Muziek / Nieuws / Mega CD en Platenbeurs en overige platenbeurzen
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2008, 16:54 uur
Nou, dat was het NIET vandaag.
Stervensdruk, allemachtig veel vinyl, dure broodjes, veel ongesorteerde bakken en een dure parkeerkaart.
Mijn maat ziek, dus alleen gegaan; conclusie : Nee's niks ( Raggende Manne ).
Belangrijkste aankoop :

Stervensdruk, allemachtig veel vinyl, dure broodjes, veel ongesorteerde bakken en een dure parkeerkaart.
Mijn maat ziek, dus alleen gegaan; conclusie : Nee's niks ( Raggende Manne ).
Belangrijkste aankoop :

0
LocoHermano
geplaatst: 22 november 2008, 17:40 uur
Net terug, inderdaad stervensdruk, alleen vinyl:
Pere Ubu - The Modern dance
The Who - Tommy
Alice Cooper - DaDa
Johnny Thunders - LAMF
John Coltrane - Blue Train
John Coltrane - Giant Steps
Frank Zappa - Buffalo
Frank Zappa - One Shot Deal
Pere Ubu - The Modern dance
The Who - Tommy
Alice Cooper - DaDa
Johnny Thunders - LAMF
John Coltrane - Blue Train
John Coltrane - Giant Steps
Frank Zappa - Buffalo
Frank Zappa - One Shot Deal
0
geplaatst: 22 november 2008, 22:28 uur
Op het laatste moment besloten niet te gaan. Te druk en vanmorgen dus gewerkt.
0
geplaatst: 23 november 2008, 02:52 uur
Financiële crisis? Niets van gemerkt op de beurs!
Aardig wat gevonden (alles op vinyl):
The Pop Group - For How Much Longer Do We Tolerate Mass Murder
Grauzone - Grauzone
Steel Pole Bath Tub - Tulip
Palais Schaumburg - Palais Schaumburg
Scratch Acid - Berserker EP
Rapeman - Two Nuns and a Pack Mule
Minutemen - The Punch Line
Die Krupps - Stahlwerksynfonie (12" uit 1981)
Der Plan - Geri Reig
Angry Samoans - Back from Samoa
Young Marble Giants - Colossal Youth
Dome - Dome 2
Lee Hazlewood - Cowboy in Sweden
à;GRUMH... - Blàck Vinyl Under Cover
Swans - Children of God
Fire Engines - Lubricate Your Living Room
The Fall - Shift-Work
The Birthday Party - The Bad Seed EP
Various - Earcom 1 (post-punk verzamelaar uit 1979)
Pylon - Gyrate
ESG - ESG EP
Come - Eleven: Eleven
Virgin Prunes - If I Die, I Die
Various - Stars Kill Rock (Kill Rock Stars verzamelaar)
L7 - L7
Marine Girls - Lazy Ways
Girls At Our Best! - Pleasure
Helen Love - Radio Hits 3
David Axelrod - Song of Innocence
En nu weer sparen voor April!
Aardig wat gevonden (alles op vinyl):
The Pop Group - For How Much Longer Do We Tolerate Mass Murder
Grauzone - Grauzone
Steel Pole Bath Tub - Tulip
Palais Schaumburg - Palais Schaumburg
Scratch Acid - Berserker EP
Rapeman - Two Nuns and a Pack Mule
Minutemen - The Punch Line
Die Krupps - Stahlwerksynfonie (12" uit 1981)
Der Plan - Geri Reig
Angry Samoans - Back from Samoa
Young Marble Giants - Colossal Youth
Dome - Dome 2
Lee Hazlewood - Cowboy in Sweden
à;GRUMH... - Blàck Vinyl Under Cover
Swans - Children of God
Fire Engines - Lubricate Your Living Room
The Fall - Shift-Work
The Birthday Party - The Bad Seed EP
Various - Earcom 1 (post-punk verzamelaar uit 1979)
Pylon - Gyrate
ESG - ESG EP
Come - Eleven: Eleven
Virgin Prunes - If I Die, I Die
Various - Stars Kill Rock (Kill Rock Stars verzamelaar)
L7 - L7
Marine Girls - Lazy Ways
Girls At Our Best! - Pleasure
Helen Love - Radio Hits 3
David Axelrod - Song of Innocence
En nu weer sparen voor April!
