Muziek / Algemeen / Is Paul McCartney dood?
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2006, 23:23 uur
Lennonlover schreef:
hoe weet je dat Paul stinkt?
hoe weet je dat Paul stinkt?
Een mens heeft zes zintuigen, één daarvan is de reuk, die men verkrijgt door te ruiken. Dit doet men met de neus, die zich bevindt op het gezicht van de mens. Dankzij het ruiken aan Paul kan men vaststellen dat hij een geurtje heeft, wat betekent dat hij stinkt.
0
geplaatst: 25 juni 2006, 00:13 uur
Toon1 schreef:
Een mens heeft zes zintuigen, één daarvan is de reuk, die men verkrijgt door te ruiken. Dit doet men met de neus, die zich bevindt op het gezicht van de mens. Dankzij het ruiken aan Paul kan men vaststellen dat hij een geurtje heeft, wat betekent dat hij stinkt
Een mens heeft zes zintuigen, één daarvan is de reuk, die men verkrijgt door te ruiken. Dit doet men met de neus, die zich bevindt op het gezicht van de mens. Dankzij het ruiken aan Paul kan men vaststellen dat hij een geurtje heeft, wat betekent dat hij stinkt

0
geplaatst: 26 juni 2006, 14:55 uur
Toon1 schreef:
Een mens heeft zes zintuigen, één daarvan is de reuk, die men verkrijgt door te ruiken. Dit doet men met de neus, die zich bevindt op het gezicht van de mens. Dankzij het ruiken aan Paul kan men vaststellen dat hij een geurtje heeft, wat betekent dat hij stinkt.
Ik hoop dat je dan toch ten minste zijn handtekening vroeg wanneer je hem tegenkwam...
0
geplaatst: 26 juni 2006, 19:50 uur
Lennonlover schreef:
Ik hoop dat je dan toch ten minste zijn handtekening vroeg wanneer je hem tegenkwam...
(quote)
Ik heb de afdruk van zijn dikke teen...
0
geplaatst: 29 juni 2006, 12:04 uur
Wellicht heeft Bin Laden de dikke teen van de dode McCartney ook geroken en is dit wellicht aanleiding geweest voor zijn grote vrees voor een Westers georiënteerde wereld. Vermomd als de nieuwe McCartney heeft hij vervolgens weten te infiltreren in het Pentagon. Door middel van telekinetische gaven is hij in staat geweest om....
Ik bel direct Peter R de Vries. Zo zit het...
Ik bel direct Peter R de Vries. Zo zit het...
0
geplaatst: 29 juni 2006, 12:05 uur
0
Improvision
geplaatst: 1 juli 2006, 10:53 uur
Een mens heeft zes zintuigen
het zien, het ruiken, de tastzin, het horen en de smaakzin, en vergeet ik dan iets of zijn het er gewoon vijf?

0
geplaatst: 1 juli 2006, 11:55 uur
Improvision schreef:
het zien, het ruiken, de tastzin, het horen en de smaakzin, en vergeet ik dan iets of zijn het er gewoon vijf?
(quote)

Ik heb nog een speciaal zesde zintuig

0
geplaatst: 1 juli 2006, 20:51 uur
Volgens mij was het eerder een grap van the Beatles zelf om Paul zn dood te faken. Ze hebben namelijk veels hints in liedjes 'verstopt'.
0
geplaatst: 1 juli 2006, 21:11 uur
salvatore schreef:
Volgens mij was het eerder een grap van the Beatles zelf om Paul zn dood te faken. Ze hebben namelijk veels hints in liedjes 'verstopt'.
Alsof de Beatles opzettelijk wilden laten uitschijnen dat McCartney dood is

0
geplaatst: 1 juli 2006, 21:32 uur
Toon1 schreef:
(quote)

you see dead people, Paul misschien?

0
geplaatst: 2 juli 2006, 10:53 uur
Toon1 schreef:
(quote)

Wie zegt dat McCartney dood is?
0
Joy
geplaatst: 2 juli 2006, 11:00 uur
Toon1 schreef:
(quote)

-ja dus
0
geplaatst: 2 juli 2006, 11:07 uur
Joy schreef:
-ja dus
(quote)
-ja dus
Ja daar schijnen zij lekker aan mee te hebben gedaan. Daardoor kregen ze meer aandacht, zij hadden er lol aan. Ik zie ze er wel voor aan.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 12:10 uur
Als ik het goed heb ik dat hele 'Paul is Dead' gedoe pas begonnen in het najaar van 1969, toen de Beatles al op splitten stonden, dus echt veel zullen ze er niet aan mee gedaan hebben
.
0
geplaatst: 2 juli 2006, 12:55 uur
Toon1 schreef:
Als ik het goed heb ik dat hele 'Paul is Dead' gedoe pas begonnen in het najaar van 1969, toen de Beatles al op splitten stonden, dus echt veel zullen ze er niet aan mee gedaan hebben
.
(quote)
.Maar het ongeluk vond plaats in ik dacht '66 dus ze namen alvast een voorsprong.

0
Joy
geplaatst: 2 juli 2006, 19:19 uur
de grap is leuk, we gooien het id de wereld in dat paul dood is
maar om daar dik 35 jaar later nog steeds mee bezig te zijn?
maar om daar dik 35 jaar later nog steeds mee bezig te zijn?
0
geplaatst: 4 juli 2006, 10:08 uur
Nog even wachten en het is een self fulfilling prophecy...
Je zou er een liedje over kunnen schrijven:
Over honderd jaar zijn jullie allemaal dood....
Nee, dat is te banaal, dat zou niemand doen
Je zou er een liedje over kunnen schrijven:
Over honderd jaar zijn jullie allemaal dood....
Nee, dat is te banaal, dat zou niemand doen

0
geplaatst: 4 juli 2006, 11:53 uur
het hele verhaal is in 1966 begonnen he. Paul had toen een autoongeval en iemand zou naar het schijnt een foto gepakt hebben van de dode paul in zijn auto en ook nog iemand die hem in het mortuarium heeft zien liggen.... Ik denk dat the beatles wel eens gebruik hebben gemaakt van de situatie om eens goed te lachen en met bepaalde mensen hun voeten te lachen...
0
geplaatst: 4 juli 2006, 12:12 uur
Lennonlover schreef:
iemand zou naar het schijnt een foto gepakt hebben van de dode paul in zijn auto en ook nog iemand die hem in het mortuarium heeft zien liggen....
iemand zou naar het schijnt een foto gepakt hebben van de dode paul in zijn auto en ook nog iemand die hem in het mortuarium heeft zien liggen....
En heeft iemand ooit die foto gezien

0
geplaatst: 23 juli 2006, 16:32 uur
Ach, dat Paul is Dead verhaal is al zo vaak besproken en hergekauwd. Blijft een goed verhaal hoor. Maar of die echt dood is?
Als die dan echt dood is, naar wie heb ik dan zitten kijken in het Gelredome 3 jaar geleden?
Als die dan echt dood is, naar wie heb ik dan zitten kijken in het Gelredome 3 jaar geleden?
* denotes required fields.