
0
kleine man
geplaatst: 13 september 2021, 16:00 uur
luigifort schreef:
R.I.P. François Boulangé
R.I.P. François Boulangé
Oei, kijk net op de site hier, lees ik dit. De man van de "ballen, ballen, ballen". Heel sympathiek overkomend persoon. Dat is even schrikken."
R.I.P.
3
geplaatst: 13 september 2021, 16:39 uur
Ach.. Was bijzonder omdat hij geen stereotype presentator was.
Ja kinders, er was een tijd dat je nog gewoon jezelf mocht zijn als mediafiguur In tegenstelling tot de hoerige en leeghoofdige types die je tegenwoordig overal ziet.
Ja kinders, er was een tijd dat je nog gewoon jezelf mocht zijn als mediafiguur In tegenstelling tot de hoerige en leeghoofdige types die je tegenwoordig overal ziet.
0
Mssr Renard
geplaatst: 13 september 2021, 16:42 uur
Eindelijk eens iemand in deze topic die ik ook echt ken (van de tv althans).
Ik kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren. Behalve dat iemand uit mijn klas zei dat zijn naam vertaald gewoon Frans Bakker is.
Toch: rust in vrede, beste Lingo-man. Want Lingo is misschien wel het programma dat ik het meest heb gekeken in mijn leven.
Ik kan me er alleen niet zoveel meer van herinneren. Behalve dat iemand uit mijn klas zei dat zijn naam vertaald gewoon Frans Bakker is.
Toch: rust in vrede, beste Lingo-man. Want Lingo is misschien wel het programma dat ik het meest heb gekeken in mijn leven.
1
kleine man
geplaatst: 13 september 2021, 16:45 uur
Mssr Renard schreef:
Eindelijk eens iemand in deze topic die ik ook echt ken (van de tv althans).
Ja, leuk dit, en ik dacht dat dertig jaar geleden ook dat het een protserigheid was, maar niet waar:Eindelijk eens iemand in deze topic die ik ook echt ken (van de tv althans).
"Boulangé (zijn echte naam, terwijl veel mensen dachten dat hij eigenlijk Frans Bakker heette)"
Bron: Teletekst NOS.
0
Mssr Renard
geplaatst: 13 september 2021, 16:49 uur
kleine man schreef:
"Boulangé (zijn echte naam, terwijl veel mensen dachten dat hij eigenlijk Frans Bakker heette)"
(quote)
Ja, leuk dit, en ik dacht dat dertig jaar geleden ook dat het een protserigheid was, maar niet waar:"Boulangé (zijn echte naam, terwijl veel mensen dachten dat hij eigenlijk Frans Bakker heette)"
Ik had dus een betweterig klasgenootje, die maar wat claimde.
1
kleine man
geplaatst: 13 september 2021, 16:53 uur
Maar zijn claim was niet onjuist natuurlijk. Vertaald was de naam van de Lingo-man gewoon Frans Bakker.

0
geplaatst: 13 september 2021, 17:05 uur
Verdrietig nieuws, ik zet vanavond zijn plaat nog maar een keer op 

* denotes required fields.