0
geplaatst: 23 november 2008, 06:01 uur
Ik ben ook zaterdag geweest, was tegen 18.30 uur weer thuis, ben op de bank gaan liggen en viel spontaan in slaap.... ben net weer even wakker...
Ik vond het gezellig druk, maar niet drukker dan ik had verwacht, het was prima zo. Wat me opviel: erg veel vinyl, erg veel Beatles, Rolling Stones en Elvis, weinig nieuw materiaal gezien, zoals remasters enzo.
In totaal heb ik 15 CD's gekocht, erg veel voor mij om op één dag te kopen. Toch was ik niet veel geld kwijt. De duurste CD die ik kocht was € 8,- (Vangelis) en de goedkoopste €1,- (Wet Wet Wet). De rest zat er een beetje tussenin. Geen vinyl gekocht, nog wel een DVD met clips van ZZ Top.
Zo, en nu alles nog luisteren... dat is voor morgen...
Ik vond het gezellig druk, maar niet drukker dan ik had verwacht, het was prima zo. Wat me opviel: erg veel vinyl, erg veel Beatles, Rolling Stones en Elvis, weinig nieuw materiaal gezien, zoals remasters enzo.
In totaal heb ik 15 CD's gekocht, erg veel voor mij om op één dag te kopen. Toch was ik niet veel geld kwijt. De duurste CD die ik kocht was € 8,- (Vangelis) en de goedkoopste €1,- (Wet Wet Wet). De rest zat er een beetje tussenin. Geen vinyl gekocht, nog wel een DVD met clips van ZZ Top.
Zo, en nu alles nog luisteren... dat is voor morgen...
0
geplaatst: 23 november 2008, 09:20 uur
Gisteren geweest. Vond het qua drukte wel mee vallen eigenlijk. Ook in april viel het erg mee (was toen zelfs nog stiller).
Er zijn jaren geweest dat je haast bij iedere stand moest knokken om voor aan te komen. Het was nu vrij relaxt.
Behoorlijk veel geld uitgegeven.
Bootleg Lp's van de Stones gekocht. Plus een Japansfotoboek en twee kalenders.
Soundtrack cd met de complete score van Superman the movie van John Williams
en nog wat James Bond stuff (posters, lobbykaarten, foto's met handtekeningen etc).
Mijn vriendin wat Elvis stuff en heeft zich ook een lidmaatschap van een FC aan laten praten.
Ook wel leuk dat Face van The A-team er zat. Een handtekening hoefde ik niet, maar het leek me wel een aardige kerel.
We hebben het van ca 09.00 uur tot half vijf vol gehouden.
Nog even dit:
dat de parkeerkaart inmiddels duurder kostte dan het entree-bewijs vond ik toch wel buiten alle proporties!
Er zijn jaren geweest dat je haast bij iedere stand moest knokken om voor aan te komen. Het was nu vrij relaxt.
Behoorlijk veel geld uitgegeven.
Bootleg Lp's van de Stones gekocht. Plus een Japansfotoboek en twee kalenders.
Soundtrack cd met de complete score van Superman the movie van John Williams
en nog wat James Bond stuff (posters, lobbykaarten, foto's met handtekeningen etc).
Mijn vriendin wat Elvis stuff en heeft zich ook een lidmaatschap van een FC aan laten praten.

Ook wel leuk dat Face van The A-team er zat. Een handtekening hoefde ik niet, maar het leek me wel een aardige kerel.
We hebben het van ca 09.00 uur tot half vijf vol gehouden.
Nog even dit:
dat de parkeerkaart inmiddels duurder kostte dan het entree-bewijs vond ik toch wel buiten alle proporties!
