Muziek / Algemeen / Is Paul McCartney dood?
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 27 juli 2005, 00:16 uur
Bij Paul McCartney - Paul Is Live (1993):
Klik hier als je meer wilt weten over de vermeende dood van Paul.
Klik hier als je meer wilt weten over de vermeende dood van Paul.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 01:10 uur
0
geplaatst: 27 juli 2005, 10:05 uur
absoluut! heb het een keer tot diep in de nacht met wat flessen erbij zitten lezen allemaal. pff mijn god, wat twijfelde ik.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 10:45 uur
Maar er zijn ook dingen dat je echt begint te twijfelen.
Zoals de teksten.
Zoals de teksten.
0
titan (crew)
geplaatst: 27 juli 2005, 12:45 uur
De teksten zijn inderdaad het beste "bewijs". Ook kan je er niet omheen dat the beatles stukjes achterstevoren op de plaat hebben gezet, soms zijn die stukjes zelfs heel overduidelijk te horen. Om vervolgens achter de kreet "Number nine" uit Revolution 9 wanneer je dit achterstevoren draait "Turn me on dead man" te horen vind ik ver gezocht. Het is maar wat je wilt horen.
Het ongeluk in de nacht van 8 op 9 november 1966 schijnt echt gebeurd te zijn. Ik denk dat the beatles daarna het gerucht hebben opgevangen dat Paul daarbij betrokken zou zijn geweest en besloten hebben om hiermee iets te doen, waarschijnlijk na het genot een aantal flessen stevige drank
. Persoonlijk vind ik het de grootste Hoax uit de popgeschiedenis. Leuk materiaal ook trouwens voor een speelfilm
.
Het ongeluk in de nacht van 8 op 9 november 1966 schijnt echt gebeurd te zijn. Ik denk dat the beatles daarna het gerucht hebben opgevangen dat Paul daarbij betrokken zou zijn geweest en besloten hebben om hiermee iets te doen, waarschijnlijk na het genot een aantal flessen stevige drank
. Persoonlijk vind ik het de grootste Hoax uit de popgeschiedenis. Leuk materiaal ook trouwens voor een speelfilm
.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 13:25 uur
Misschien dat Paul in z'n nieuwe elpee wat nieuwe "aanwijzigingen" kan toevoegen? 

0
geplaatst: 27 juli 2005, 13:55 uur
Ik zag laatst bij TV3 een jongeman die als afstudeerproject voor de filmacademie een docu had gemaakt over dit onderwerp. Hij kwam ook aanzetten met het stukje van 'Turn Me On Dead Man'. Matthijs Van Nieuwkerk probeerde het na te doen met een pick-up, maar ik hoorde het totaal niet.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 14:51 uur
Dat achterstevoren spelen is ook wel erg ver gezocht, maar de teksten zelf hebben soms leuke aanwijzigingen. Persoonlijk moest ik tijdens het lezen van die 10 pagina's geen één keer écht twijfelen. Allemaal heisa om niks.
0
titan (crew)
geplaatst: 27 juli 2005, 15:20 uur
Ik zou juist zeggen: Over de Stones bestaat niet zo'n spectaculair Hoaxverhaal, alleen echt belangrijke en invloedrijke bands hebben er eentje
. Alhoewel, de dood van Brian Jones komt een heel klein beetje in de buurt.
. Alhoewel, de dood van Brian Jones komt een heel klein beetje in de buurt.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 15:43 uur
Je bedoel dat iemand heb gezegd Brian Jones vermoord te hebben, een half jaar terug?
0
titan (crew)
geplaatst: 27 juli 2005, 15:56 uur
Ik bedoel dat al sinds zijn dood getwijfeld wordt aan de doodsoorzaak en de ware toedracht.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 16:00 uur
Zit de bovenstaande site even door te lezen, maar tot nu toe zitten er al enkele onjuistheden in. Het gaat erover dat de albums na de vermoedelijke dood van Paul heel anders van toon zijn. Revolver is veel donkerder dan vorige platen. Ook staat er dat Paul op die bewuste dag, 9 november 1966, kwaad wegreed bij de Abbey Road studios omdat de opnames voor Revolver niet wilden vlotten. Revolver kwam echter al op 5 augustus 1966 uit.......
0
titan (crew)
geplaatst: 27 juli 2005, 16:34 uur
Precies, zo zitten er nog veel meer gaten in. Het kenteken van de kever op de hoes van Abbey road is LMW 281F. LMW zou staat voor Linda McCartney weeps en 28 IF (Het cijfer 1 is hier ineens een letter geworden) op de leeftijd van Paul die hij ten tijde van de release van Abbey road zou hebben als hij toen nog leefde. Paul was toen echter 27.
0
geplaatst: 27 juli 2005, 16:43 uur
En volgens die site was Linda McCartney niet eens de vriendin van Paul ten tijde van het ongeluk. Toch wel een leuke site, want er staan enkele leuke wetenswaardigheidjes op.
0
geplaatst: 7 april 2006, 01:24 uur
in 1966 is er veel bla bla gemaakt over het feit of Paul McCartney nu dood is. Veel over geschreven en gezegd, nu nog bestaan er sites die proberen te bewijzen dat Paul McCartney dood is. Wat denk jij ervan? Misschien kunnen de oudere musicmeters, die het hebben meegemaakt er ons meer over vertellen?
Na zo'n site te hebben gezien begin ik eigenlijk ook een beetje te twijfelen...
hier is de link:
http://digilander.libero.it/jamespaul/index.html
Na zo'n site te hebben gezien begin ik eigenlijk ook een beetje te twijfelen...
hier is de link:
http://digilander.libero.it/jamespaul/index.html
0
geplaatst: 7 april 2006, 01:46 uur
Altijd leuk, van die (complot)theorieën. Natuurlijk is McCartney dood, en op 11 september 2001 heeft de CIA het WTC opgeblazen en een kruisraket in het Pentagon gemikt. Oh, en binnen 10 jaar is er nog maar één wereldorde, die van de Illuminati. (dd 22-12-2012).
Zo, en nu slapen.
Zo, en nu slapen.
0
aslan (crew)
geplaatst: 7 april 2006, 02:09 uur
en mister illuminati woont in texas
slaapwel schaapjes
slaapwel schaapjes
0
geplaatst: 7 april 2006, 11:35 uur
Wie Bush? Nee, da's gewoon een marionet, met deze man aan de touwtjes:

0
titan (crew)
geplaatst: 7 april 2006, 11:50 uur
Zie ook de discussie bij het album Paul is live van Paul McCartney.
0
geplaatst: 7 april 2006, 12:16 uur
Muzikaal is ie in ieder geval al vele jaren geleden gestorven...
0
geplaatst: 7 april 2006, 14:32 uur
Vergissen ze met andere woorden Paul Wolfovitsch met Paul McCartney?
0
geplaatst: 7 april 2006, 19:12 uur
brooklyn schreef:
Zeker, dus de conclusie: hij is dood.

0
geplaatst: 7 april 2006, 19:15 uur
Die foto vergelijkingen zijn wel grappig, het lijkt er inderdaad sterk op dat er 2 verschillende McCartney's zijn, een Paul en een faul. Dat bewijst alleen natuurlijk helemaal niet dat Paul dood zou zijn.
0
geplaatst: 7 april 2006, 19:22 uur
Kennen jullie de urban legend dat Arafat en Ringo Star een (siamese) tweeling zouden zijn? De gelijkenissen zijn er in ieder geval wel:

* denotes required fields.