Muziek / Algemeen / Wie is je favoriete artiest?
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2006, 10:40 uur
- Muse
- Radiohead
- Coldplay
- Johnny Cash
- Frank Boeyen
- David Bowie
- Janis Joplin
- U2
- De Dijk
- Chris Isaak
- Heather Nova
- REM
- Within Temptation
en een heleboel die ik vergeet...
Barbara, Donna Summer, Anastacia, John Denver, Aha, Annie Lennox, Creedence Clearwater Revival, Eagles, Elvis, Charles Aznavour, Ilse de Lange, Placebo, Little River Band, ELO, Abba, Andre hazes, Mozart.....
Muziek is gewoon mooi.....
- Radiohead
- Coldplay
- Johnny Cash
- Frank Boeyen
- David Bowie
- Janis Joplin
- U2
- De Dijk
- Chris Isaak
- Heather Nova
- REM
- Within Temptation
Barbara, Donna Summer, Anastacia, John Denver, Aha, Annie Lennox, Creedence Clearwater Revival, Eagles, Elvis, Charles Aznavour, Ilse de Lange, Placebo, Little River Band, ELO, Abba, Andre hazes, Mozart.....
Muziek is gewoon mooi.....

0
geplaatst: 4 april 2006, 12:29 uur
L_T_B schreef:
Woody Guthrie
Joe Strummer (the Clash)
Buddy Holly
Isobel Campbell
John Darnielle (the Mountain Goats)
Grey DeLisle
Woody Guthrie
Joe Strummer (the Clash)
Buddy Holly
Isobel Campbell
John Darnielle (the Mountain Goats)
Grey DeLisle
buddy holly is geweldig! Ik heb nog zijn oude album: my greatest hits gevonden tussen de platen van mijn pa. Ongelofelijk!
0
geplaatst: 4 april 2006, 16:15 uur
...Buddy Holly is, wat mij betreft, in potentie de allergrootste die er ooit rondgelopen heeft (heb ik al vaker gemeld; top 10 dode artieste)
heeft alleen niet echt de kans gekregen dit ook waar te kunnen maken (1½ jaar, slechts)
heeft alleen niet echt de kans gekregen dit ook waar te kunnen maken (1½ jaar, slechts)
0
geplaatst: 4 april 2006, 17:20 uur
Mijn oom is helemaal gek van hem.
Ik heb een vrij grote verzamelaar beluisterd en het is vrij aardig, was hij nou gitarist/componist/zanger in een?
Ik heb een vrij grote verzamelaar beluisterd en het is vrij aardig, was hij nou gitarist/componist/zanger in een?
0
geplaatst: 4 april 2006, 17:23 uur
avdj schreef:
componist en zanger iig.Ik heb een vrij grote verzamelaar beluisterd en het is vrij aardig, was hij nou gitarist/componist/zanger in een?
speelde ook gitaar, maar had z'n band (The Crickets) om zich heen (ook allemaal erg jonge gastjes, toendertijd; ik geloof dat de drummer 16 was)
wat me vooral aanspreekt is dat in die tijd, de opkomst van de rock 'n roll, hij als buitenbeentje (brildragende, lange, dunne slungel) de allerbeste rockabilly maakte.
Samen met Eddie Cochran, Gene Vincent, en Johnny Burnette Trio toch wel DE rockabilly-iconen

"love's made a fool of you" is voor mij persoonlijk het ultieme Holly-nummer
0
geplaatst: 5 april 2006, 14:53 uur
New Model Army en Nirvana! Maar ik ben op dit moment ook helemaal weer ns idolaat van No Means No (heb ik soms, als mijn leven weer wat pit nodig heeft 