0
geplaatst: 23 november 2008, 10:33 uur
Ik ben ook geweest. Was m'n eerste keer, en ik vond het zeer geslaagd. Ook wat gekocht natuurlijk:
John Lennon - Imagine (LP) voor 1 euro
Roxy Music - Roxy Music (LP) voor 7 euro
Blondie - Parallel Lines (LP) voor 1 euro
ABBA - The Visitors (LP) voor 1 euro
Crowded House - Crowded House (LP) voor 5 euro
The Beatles - The Red Album (LP) gratis!!
Joss Stone - Introducing Joss Stone (CD + DVD) voor 5 euro
R.E.M. - And I Feel Fine (The I.R.S. Years) (CD) voor 5 euro
The Beach Boys - Pet Sounds (Audio DVD) voor 3 euro
John Lennon - Imagine (LP) voor 1 euro
Roxy Music - Roxy Music (LP) voor 7 euro
Blondie - Parallel Lines (LP) voor 1 euro
ABBA - The Visitors (LP) voor 1 euro
Crowded House - Crowded House (LP) voor 5 euro
The Beatles - The Red Album (LP) gratis!!
Joss Stone - Introducing Joss Stone (CD + DVD) voor 5 euro
R.E.M. - And I Feel Fine (The I.R.S. Years) (CD) voor 5 euro
The Beach Boys - Pet Sounds (Audio DVD) voor 3 euro
0
geplaatst: 23 november 2008, 10:48 uur
Running On Empty schreef:
Wijs besluit , de platenbeurs in Utrecht is al jaren niet meer wat het is geweest , door de strenge controles op bootleg cd`s en dergelijke is de lol er voor mij af .
Alle cd`s die je er nu kunt kopen kan je bij elke willekeurige platenzaak kopen en vaak goedkoper dan op die beurs .
Parkeergeld was eerst 10 euro , entree was ook 10 euro , hoeveel dat nu is weet ik niet maar je geeft al 20 euro uit dan ben je alleen binnen , voor 20 euro koop ik ergens anders al 3 of 4 cd`s .
Toch kom ik nog weleens op een platenbeurs , laatst nog in Blerick en daar zag ik cd`s en dvd`s liggen die duurder waren dan in de winkel , de standhouders hanteren hun eigen Hollywood prijzen .
Jammer .
0
geplaatst: 23 november 2008, 11:24 uur
als ik die prijzen van Arrie zie valt dat nog alleszins mee Rudiger
0
geplaatst: 23 november 2008, 11:31 uur
Ha Jan, ik ben het met Rudiger wel eens eigenlijk. Je bent een hele dag kwijt om koopjes te scoren, zo die er al ziin. Bij de grabbelbakken sta je met 50 man te dringen, bootlegs zijn niet meer te vinden en echte collector's items zijn schreeuwend duur. Reguliere cd's zijn tweedehands vaak net zo duur of duurder dan de hagelnieuwe op het verfoeide bolcom.
Als je lp's zoekt of voor mij al snel minder interessante artiesten/dingen als Elvis, Beatles, Stones,sixties,singles, dan is eea wellicht nog de moeite maar voor mij is de noodzaak om te gaan er al een paar jaar af. Niet dat ik niet meer ga hoor, maar schep mijn agenda er niet meer voor leeg.
Als je lp's zoekt of voor mij al snel minder interessante artiesten/dingen als Elvis, Beatles, Stones,sixties,singles, dan is eea wellicht nog de moeite maar voor mij is de noodzaak om te gaan er al een paar jaar af. Niet dat ik niet meer ga hoor, maar schep mijn agenda er niet meer voor leeg.
0
geplaatst: 23 november 2008, 11:44 uur
Het is natuurlijk ook wel een dagje uit
, dat mag toch ook wat kosten?
Kan me voorstellen dat als je al een paar keer geweest bent, dat niet meer opgaat.
Ik heb vooraf diverse sites van standhouders bekeken en geconcludeerd dat de gehanteerde prijzen niet voor mijn beurs zijn, neemt niet weg dat Arrie aardig gescoord heeft.
Maar ik betwijfel of ik gezien het aanbod ook zo geslaagd zou zijn.
Noch afgezien van het reizen in pokkeweer....
, dat mag toch ook wat kosten?Kan me voorstellen dat als je al een paar keer geweest bent, dat niet meer opgaat.
