Muziek / Algemeen / Muzikale klaagmuur
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:04 uur
Dat je moeder al begint te krijsen bij bijvoorbeeld een niet-eens-zo-hard bandje als Muse of Placebo... Gelukkig voor haar draai ik Opeth en andere "teringherrie" niet in haar bijzijn, volgens mij zou ze dan nu met hartkloppingen in het ziekenhuis liggen.
Overigens ook heel irritant dat al de muziek die ik luister bij voorbaat al slecht en harde herrie is... terwijl ik toch hele mooie rustige muziek heb als Anathema, Sigur Rós enz.
Overigens ook heel irritant dat al de muziek die ik luister bij voorbaat al slecht en harde herrie is... terwijl ik toch hele mooie rustige muziek heb als Anathema, Sigur Rós enz.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 13:10 uur
0
fastpulseboy
geplaatst: 4 juli 2006, 13:18 uur
jowietje schreef:
Ben ik het nou helemaal mee eens, alleen word er bij mij thuis ook nog is aan toegevoegd dat het kutmuziek is
(quote)
Ben ik het nou helemaal mee eens, alleen word er bij mij thuis ook nog is aan toegevoegd dat het kutmuziek is

wauw, en ik dacht nog wel dat jij de braafste muziek draaide die er is
mijn moeder noemde het vroeger "nachtmerrieherrie"
0
Joy
geplaatst: 4 juli 2006, 17:30 uur
populair topic
kwist het
en:
a - nee muziek wordt niet beter op een goeie installatie, heb ik ook niet beweerd
b - je hoeft geen tonnen geld uit te geven om een behoorlijke installatie te kopen, maar schenk dan tenminste enig aandacht aan het geluid dat er uit je eventuele toekomstige aanschaf komt ipv alleen maar te kijken of ie een beetje past bij je prul en ikea interieur
je buurtje kun je het beste terug plagen door op het moment dat zij - ik noem maar wat - sorry van madonna draaien over die kutboxjes, jij datzelfde nummer ook opzet maar dan beduidend harder
dat doe je bij ieder nummer wat zij vervolgens draaien en verhip, ineens gaat het geluid omlaag

kwist het

en:
a - nee muziek wordt niet beter op een goeie installatie, heb ik ook niet beweerd
b - je hoeft geen tonnen geld uit te geven om een behoorlijke installatie te kopen, maar schenk dan tenminste enig aandacht aan het geluid dat er uit je eventuele toekomstige aanschaf komt ipv alleen maar te kijken of ie een beetje past bij je prul en ikea interieur
je buurtje kun je het beste terug plagen door op het moment dat zij - ik noem maar wat - sorry van madonna draaien over die kutboxjes, jij datzelfde nummer ook opzet maar dan beduidend harder
dat doe je bij ieder nummer wat zij vervolgens draaien en verhip, ineens gaat het geluid omlaag

0
geplaatst: 4 juli 2006, 19:05 uur
Mensen die menen dat de muziek die zij luisteren objectief goed is, en een airtje aannemen tegenover mensen die zogenaamd "minder intelligente/gesofisticeerde" muziek goed vinden.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 22:02 uur
Waar ik me aan erger? Dat mensen niet objectief muziek kunnen beoordelen. Als ik een keer zeg ik dat ik Pink Floyd goed vind, dan luister ik gelijk alleen maar jaren 80 muziek. Als ik zeg dat ik naar lowlands ga, ben ik een gothic. Als mijn moeder een keer iets hoort is het gelijk teringherrie, al is het Jeff Buckley. Koptelefoon
. Mijn zusje luistert Hilary Duff, Pussycat Dolls etc. en vind Belle & Sebastian saai. Zo kan ik nog wel even door gaan
;)
. Mijn zusje luistert Hilary Duff, Pussycat Dolls etc. en vind Belle & Sebastian saai. Zo kan ik nog wel even door gaan
;)
0
geplaatst: 4 juli 2006, 22:50 uur
Petterson schreef:
Waar ik me aan erger? Dat mensen niet objectief muziek kunnen beoordelen. Als ik een keer zeg ik dat ik Pink Floyd goed vind, dan luister ik gelijk alleen maar jaren 80 muziek. Als ik zeg dat ik naar lowlands ga, ben ik een gothic. Als mijn moeder een keer iets hoort is het gelijk teringherrie, al is het Jeff Buckley. Koptelefoon
;)
;)Klinkt jammer genoeg akelig bekend allemaal
. Met toevoeging: als je metal leuk vind, dan ben je gelijk satanaanbidder. 
0
lambf
geplaatst: 4 juli 2006, 23:05 uur
Exfrozen schreef:
Ik irriteer me eraan dat als ik mijn muziek opzet, mijn ouders zeggen, jongen zet die muziek eens wat zachter.
Ik irriteer me eraan dat als ik mijn muziek opzet, mijn ouders zeggen, jongen zet die muziek eens wat zachter.
Doen ze bij mij ook altijd.
Maar ik heb dan altijd de neiging om de muziek nog harder te zetten

