MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Muzikale klaagmuur

zoeken in:
Joy
ik beklaag me er bij deze rover dat mijn bovenburen van die ontzettend slechte r & b draaien

en dan niet 1 keer welnee, gewoon 1 cd singeltje op repeat en maar laten draaien

wat ik daarvan nog het meest storend vind is dat ze van die kartonne kutboxjes hebben die voor geen meter klinken

dat brengt mij tot irritatie nummer 2

mensen, als je denkt dat je van muziek houdt, waarom koop je dan niet een keer een fatsoenlijke installatie ipv het zoveelste slechte alles in 1 apparaat dat gemaakt is voor een appel en een ei en die dus met geen mogelijkheid goed aant klinken gebracht kan worden, al hang je der boxen van 10.000 euro aan!!

zodan, dat lucht op:)

*draait Exodus - War Is My Shepherd*

Als je dat maar hard genoeg doet, helpt dat ook.

Joy schreef:
ik beklaag me er bij deze rover dat mijn bovenburen van die ontzettend slechte r & b draaien

en dan niet 1 keer welnee, gewoon 1 cd singeltje op repeat en maar laten draaien

wat ik daarvan nog het meest storend vind is dat ze van die kartonne kutboxjes hebben die voor geen meter klinken

dat brengt mij tot irritatie nummer 2

mensen, als je denkt dat je van muziek houdt, waarom koop je dan niet een keer een fatsoenlijke installatie ipv het zoveelste slechte alles in 1 apparaat dat gemaakt is voor een appel en een ei en die dus met geen mogelijkheid goed aant klinken gebracht kan worden, al hang je der boxen van 10.000 euro aan!!

zodan, dat lucht op:)

Nou misschien omdat niet iedereen even veel geld heeft als jij?

En ik heb gewoon boxen van Logitech voor op mijn DVD speler gekocht daar doe ik dan gewoon mijn cd's in en dan heb ik top geluid

Ik irriteer me eraan dat als ik mijn muziek opzet, mijn ouders zeggen, jongen zet die muziek eens wat zachter.

Ik irriteer me aan mijn broer die, wanneer ik leuke muziek op heb staan, hardcore op vol volume er doorheen draait.

neo
Datzelfde heb ik als ik mijn mp3 op heb staan en niet kanbegrijpen waarom iemand (zelfs om 3 uur s'nachts regelmatg) met keiharde bonken langsrijdt.

Exfrozen schreef:
Ik irriteer me eraan dat als ik mijn muziek opzet, mijn ouders zeggen, jongen zet die muziek eens wat zachter.

Ben ik het nou helemaal mee eens, alleen word er bij mij thuis ook nog is aan toegevoegd dat het kutmuziek is

Dat mijn dochter (ondanks dat ze kan kiezen uit zo`n 1000 cd`s) elke keer The Black Eyed Peas draait.
Op mijn installatie en die is boven gemiddeld. Maar ik vind het dan nog steeds irritante muziek.

jowietje schreef:
(quote)

Ben ik het nou helemaal mee eens, alleen word er bij mij thuis ook nog is aan toegevoegd dat het kutmuziek is

Mijn pa leent mijn cd's zelf zo nu en dan!

HammerHead schreef:
*draait Exodus - War Is My Shepherd*

Als je dat maar hard genoeg doet, helpt dat ook.

Wat heb je trouwens extra bij de Deluxe Edition?

Dat de buurkinderen (ongeveer 10 jaar oud) soms de hele middag in de tuin afwisselend Crazy Frog en Black Eyes Peas draaien

Dat mijn buurvrouw regelmatig om een uur of 5 's nachts als ze bezopen uit het café komt haar mislukte musicalambities alsnog ten uitvoer wil brengen en luidkeels Aida mee gaat zingen, waarna haar hond ook nog eens zeker een half uur luid blaffend van slag is.

jowietje schreef:

Ik erger me niet zozeer aan een of meerdere stijlen muziek, maar meer aan de diverse dj's die ik hoor op de radio. Veelal non-informatie, en van het gros van de nummers weten ze simpelweg helemaal niks. Wat ook niet verbazend is als je hele playlist door pluggers is samengesteld. Daarnaast denken ze ontzettend grappig te zijn met zo plat mogelijke grappen en grollen. Hierdoor wordt het aanbod van de muziek ook sterk verminderd en staat de dj centraal in plaats van de muziek. Oh ja, op mijn werk "luister" ik naar 3FM.

