Muziek / Algemeen / Waar word jij mee wakker?
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2006, 19:49 uur
Meestal word ik vanzelf wakker, maar ons mam is toch wel mijn wekker 
Dan ga ik lekker tv kijken op bed
en dan school 

Dan ga ik lekker tv kijken op bed
en dan school 
0
geplaatst: 8 mei 2006, 21:08 uur
De wekker in combinatie met Alice In Chains - Dirt. Them Bones is altijd een leuke binnenkomer.
En dan maar hopen dat ik binnen drie kwartier ben opgestaan
En dan maar hopen dat ik binnen drie kwartier ben opgestaan

0
lambf
geplaatst: 8 mei 2006, 21:29 uur
Hoe je ook goed wakker kan worden is een ijskoude doushe nemen, doe ik soms. (meestal op vakantie)
Heel soms zet ik mijn mp3-speler aan en zet ik iets van Napalm Death of The Berzerker aan, daar wordt je wel wakker van
Heel soms zet ik mijn mp3-speler aan en zet ik iets van Napalm Death of The Berzerker aan, daar wordt je wel wakker van

0
geplaatst: 8 mei 2006, 22:18 uur
Vlak voor ik ga slapen zet ik altijd even de 2 laatste liedjes van het album van Demon Days op, Don't Get Lost In Heaven en Demon Days. Dan val ik zo in slaap, niet dat ze zo slaapverwekkend zijn maar gewoon fijn. En als ik wakker word na het gepiep van mijn wekkerradio pak ik mijn muziek erbij en luister ik weer dezelfde 2 liedjes. Ik weet niet heel vaag maar het is een soort van ritueel geworden.
0
geplaatst: 9 mei 2006, 01:17 uur
Elke dag wordt ik wakker gemaakt door mijn wekker (ook in het weekend, omdat ik liever niet té laat opsta), tenzij ik vanzelf al vroeger wakker ben. Soms zet ik dan een cd op. Deze verschilt van dag tot dag en hangt af van wat ik de dag daarvoor in de stereo heb gestoken. Maar meestal sta ik op en zet ik wat muziek op op de pc. Of ik zet nog even mijn ipod op voor ik opsta
.
.
0
geplaatst: 9 mei 2006, 06:23 uur
Meestal word ik wakker door het irritante gepiep van mijn wekker. Zoals een half uurtje geleden bijvoorbeeld
Op dit moment draai ik the Moody Blues - Days of Future Passed. Zeer toepasselijk... Zo, en nu een bak koffie 
Op dit moment draai ik the Moody Blues - Days of Future Passed. Zeer toepasselijk... Zo, en nu een bak koffie 
0
geplaatst: 9 mei 2006, 09:03 uur
Ik word tegenwoordig wakker van ******- duiven!!! Waar zijn die beesten voor gemaakt? Iemand een shotgun?
0
geplaatst: 9 mei 2006, 10:16 uur
wakker worden op een cd doe ik nooit meer! Kon daarna nooit meer zonder ergenis naar die cd luisteren.
Dan maar het gepiep van mijn telefoon wekker.
Dan maar het gepiep van mijn telefoon wekker.
0
geplaatst: 9 mei 2006, 10:30 uur
Woody schreef:
wakker worden op een cd doe ik nooit meer!
wakker worden op een cd doe ik nooit meer!
Daar krijg ik het ook verschrikkelijk van in mijn rug.

0
geplaatst: 9 mei 2006, 13:45 uur
0
geplaatst: 10 mei 2006, 11:59 uur
Ik heb een wekkerradio en kan 5 wekkers zetten in mijn telefoon. Maar ik word de laatste tijd - omdat vanaf een uur of 7 de zon op de slaapkamer staat - wel uit mezelf wakker.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:53 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik word tegenwoordig wakker van ******- duiven!!! Waar zijn die beesten voor gemaakt? Iemand een shotgun?

0
handsome_devil
geplaatst: 22 juni 2006, 16:45 uur
Ik word altijd vanzelf wakker op de goede tijd
Ik hoef niet eens een wekker te zetten.
0
geplaatst: 22 juni 2006, 17:11 uur
handsome_devil schreef:
Ik hoef niet eens een wekker te zetten.Dat is kut voor het weekend.
0
handsome_devil
geplaatst: 22 juni 2006, 18:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat is kut voor het weekend.
(quote)
Dat is kut voor het weekend.
Nah, ik ga meestal gewoon heel erg laat naar bed en dan slaap ik door mijn biologische wekker heen

0
geplaatst: 22 juni 2006, 22:05 uur
0
geplaatst: 23 juni 2006, 12:45 uur
met een vreselijk irritant buurjongetje die door zn moeder om 7 uur 's ochtends de tuin in wordt gegooid en dan alleen kan zeggen: mama, mama, mama, mama, mama, mama, mama

0
geplaatst: 23 juni 2006, 13:54 uur
hahaha, meer een slome turtle, maar wie weet, bijt ie in een kinderteentje ofzo 

* denotes required fields.