Inderdaad wel een mooi lijstje dat overblijft. Ik mis naast One Kiss trouwens ook nog Sweet But Psycho, die doet het op de één of andere manier echt helemaal voor mij.
Ik zou ze allemaal weer eens moeten horen om te zien hoe de onderlinge verhoudingen liggen... Maar Pray to God en How Deep Is Your Love maken bij mij een goede kans.
Toen Acceptable in the 80s uit was heb ik nooit gedacht dat hij zo'n hitmachine zou worden...