Let's bring back Alan Freed & John Peel!

L_T_B schreef:
(quote)

Ik erger me niet zozeer aan een of meerdere stijlen muziek, maar meer aan de diverse dj's die ik hoor op de radio. Veelal non-informatie, en van het gros van de nummers weten ze simpelweg helemaal niks. Wat ook niet verbazend is als je hele playlist door pluggers is samengesteld. Daarnaast denken ze ontzettend grappig te zijn met zo plat mogelijke grappen en grollen. Hierdoor wordt het aanbod van de muziek ook sterk verminderd en staat de dj centraal in plaats van de muziek. Oh ja, op mijn werk "luister" ik naar 3FM.

Ik heb ook een hekel aan de radio

Exfrozen schreef:
(quote)

Wat heb je trouwens extra bij de Deluxe Edition?

Een live CD van de release party van Tempo o/t Damned, 9 nummers + nog 2 mpeg clipjes van War is my Shepherd en Throwing Down.

Joy schreef:

Ik erger me heel erg aan mensen die denken dat muziek beter wordt als je een hele goede installatie hebt.

gemaster schreef:
(quote)

Ik erger me heel erg aan mensen die denken dat muziek beter wordt als je een hele goede installatie hebt.

De muziek wordt niet beter, maar het verhoogt wel degelijk het luistergenot

Ook bijzonder ergerlijk: Mensen die in restaurants met de muzak mee gaan zitten neurieën, om aan iedereen te laten horen dat ze het nummer zo goed kennen.

neo
Of misschien omdat ze het gewoon fijne muziek vinden en dan automatisch meeneuriën?

Ik kan me ergeren aan mensen die zich te pas en te onpas ergeren. Maar als ik dat ga doen doe ik hetzelfde. Niet doen dus.

***klaag***
***klaag***
Broertje
***klaag***
***klaag***

Zijn muzieksmaak is erger dan zijn top10 doet vermoeden

The Scientist schreef:
***klaag***
***klaag***
Broertje
***klaag***
***klaag***

Zijn muzieksmaak is erger dan zijn top10 doet vermoeden

gemaster schreef:
(quote)

Kan je beter door een goede koptelefoon luisteren. Niks is beter.

DaarGaJeFaber schreef:
Ook bijzonder ergerlijk: Mensen die in restaurants met de muzak mee gaan zitten neurieën, om aan iedereen te laten horen dat ze het nummer zo goed kennen.

is vooral erg leuk met Paolo Conte, zit er zo'n hark naast je uit de maat op zijn knie te kloppen en mee te mompelen: swonderful (80 keer) mompel mompel poepidoepidoe...

sxesven
L_T_B schreef:
(quote)

Sietse
dat mensen geen drol begrijpen van de muziek die ik leuk vind. Daar kan ik me echt aan ergeren. Vooral als ze het er nog ff in moeten wrijven....

wat is dat toch blabla
raar hoor blabla
hoe kun je daar nu naar blabla

Daar ben ik al láng mee gestopt.

véél erger: een bende arbeiders die aan een bijbouw aan je huis zitten te werken. Je zit lekker op terras met je mp3'tje je lievelingsmuziek te luisteren. Constant hoor je daartussen drilboren en gefluit naar vrouwen dat meestal mijn zus is. Maar het toppunt is dan dat ze verdomme een radio meenemen waarvan de bassen helemaal naar de kloten zijn en ze natuurlijk afstemmen op het verschrikkelijke, maar zo moet het natuurlijk als je het stereotype bouwvakker vertegenwoordigt, DONNA! Dus wat je hoort is goede muziek met een vleugje commerciële donna met een drilboor op de achtergrond. LEUK!

jowietje schreef:

Wijsheid komt met de jaren

Mensen die in het bijzijn van anderen te pas en te onpas muziek opzetten. *ughe* de wetenschapper *ughe*
In sommige gevallen te waarderen, maar bij Metal en andere satanistische stromingen wekt dit toch suicidale neigingen op (waarmee het primaire doel van de muziek overigens wel bereikt is).

Gast
geplaatst: vandaag om 01:50 uur

geplaatst: vandaag om 01:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.