MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Waar word jij mee wakker?

zoeken in:
Met the beatles, here comes the sun, tenslotte is het lente!

DonDijk
Met Comes a Time van Neil Young, tenslotte komt er een tijd!

Harald
met een wekker

Lin
jeetje wat vroeg met een wekker op zaterdag....voor jou een werkdag dan neem ik aan?

Harald
Lin schreef:
jeetje wat vroeg met een wekker op zaterdag....voor jou een werkdag dan neem ik aan?

Nee, mijn vrouw heeft vergeten deze gisteren af te schakkelen.En ik ga me het weekend zeker met werken verpesten

Lin
hahaha, fijn zo'n vrouw!

Harald
Vanochtend door de Paashaas met een mandje op zijn rug met daarin eieren. En nu ga ik op een enthousiaste speurtocht in de tuin, op het balkon en tussen de planten.

Wou dat klikt wel appart, terug naar je jeugd, ik word meestal wakker met een cdtje van Blur ofzo, Song 2 is wat heerlijk wakker worden

Ik heb ook wel eens Sigur Ros of Boards of Canada geprobeerd, ik viel meteen weer in slaap, en dus veel te laat op mijn werk.

Lin
Vanmorgen met een vrolijk gebrabbel van de dochter van reptile, maar die wil altijd gelijk naar beneden dus even uitrekken en bijkomen is er niet bij, ze zit nu te rammen (met papa ) op haar keyboard terwijl er een dvdtje staat te blèren... ik ga maar eens wat nuttigs doen (eieren verstoppen ofzo)

Is t een vliegtuig, is t een vogel....nee dat is t niet. Het is Mega Mindy die je aan de hemel ziet

Studio 100

Tja...met dochters in de leeftijdscategorie 1,5 tot 8 is er geen ontkomen aan

Ook in het theater is de annexatie bijna rond: Piet Piraat, Mega Mindy, Kabouter Plop...

Tja...in Nederland komen we niet verder dan Sesamstraat Waren Ome Willem en Mijnheer Kaktus er nog maar...

Lin
lebowski schreef:
Studio 100

tot op heden hebben we dat gelukkig nog een beetje weten te voorkomen
Maar de hele ochtend naar papa en kind luisteren die op hun keyboard "zagen zagen wiede wiede wagen" spelen en zingen is ook een beproeving hoor

Gsus
Een vreselijk irritant piepje, waarna ik gauw de radio aanzet of als ik al energie heb een album die op m'n telefoon (wekker) staat.

Harald
Met een beetje buikpijn, gisteren te veel paas eieren gegeten.

Lin
spelende en rennende katten, waar ik met mn ochtendhumeur een beetje slecht tegen kan... toen ze met mn tenen gingen spelen kon er gelukkig wel een glimlach af, en nu zie ik dat er sneeuw ligt

De wekker.

/me schenkt nog een koffie in

perfume
Lin schreef:
spelende en rennende katten, waar ik met mn ochtendhumeur een beetje slecht tegen kan... toen ze met mn tenen gingen spelen kon er gelukkig wel een glimlach af,

Volgens mij ook fan van The Cure die katjes! The Love Cats!

Ik word altijd wakker van die vervelende blaffende, bijtgrage hond van de buren. Bah! Maar ik duik er zo weer in

Harald
Door mijn wekker met DVD speler en het het album The Search - Bloodbathe & Bazaar Of Lush Loose Limbs

DonDijk
GVD met een kapotte ketel, dus met koud water!!

Lin
Met een smsje van mn werk of ik alsjeblieft morgen extra wil komen werken omdat er zieken zijn

En even daarna werd ik helemaal wakker toen ik een smsje van ze kreeg waarin stond dat ze al iemand hadden

Harald
Door mijn wekker met de nieuws van de dag...

DonDijk
Met een ketel die weer werkt dus met warmte om me heen!

max en joep
wat een luxe Don!
irritant he, als de "gewone" dingen het ineens niet doen.
mijn toilet boven doet ineens vaag, erg irritant.

gelukkig heb ik de luxe van 2 toiletten in huis maar toch...

Mijn kleine zus (4 jaar) sprong deze ochtend op mijn bed.
Helaas voor mij lag ik toen nog in dat bed te maffen.

i feel good van james brown.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:58 uur

geplaatst: vandaag om 08:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.