Ik heb vooraf diverse sites van standhouders bekeken en geconcludeerd dat de gehanteerde prijzen niet voor mijn beurs zijn, neemt niet weg dat Arrie aardig gescoord heeft.
Maar ik betwijfel of ik gezien het aanbod ook zo geslaagd zou zijn.
Noch afgezien van het reizen in pokkeweer....
0
geplaatst: 23 november 2008, 11:58 uur
Gewoon goed zoeken in die 1 euro-LP bakken 
En daar staan helemaal niet veel mensen te dringen ofzo... Het viel reuze mee. Je kan echt rustig die bakken doorzoeken, is geen probleem.
En die gratis LP, dat is weer het voordeel van connecties
M'n moeder kent er ook wel wat mensen, dus ja.
Ik vond wel dat er een beetje te veel singles waren inderdaad. In singles ben ik helemaal niet geïnteresseerd, dus dat was een beetje overbodig.
Overigens ben ik ook op zoek geweest naar onder andere dEUS - The Ideal Crash, maar die heb ik nergens kunnen vinden. Dat viel me dan weer tegen, want ik had verwacht dat je die daar zo zou kunnen vinden.

En daar staan helemaal niet veel mensen te dringen ofzo... Het viel reuze mee. Je kan echt rustig die bakken doorzoeken, is geen probleem.
En die gratis LP, dat is weer het voordeel van connecties
M'n moeder kent er ook wel wat mensen, dus ja. Ik vond wel dat er een beetje te veel singles waren inderdaad. In singles ben ik helemaal niet geïnteresseerd, dus dat was een beetje overbodig.
Overigens ben ik ook op zoek geweest naar onder andere dEUS - The Ideal Crash, maar die heb ik nergens kunnen vinden. Dat viel me dan weer tegen, want ik had verwacht dat je die daar zo zou kunnen vinden.
0
geplaatst: 23 november 2008, 12:02 uur
Wat betreft het parkeergeld: ga met de trein of zet je auto aan de rand van de stad neer en pak daar de tram... Zowel tram als trein zetten je praktisch voor de deur af en je betaald geen cent parkeerkosten.
(Tot zover dit kleine stukje NS-promotie op uw geliefde forum
)
(Tot zover dit kleine stukje NS-promotie op uw geliefde forum
)
0
madonnagirl3
geplaatst: 23 november 2008, 12:07 uur
Ik ben dit keer niet gegaan, maar normaal ga ik altijd. Ik ga in januari naar de wat kleinere platenbeurs in de RAI in Amsterdam 

0
geplaatst: 23 november 2008, 15:33 uur
Schandalig geslaagd gisteren. De lp's naar mijn smaak vondt ik te prijzig.
Dus maar vier platen gekocht. Maar wel een hele stapel cd's. 
cd's,
Saxon: Lionheart ( special edition ).
Saxon: Metalhead.
Trouble: Trouble. ( eindelijk !! lang naar gezocht !! )
Trouble: Manic Frustration. ( eindelijk !! lang naar gezocht !! )
Sacred Reich: Independent.
Mercyful Fate: In The Shadows.
Mercyful Fate: Time.
Mercyful Fate: Into The Unknown.
Mercyful Fate: Dead Again.
King Diamond: Conspiracy.
Six Feet Under: Death Rituals.
Forbidden - Twisted Into Form.
Overkill - W.F.O.
Overkill - I Hear Black.
Flotsam & Jetsam - Unnatural Selection.
Iced Earth - Iced Earth.
LP's,
UFO - No Place To Run.
Gillan - Future Shock.
Aerosmith - Rock In A Hard Place.
Yes - Drama.
Wat de drukte betreft, ik was er om 9.00 uur. Toen
was het nog prima te doen. Rond het middag
uur was het inderdaad behoorlijk druk.
Dus maar vier platen gekocht. Maar wel een hele stapel cd's. 
cd's,
Saxon: Lionheart ( special edition ).

Saxon: Metalhead.
Trouble: Trouble. ( eindelijk !! lang naar gezocht !! )

Trouble: Manic Frustration. ( eindelijk !! lang naar gezocht !! )

Sacred Reich: Independent.
