Muziek / Algemeen / Waar word jij mee wakker?
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2008, 14:49 uur
Radio Limburg! 
Hier staat het Limburgse patriottisme in het vaandel

Hier staat het Limburgse patriottisme in het vaandel

0
geplaatst: 19 maart 2008, 13:33 uur
'Begin de dag met een dansje'. Gezongen door een gorgelende, acht-jarige koter die haar verjaardag viert en Sophie heet, en de meest debiliserende vragen om haar oren krijgt van Giel, die er tweehonderd even dómme samples tegenaan gooit om nog iets van diepte in zijn interview te stoppen, waarna hij een plaat van Lange Frans opzet, want die knul is me een muziekliefhebber zeg.
En dat iedere ochtend.
En dat iedere ochtend.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 13:55 uur
Al sinds 3 jaar hetzelfde:
Nananananaa van Kaiser Chiefs. Als je dat hoort 's ochtends sta je gelijk naast je bed.
Nananananaa van Kaiser Chiefs. Als je dat hoort 's ochtends sta je gelijk naast je bed.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 13:56 uur
Heel herkenbaar. Giel Beelen is echt irritant. Sinds een tijdje heb ik dan ook maar een andere radiozender waar ik mee wakker wordt.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 14:39 uur
itchy schreef:
weer met 39 graden koorts.
Heel veel beterschap, en straks weer de dingen doen die je belangrijk vindt.
0
geplaatst: 19 maart 2008, 15:19 uur
Lukas schreef:
Waarom Tears for Fears niet eens vervangen door Rowwen Heze?
Waarom Tears for Fears niet eens vervangen door Rowwen Heze?
Mijn hele pc staat vol met Limburgse muziek, dus daar ontbreekt het niet aan

0
SelmaDuim
geplaatst: 19 maart 2008, 16:50 uur
itchy schreef:
Beterschap buurman!
0
geplaatst: 19 maart 2008, 17:06 uur
Eerst had ik Brianstorm van The Arctic Monkeys, maar die heb ik nu ingeruild voor Drunken Lullabies van Flogging Molly... Dat helpt ook wel...
0
geplaatst: 19 maart 2008, 17:28 uur
Met Bodysnatchers en Jigsaw falling into place van Radiohead.
Op een of andere manier geven die nummers mij een geweldige drive.. het hele album is mooi trouwens... maar die nummers springen toch wel een beetje uit.. terwijl ik dit typ denk ik weer wat een onzin. weird fishes en all i need zijn ook wonderschoon -> het hele album is wonderschoon. maar meestal luister ik eerst even bodysnatchers en jigsaw!! daarna de rest
Op een of andere manier geven die nummers mij een geweldige drive.. het hele album is mooi trouwens... maar die nummers springen toch wel een beetje uit.. terwijl ik dit typ denk ik weer wat een onzin. weird fishes en all i need zijn ook wonderschoon -> het hele album is wonderschoon. maar meestal luister ik eerst even bodysnatchers en jigsaw!! daarna de rest
0
geplaatst: 20 maart 2008, 10:31 uur
DonDijk schreef:
Met een poes op mijn hoofd
Met een poes op mijn hoofd
beter dan met een kater erin...
0
geplaatst: 20 maart 2008, 16:08 uur
Dat gaat gelukkig de goed kant op, maar nog niet te vroeg juigen. Desondanks, ziek maar lekker uit.

* denotes required fields.