MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Acteurs/actrices die gaan zingen, en andersom.

zoeken in:
heeeeee
zou je daar een kopietje van kunnen maken, ik heb daarvoor stad en land afgelopen.
ik kom 'm niet aan

Gelijk oversteken dan. Ik wil een kopie van die cd-box.
We spreken wel af bij het eerstvolgende concert van Beyoncé.

rayman schreef:
Gelijk oversteken dan. Ik wil een kopie van die cd-box.
We spreken wel af bij het eerstvolgende concert van Beyoncé.
DEAL

Komt Beyoncé weer dan?

Dat nieuwe nummer van Hillary Duff laat mijn hart trouwens ook harder kloppen haha

Cher acteert beter dan ze zingt, maar heeft/had op beide gebieden groot succes. Das wel tof.
Verder vind ik het wel leuk als acteurs/actrices in films zelf zingen zoals Meryl Streep, Michelle Pfeiffer etc.

Geronimootje schreef:
Cher acteert beter dan ze zingt, maar heeft/had op beide gebieden groot succes. Das wel tof.
Verder vind ik het wel leuk als acteurs/actrices in films zelf zingen zoals Meryl Streep, Michelle Pfeiffer etc.

Michelle Pfeiffer in the fabulous baker broys, whoehaa!!

beruk schreef:
(quote)

Michelle Pfeiffer in the fabulous baker boys, whoehaa!!

He en vergeten we hier allemaal Jack Black met zijn Tenacious D .

Will Smith zingt ook

Leuk feitje hiero!
Steven Seagel heeft een blues band zonder wapens.
Komt trouwens dit jaar naar Nederland, in Zoetermeer.
Bruce Willis heeft ook een band, en Johnny Depp heeft ooit eens op het podium gestaan met DE Black Keys.

Stijn_Slayer
Dean Martin vind ik wel goed in Rio Bravo, zijn muziek niet echt.
De Beatlesfilms zijn onwijs kinderachtig.
De filmrollen van David Bowie zijn tenenkrommend.
Neil Young is ook een acteur van niets.
Muziek van Clint Eastwood heb ik nog niet gehoord, ben ik ergens wel benieuwd naar.
Jeff Bridges kan beter blijven acteren.
Björk
Tom Waits

En dan zijn er ook nog wel dubbelgeentalenten, zoals Madonna, Miley Cyrus en J.Lo.

Bowie was toch behoorlijk sterk in The man who fell to earth en Merry Christmas Mr Lawrence. En serieuze bands zijn gevormd door Kevin Bacon (The Bacon Brothers, goeie naam! ) en Jared Leto (30 Seconds To Mars).

Stijn_Slayer
Jared Leto kan wel aardig acteren, maar die boze tienermeisjesmuziek is erg emo.

Opmerkelijk dat Jamie Foxx nog niet genoemd is hier. Op beide vlakken buitengewoon getalenteerd.

kiriyama
Justin Timberlake vind ik toch een betere acteur dan muzikant.

Nee joh

Dennis Wilson en James Taylor spelen samen in "Two-Lane Blacktop" (1971), een aardige roadmovie.

Acteur Michael Cera heeft begin deze maand ook een (lo-fi) album uitgebracht op Bandcamp.

Mos def
Dat meisje van from dusk till dawn

Tatjana. Zangeres, actrice met 2 fikse pluspunten

buizen
Dancer in the dark (Lars van Trier) is echt een fantastische film met in de hoofdrollen Björk en Catherine Deneuve. Björk, die ook al uitstekende muziek maakt, acteert hierin geweldig. Bij vlagen is de film musicalachtig, als Björk zingt en danst. Heb de film enkele malen gezien, prachtig.
De film won meen ik de Gouden Palm, op het festival van Cannes, destijds.

"De emoties die optraden tijdens opnamen voor Dancer in the dark waren zeer heftig. Onderlinge conflicten en gevoelens hadden hier o.a. invloed op. Björk is zelfs een dag boos van de filmset weggelopen omdat ze het oneens was met de kleding (een groene blouse) die ze moest dragen. In een documentaire op één van de vele verschillende Dancer in the Dark-dvd's wordt verteld dat ze de blouse in kwestie met haar tanden verscheurde."..

Gast
geplaatst: vandaag om 00:16 uur

geplaatst: vandaag om 00:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.