Mercyful Fate: In The Shadows.
Mercyful Fate: Time.
Mercyful Fate: Into The Unknown.
Mercyful Fate: Dead Again.
King Diamond: Conspiracy.
Six Feet Under: Death Rituals.
Forbidden - Twisted Into Form.
Overkill - W.F.O.
Overkill - I Hear Black.
Flotsam & Jetsam - Unnatural Selection.
Iced Earth - Iced Earth.
LP's,
UFO - No Place To Run.
Gillan - Future Shock.
Aerosmith - Rock In A Hard Place.
Yes - Drama.
Wat de drukte betreft, ik was er om 9.00 uur. Toen
was het nog prima te doen. Rond het middag
uur was het inderdaad behoorlijk druk.
0
Gallow
geplaatst: 23 november 2008, 20:16 uur
Ik ben ook geweest, en de volgende gehaald:
The Clash - London Calling (zocht ik al een hele tijd naar)
Nirvana - Nevermind
Pearl Jam - Ten
R.E.M. - Automatic for the People
The Cure - Disintegration
Grotendeels dus bekende toppers die ik al lang geleden in huis had moeten hebben, maar het is er nooit van gekomen. Overigens viel de drukte reuze mee, en de prijzen varieerden van 5 tot 20 euro. Die van mij waren allemaal van 5 euro p/s.
The Clash - London Calling (zocht ik al een hele tijd naar)
Nirvana - Nevermind
Pearl Jam - Ten
R.E.M. - Automatic for the People
The Cure - Disintegration
Grotendeels dus bekende toppers die ik al lang geleden in huis had moeten hebben, maar het is er nooit van gekomen. Overigens viel de drukte reuze mee, en de prijzen varieerden van 5 tot 20 euro. Die van mij waren allemaal van 5 euro p/s.
0
geplaatst: 24 november 2008, 02:40 uur
Ik snap die negatieve berichten niet zo. Het was een hele gezellige dag, en dat mag best iets kosten. Ik kwam met de trein met een voordeelurenkaart, dus de reis was niet zo kostbaar en ik had ook geen dure parkeerkaart nodig.
Ik heb genoeg dingen gezien die je nooit bij frs of bolcom zou kunnen kopen. De prijzen vond ik erg meevallen. Vele tweede-hands CD's gezien die goedkoper zijn dan op eBay of marktplaats, ook al omdat je geen verzendkosten hoeft te betalen.
Ik was jaren niet geweest naar de platenbeurs in Utrecht, maar ben blij dat ik nu wel ben gegaan. Het was een leuk dagje uit.
Ik heb genoeg dingen gezien die je nooit bij frs of bolcom zou kunnen kopen. De prijzen vond ik erg meevallen. Vele tweede-hands CD's gezien die goedkoper zijn dan op eBay of marktplaats, ook al omdat je geen verzendkosten hoeft te betalen.
Ik was jaren niet geweest naar de platenbeurs in Utrecht, maar ben blij dat ik nu wel ben gegaan. Het was een leuk dagje uit.
0
wijsneus
geplaatst: 24 november 2008, 08:35 uur
Helaas was ik ziek, dus geen aankopen dit wiekent. 

0
geplaatst: 24 november 2008, 11:17 uur
rudiger schreef:
Wijs besluit , de platenbeurs in Utrecht is al jaren niet meer wat het is geweest , door de strenge controles op bootleg cd`s en dergelijke is de lol er voor mij af .
genoeg van dat spul te koop, dus lulkoek.
rudiger schreef:
Alle cd`s die je er nu kunt kopen kan je bij elke willekeurige platenzaak kopen en vaak goedkoper dan op die beurs .
das dus ook onzin.
rudiger schreef:
Toch kom ik nog weleens op een platenbeurs , laatst nog in Blerick en daar zag ik cd`s en dvd`s liggen die duurder waren dan in de winkel , de standhouders hanteren hun eigen Hollywood prijzen .
Jammer .
Jammer .
platenbeurs in blerick is geen graadmeter, maar vooral tijdverspilling.