0
geplaatst: 5 april 2006, 17:30 uur
Eowyn schreef:
- Muse
- Radiohead
- Coldplay
- Johnny Cash
- Frank Boeyen
- David Bowie
- Janis Joplin
- U2
- De Dijk
- Chris Isaak
- Heather Nova
- REM
- Within Temptation
Barbara, Donna Summer, Anastacia, John Denver, Aha, Annie Lennox, Creedence Clearwater Revival, Eagles, Elvis, Charles Aznavour, Ilse de Lange, Placebo, Little River Band, ELO, Abba, Andre hazes, Mozart...
- Muse
- Radiohead
- Coldplay
- Johnny Cash
- Frank Boeyen
- David Bowie
- Janis Joplin
- U2
- De Dijk
- Chris Isaak
- Heather Nova
- REM
- Within Temptation
Barbara, Donna Summer, Anastacia, John Denver, Aha, Annie Lennox, Creedence Clearwater Revival, Eagles, Elvis, Charles Aznavour, Ilse de Lange, Placebo, Little River Band, ELO, Abba, Andre hazes, Mozart...

0
geplaatst: 7 april 2006, 19:13 uur
Heeft er hier iemand gisteren Jensen! gekeken?
Er was daar een of ander iemand die kippenvel kreeg van één of ander cafénummer, iemand hier die het kent?
Er was daar een of ander iemand die kippenvel kreeg van één of ander cafénummer, iemand hier die het kent?

0
geplaatst: 7 april 2006, 20:10 uur
avdj schreef:

Ja, dat was Grad Damen.
Was trouwens super die uitzending met Jerney Kaagman.

Jerney:
Ik vind uitstraling heel belangrijk. 

0
geplaatst: 7 april 2006, 21:05 uur
Music4ever schreef:
Ja, dat was Grad Damen.
Jerney:

(quote)
Ja, dat was Grad Damen.

Jerney:

Haha en toch was ze nog leuker dan ik dacht, ik had niet verwacht dat ze kon lachen hahaha

0
geplaatst: 13 april 2006, 20:03 uur
Hallo,
voor mij is en blijft er maar één beste artiest aller tijde; ''Eros Ramazzotti'' de muziek die hij maakt vind ik gewoon harstikke goed!
Het is pop die op een italiaanse manier vertolkt wordt, en dit geeft een nog romantischere teint aan de toch al vrij ramantische nummers.
Eros zing niet alleen over liefde maar ook over de dagelijkse dingen die zomaar uit het leven zijn gegrepen.
Dat vind ik persoonlijk erg mooi.
De mooiste nummers die Eros heeft uitgebracht vind ik persoonlijk,
- Piccola Pietra (9)
- Musica é (Musica é)
- Solaritá ( Calma Apparente)
Dit zijn voor mij de mooiste nummers met nog vele andere.
Gr, Dorothea
voor mij is en blijft er maar één beste artiest aller tijde; ''Eros Ramazzotti'' de muziek die hij maakt vind ik gewoon harstikke goed!
Het is pop die op een italiaanse manier vertolkt wordt, en dit geeft een nog romantischere teint aan de toch al vrij ramantische nummers.
Eros zing niet alleen over liefde maar ook over de dagelijkse dingen die zomaar uit het leven zijn gegrepen.
Dat vind ik persoonlijk erg mooi.
De mooiste nummers die Eros heeft uitgebracht vind ik persoonlijk,
- Piccola Pietra (9)
- Musica é (Musica é)
- Solaritá ( Calma Apparente)
Dit zijn voor mij de mooiste nummers met nog vele andere.
Gr, Dorothea
0
geplaatst: 5 mei 2006, 10:10 uur
Mijn favoriete arties is Queen. Hun hebben hét gewoon. Ik ben geboren een paar maanden nadat Freddie Mercury was overleden maar mijn vader is een enorm fan van Queen en hij heeft mij aangestoken. Ik vind het vreselijk jammer dat we maar 20 jaar van hun muziek hebben mogen genieten maar hun liedjes waren gewoon geweldig. Freddie had een geweldige stem en Brian May is de beste gitarist die ooit is geboren. En als je dan ook nog eens drummer Roger Taylor en bassist John Deacon erbij doet, weet je gewoon dat het een geweldige band gaat worden. En dat is ook gebeurd. En Freddie bleef muziek maken totdat hij écht niet meer kon. En met hun Cd "Innuendo"hebben ze bewezen dat ze gewoon de beste van allemaal zijn! En nu, in 2006, zijn ze dat nog steeds!
0
geplaatst: 6 mei 2006, 21:39 uur
Ben helemaal ondersteboven van Los Lonely Boys sinds ik ze twee jaar geleden op de radio tijdens vakantie in Californië hoorde.
0
Bobiej
geplaatst: 9 mei 2006, 11:32 uur
my favorite artists...
1. Het oude Metallica
2. Korn!
3. Slipknot... vooral de nummers van Vol.3
1. Het oude Metallica

