MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Verplicht: meer Nederlandstalige muziek op Radio 2

zoeken in:
Ik heb thuis al geen radio meer sinds 1998. Het zal mij verder ook worst wezen.

Wat berichten die te politiek werden en reacties erop verwijderd.

Net dit topic eventjes doorgelezen en ik kan me wel vinden in dat radioplan.

Ik zou best een uurtje prog willen samenstellen. En geven we ook cd's en festivalkaartjes weg?

Ik heb er genoeg apperatuur voor om al te kunnen draaien (zit nu ook al bij een Internetradio) en ik zie er best wel wat in. Is ook goed te doen lijkt mij. Hopelijk komt er interesse

@Kaztor, lees ook even het radiotopic door en waar we bleven haken

Ik denk dat ik er wel tijd voor kan maken.

Ik blijf het echter een sneue zaak vinden, die 'Nederlandstalige' verplichting.
Vanmorgen lekker luisteren in onze luie bed naar o.a. Sunburn van Graham Gouldman, wordt ons vervolgens Gerard Joling door de strot getrokken met z'n 'holada héhé, holada hoho!!'
Het past totáál niet in het format, het klinkt lelijk, talentloos en ronduit klote en toch wordt het aan ons opgedrongen tegen wil en dank.

Mijn conclusie: Die 'doe maar gewoon'-meuk, daar is 100%NL al voor en muziek en politiek MOGEN niet samengaan!

Helemaal met kaztor eens. Laat de politiek zich maar beroeren om belangrijke zaken, dan te gaan bepalen welke meuk er moet worden uitgezonden op één der publieke zenders.

Klopt. Bovendien staan politici totaal niet dicht bij de mensen, al willen ze het wel zo laten lijken.
We moesten laatst vanwege m'n vrouw haar verblijfsvergunning naar het Ministerie Van Buitenlandse Zaken. De auto moesten we tegen betaling 2 kilometer verderop in het centrum van Den Haag achterlaten vanwege geen parkeerplekken bij de ingang en in een lege wachtkamer moesten we een nummertje trekken...

Laat ze die Tokkie-muziek maar lekker in de kroegen of op piratenfestivals horen, of desnoods bij de politici zelf thuis.
Als men niet van deathmetal houdt wordt diegene dat ook niet op zo'n manier opgedrongen.

Compleet off topic, maar kon je niet bij de KB (is naast BuZa) parkeren? Daar is altijd ruimte zat.

BuZa is 2 minuten lopen van Den Haag CS

Zeker nu je ook aan de voorkant het station weer uit kan.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:44 uur

geplaatst: vandaag om 19:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.