0
geplaatst: 24 november 2008, 16:04 uur
Helemaal met bovenstaande user eens.
Ik had nog wel voor een paar honderd euro aan stuff kunnen/willen kopen, spullen die je echt niet in de winkel kunt krijgen.
Ben wel erg jaloers op mensen, die maar voor een paar tientjes hebben uitgegeven en toch een stapel aan platen hebben mee gebracht.
Ik had 330 bij en heb nog eens even zoveel van mijn vriendin geleend en dat heeft me opgeleverd:
4 LP's Stones
1 maxi singel Keith Richards
1 dubbel cd Superman the movie
twee boeken J. Bond en Stones
2 kalenders Stones
3 posters nieuwe Bond
1 setje lobby kaarten nieuwe Bond
2 schaalmodelletjes Bond
2 foto's met handtekening Bond
Ik had nog wel voor een paar honderd euro aan stuff kunnen/willen kopen, spullen die je echt niet in de winkel kunt krijgen.
Ben wel erg jaloers op mensen, die maar voor een paar tientjes hebben uitgegeven en toch een stapel aan platen hebben mee gebracht.
Ik had 330 bij en heb nog eens even zoveel van mijn vriendin geleend en dat heeft me opgeleverd:
4 LP's Stones
1 maxi singel Keith Richards
1 dubbel cd Superman the movie
twee boeken J. Bond en Stones
2 kalenders Stones
3 posters nieuwe Bond
1 setje lobby kaarten nieuwe Bond
2 schaalmodelletjes Bond
2 foto's met handtekening Bond
0
jan.vinyl
geplaatst: 25 november 2008, 11:02 uur
Voor mij was een wel een geslaagde dag. Ik heb 20 lp’s gekocht variërend van 1 tot 20 euro. Er zijn genoeg stands die lp’s voor een redelijke prijs verkopen (1 – 2 euro) die ook nog van goede kwaliteit zijn. Ik heb gisteren een aantal aankopen gewassen op de Okki Nokki en ze klinken als nieuw.
Er zijn inderdaad ook stands die tweedehands vinyl verkopen voor 5 euro die er niet uitzien (kapotte hoezen, krassen). Maar die loop ik dan ook snel voorbij.
Wat me verder opviel was dat er weer meer bootlegs op vinyl verschijnen. Ik heb tenminste verschillende recente bootlegs op vinyl gezien.
Verder over het parkeren, de Kruidvat heeft al enkele jaren in het najaar een actie dat je een treindagkaart kunt kopen voor 9,95 euro. Deze gebruik ik dan voor de platenbeurs. Dus vanuit het hele land kun je voor 9,95 euro bij de jaarbeurs komen. Dat is goedkoper dan parkeren. Nog een kaartje van 9,50 euro (ANWB) en je bent voor minder dan 20 euro de hele dag in de grootste platenzaak ter wereld.
Ik ben er in April weer bij !!
Er zijn inderdaad ook stands die tweedehands vinyl verkopen voor 5 euro die er niet uitzien (kapotte hoezen, krassen). Maar die loop ik dan ook snel voorbij.
Wat me verder opviel was dat er weer meer bootlegs op vinyl verschijnen. Ik heb tenminste verschillende recente bootlegs op vinyl gezien.
Verder over het parkeren, de Kruidvat heeft al enkele jaren in het najaar een actie dat je een treindagkaart kunt kopen voor 9,95 euro. Deze gebruik ik dan voor de platenbeurs. Dus vanuit het hele land kun je voor 9,95 euro bij de jaarbeurs komen. Dat is goedkoper dan parkeren. Nog een kaartje van 9,50 euro (ANWB) en je bent voor minder dan 20 euro de hele dag in de grootste platenzaak ter wereld.
Ik ben er in April weer bij !!
0
geplaatst: 25 november 2008, 18:06 uur
Kan deze ervaringen delen. In de haast mijn schoudertas vergeten dus zeulstriemen in handen: platsic tasjes met 25 lp's variërend van 2 tot 15 euro (oja pingelen kan).