2. Korn!
3. Slipknot... vooral de nummers van Vol.3

0
geplaatst: 9 mei 2006, 11:39 uur
solida schreef:
New Model Army en Nirvana! Maar ik ben op dit moment ook helemaal weer ns idolaat van No Means No (heb ik soms, als mijn leven weer wat pit nodig heeft

en uncle bob en the cure natuurlijk

Op dit moment staat NOFX weer ns op de draaitafel. kom er niet echt meer in zoals vroegah.
0
Bob Cremers
geplaatst: 9 mei 2006, 15:16 uur
The Beatles plus The Kinks, eigenlijk bijna alle groepen.
0
Mojo Pin
geplaatst: 9 mei 2006, 18:04 uur
Pearl Jam en Soundgarden.
En verder ben ik best wel open-minded, houd gewoon van een heleboel stijlen.
En verder ben ik best wel open-minded, houd gewoon van een heleboel stijlen.
0
geplaatst: 28 mei 2006, 18:39 uur
1 naam wordt moeilijk....
Ik ga mee met Mojo Pin: Pearl Jam en Soundgarden. Daar voeg ik nog Alice In Chains aan toe.
En verder Broken Social Scene, EElS en Modest Mouse.
Ik ga mee met Mojo Pin: Pearl Jam en Soundgarden. Daar voeg ik nog Alice In Chains aan toe.
En verder Broken Social Scene, EElS en Modest Mouse.
0
geplaatst: 30 mei 2006, 21:30 uur
Ash,Iron maiden,Anthrax,billy idol,Rancid dat zijn de bands waar ik de meeste cd's van heb heb wel meer favorieten maar dat zijn wat bandjes die pas 1 of 2 albums uithebben
0
geplaatst: 31 mei 2006, 17:41 uur
Jimi Hendrix, Opgezwolle, Radiohead, The Neptunes, John Lennon, Audio Bullys 

0
geplaatst: 31 mei 2006, 20:31 uur
Mijn favos van het moment zijn Gavin DeGraw, Juanes en Sam Cooke
0
geplaatst: 1 juni 2006, 09:20 uur
0
geplaatst: 1 juni 2006, 15:49 uur
Lennonlover schreef:
waarom geen john in jou top-tien?
(quote)
waarom geen john in jou top-tien?
Was hij niet de zanger van The Beatles...
0
geplaatst: 1 juni 2006, 23:39 uur
50's - 1: Elvis Presley 2: Buddy Holly 3: Patsy Cline
60's - 1: Elvis Presley 2: The Beatles 3: Roy Orbison
70's - 1: Elvis Presley 2: Roy Orbison 3: George Harrison
80's - 1: Roy Orbison 2: Roy Black 3: Madonna
90's - 1: U2 2: Celine Dion 3: Live
00's - 1: Shakira 2: Destiny's Child 3: Gretchen Wilson
60's - 1: Elvis Presley 2: The Beatles 3: Roy Orbison
70's - 1: Elvis Presley 2: Roy Orbison 3: George Harrison
80's - 1: Roy Orbison 2: Roy Black 3: Madonna
90's - 1: U2 2: Celine Dion 3: Live