MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Waar word jij mee wakker?

zoeken in:
Meestal word ik vanzelf wakker, maar ons mam is toch wel mijn wekker
Dan ga ik lekker tv kijken op bed en dan school

De wekker in combinatie met Alice In Chains - Dirt. Them Bones is altijd een leuke binnenkomer.
En dan maar hopen dat ik binnen drie kwartier ben opgestaan

Haha heb jij dat ook al

lambf
Hoe je ook goed wakker kan worden is een ijskoude doushe nemen, doe ik soms. (meestal op vakantie)

Heel soms zet ik mijn mp3-speler aan en zet ik iets van Napalm Death of The Berzerker aan, daar wordt je wel wakker van

Vlak voor ik ga slapen zet ik altijd even de 2 laatste liedjes van het album van Demon Days op, Don't Get Lost In Heaven en Demon Days. Dan val ik zo in slaap, niet dat ze zo slaapverwekkend zijn maar gewoon fijn. En als ik wakker word na het gepiep van mijn wekkerradio pak ik mijn muziek erbij en luister ik weer dezelfde 2 liedjes. Ik weet niet heel vaag maar het is een soort van ritueel geworden.

Elke dag wordt ik wakker gemaakt door mijn wekker (ook in het weekend, omdat ik liever niet té laat opsta), tenzij ik vanzelf al vroeger wakker ben. Soms zet ik dan een cd op. Deze verschilt van dag tot dag en hangt af van wat ik de dag daarvoor in de stereo heb gestoken. Maar meestal sta ik op en zet ik wat muziek op op de pc. Of ik zet nog even mijn ipod op voor ik opsta .

Meestal word ik wakker door het irritante gepiep van mijn wekker. Zoals een half uurtje geleden bijvoorbeeld Op dit moment draai ik the Moody Blues - Days of Future Passed. Zeer toepasselijk... Zo, en nu een bak koffie

Ik word tegenwoordig wakker van ******- duiven!!! Waar zijn die beesten voor gemaakt? Iemand een shotgun?

wakker worden op een cd doe ik nooit meer! Kon daarna nooit meer zonder ergenis naar die cd luisteren.
Dan maar het gepiep van mijn telefoon wekker.

Woody schreef:
wakker worden op een cd doe ik nooit meer!

Daar krijg ik het ook verschrikkelijk van in mijn rug.

rayman schreef:
Daar krijg ik het ook verschrikkelijk van in mijn rug.

Nicolage Rico schreef:
Iemand een shotgun?
Ja ik

Door mijn wekker, en de telefoon .

Ik heb een wekkerradio en kan 5 wekkers zetten in mijn telefoon. Maar ik word de laatste tijd - omdat vanaf een uur of 7 de zon op de slaapkamer staat - wel uit mezelf wakker.

Nicolage Rico schreef:
Ik word tegenwoordig wakker van ******- duiven!!! Waar zijn die beesten voor gemaakt? Iemand een shotgun?

Ik word wakker van mijn wekker, en dat is heel lekker..

De Grote Peter Van De Veire Ochtendshow

handsome_devil
Ik word altijd vanzelf wakker op de goede tijd Ik hoef niet eens een wekker te zetten.

handsome_devil schreef:
Ik word altijd vanzelf wakker op de goede tijd Ik hoef niet eens een wekker te zetten.

Dat is kut voor het weekend.

handsome_devil
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Dat is kut voor het weekend.

Nah, ik ga meestal gewoon heel erg laat naar bed en dan slaap ik door mijn biologische wekker heen

Mojo Pin
Met een morningwood.

Met een kater.

Kasperbert schreef:
Met een kater.

Awwww. Is het een lief beestje?

Joy
iedere dag anders

vanmorgen van de tv

Lin
met een vreselijk irritant buurjongetje die door zn moeder om 7 uur 's ochtends de tuin in wordt gegooid en dan alleen kan zeggen: mama, mama, mama, mama, mama, mama, mama

.... stuur je schildpad eropaf zou ik zeggen

Lin
goed idee

Heb je een Ninja Turtle?

Lin
hahaha, meer een slome turtle, maar wie weet, bijt ie in een kinderteentje ofzo

Lin schreef:
hahaha, meer een slome turtle, maar wie weet, bijt ie in een kinderteentje ofzo

geen Donatello, Rafaël, Michelangelo of Leonardo?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.