Wat mij opviel dat er relatief wieinig Britse stands waren en dat voor mijn smaak (80's wave/post-punk) de Duitse stands het mooiste aanbod hadden. En ja de stands met bakken ongesorteerd goed, daar viel nog wel wat leuks uit te vissen - alleen die heel kleffe, bedoelde Getz/Gilberto op Verve voor 2 euro ging aan mij voorbij. Maar ja - ik heb ook (nog) geen OkkiNokki.
Misschien in April wel!
Wat mij opviel dat er relatief wieinig Britse stands waren en dat voor mijn smaak (80's wave/post-punk) de Duitse stands het mooiste aanbod hadden. En ja de stands met bakken ongesorteerd goed, daar viel nog wel wat leuks uit te vissen - alleen die heel kleffe, bedoelde Getz/Gilberto op Verve voor 2 euro ging aan mij voorbij. Maar ja - ik heb ook (nog) geen OkkiNokki.
Misschien in April wel!
0
geplaatst: 27 november 2008, 14:05 uur
Ik vond het weer een geslaagde aflevering. En dat gezeur over die parkeerkaart... trein stopt naast de ingang!
Desalniettemin veel vinyl, waaronder toch een aantal pareltjes. Zoals voor 1 euro (en in perfecte staat)
- Jan Akkerman - It could happen to you
- Nils Lofgren - Nils
Ook ben ik gelukkig met:
Bob Dylan - Live at Budokan (4,-)
Pink Floyd - Meddle (4,-)
Leonard Cohen - Songs from a room (2,-)
En nog veul meer...
Desalniettemin veel vinyl, waaronder toch een aantal pareltjes. Zoals voor 1 euro (en in perfecte staat)
- Jan Akkerman - It could happen to you
- Nils Lofgren - Nils
Ook ben ik gelukkig met:
Bob Dylan - Live at Budokan (4,-)
Pink Floyd - Meddle (4,-)
Leonard Cohen - Songs from a room (2,-)
En nog veul meer...
0
geplaatst: 28 november 2008, 17:53 uur
Nouja, gezeur over parkeerkaart? Te duur blijft te duur.
Ik heb geen zin om de hele dag te lopen zeulen, zeker niet met posters die niet mogen kreuken.
Even wat zware spullen gekocht.... snel naar auto brengen en ik heb mijn handen weer vrij.
Om nog maar te zwijgen over de weg terug in een drukke trein vol tassen met platen, posters en evt grote displays krap te zitten.
Ik heb het jaren mee gemaakt, nee dank je, dat hoeft voor mij niet meer.
Ik heb geen zin om de hele dag te lopen zeulen, zeker niet met posters die niet mogen kreuken.
Even wat zware spullen gekocht.... snel naar auto brengen en ik heb mijn handen weer vrij.
Om nog maar te zwijgen over de weg terug in een drukke trein vol tassen met platen, posters en evt grote displays krap te zitten.
Ik heb het jaren mee gemaakt, nee dank je, dat hoeft voor mij niet meer.
0
geplaatst: 1 december 2008, 13:34 uur
Thunderball schreef:
Ik had 330 bij en heb nog eens even zoveel van mijn vriendin geleend en dat heeft me opgeleverd:...
Ik had 330 bij en heb nog eens even zoveel van mijn vriendin geleend en dat heeft me opgeleverd:...
Je wilt zeggen dat je 660 (ik neem aan euro) hebt uitgegeven op een platenbeurs?
0
geplaatst: 2 december 2008, 21:13 uur
Ja en nee.
Voordat ik het echte platengedeelte in ging, had ik al behoorlijk wat aan posters, handtekeningen etc uitgegeven.
Wanneer je weet dat een handtekening al 60 euro kostte.. dan gaat het hard.
Voordat ik het echte platengedeelte in ging, had ik al behoorlijk wat aan posters, handtekeningen etc uitgegeven.
Wanneer je weet dat een handtekening al 60 euro kostte.. dan gaat het hard.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 19:52 uur
Vandaag weer goed geslaagd in Arnhem in de Rijnhal.
Morgen is er ook nog een beurs daar.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 22:03 uur
deric raven schreef:
Ik ga morgen , of heb jij alles al weggekocht?

* denotes required fields.