0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:11 uur
Zusjes ... ahum. *Good Charlotte, Linkin Park, Simple Plan, Tokio Hotel etcera*
0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:15 uur
lambf schreef:
(quote)

Haha ik heb niet alleen de neiging, ik doe het gewoon

Ze zeggen dan ook meestal op een sarcastische manier "Kan da ding nog harder" en dan zeg ik gewoon vrolijk ja en zet hem harder

0
geplaatst: 4 juli 2006, 23:17 uur
Carow schreef:
*Good Charlotte, Linkin Park, Simple Plan, Tokio Hotel etcera*
*Good Charlotte, Linkin Park, Simple Plan, Tokio Hotel etcera*
Dit is niet het "wat is je favoriete band" topic.....

0
geplaatst: 5 juli 2006, 00:17 uur
nevyn schreef:
als je metal leuk vind, dan ben je gelijk satanaanbidder.
Ook zoiets inderdaad. Is gewoon een keer tegen me gezegd: 'Wat is dat?, Satanmuziek ofzo.' Terwijl ik gewoon Tool aan het luisteren was (quote)
als je metal leuk vind, dan ben je gelijk satanaanbidder.

.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 00:19 uur
Toon1 schreef:
Ik denk niet dat ze in Nederland Donna kennen
.
Zie ik soms met haar hoofd op tv voorbij komen.(quote)
Ik denk niet dat ze in Nederland Donna kennen
.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 06:19 uur
Onderhond schreef:
Mensen die menen dat de muziek die zij luisteren objectief goed is, en een airtje aannemen tegenover mensen die zogenaamd "minder intelligente/gesofisticeerde" muziek goed vinden.
Ach kijk; elke persoon die zo iets zegt wordt tegenwoordig al als elitair en arrogant aanzien. Tegenwoordig is het weer "in" om tegen zo'n personen in te gaan.
Ik heb persoonlijk de hekel aan mensen die menen dat andere mensen een "airtje" aan nemen. Zij zijn zelf de mensen die een "airtje" aan nemen (Populair willen zijn?).
0
geplaatst: 5 juli 2006, 06:25 uur
Ach kijk; elke persoon die zo iets zegt wordt tegenwoordig al als elitair en arrogant aanzien.
En aangezien de mening van een middelgrote scharem die-hard fans verheven wordt tot waarheid is het elitair en arrogant.
Het is niet meer dan je boven de rest plaatsen op basis van zelfverzonnen argumenten. Zoals wetenschappers ooit bewezen dat de blanke mens slimmer was dan de zwarte mens, afgaande of de vorm en inhoud van het hoofd.
Nu lachen we daar ook enorm hard om.
Verder ben ik hier inderdaad ook echt wel de persoon die populair wil zijn

0
geplaatst: 5 juli 2006, 10:43 uur
Ik erger me kapot dat ik in een klein dorpje woon, minstens 50 kilometer van elk teken van leven, met een behoorlijke muziekscene en gave concerten. Ik moet hemel en aarde bewegen om een concert te bezoeken, terwijl ik zo graag gewoon de fiets zou willen pakken op weg naar NightTown, Tivoli, Mezz of Paradiso.
0
geplaatst: 5 juli 2006, 10:56 uur
Onderhond schreef:
Hehe, daar gaan we weer. Maar je hebt gelijk, een airtje aannemen is altijd iets om je over te ergeren. Ik ga dan ook nooit uit de hoogte doen tegenover mensen die naar de PCD (again) luisteren. Waarom zou ik? Tijd geeft toch raad. Wie spreekt er over 50 jaar nog over de muziek van de PCD (over één van die grieten spreken zit er wel in)??
0
yoeridedeygere
geplaatst: 6 juli 2006, 10:59 uur
Ik heb me er al bij neergelegd dat mijn muziek nooit luid kan staan in het bijzijn van anderen. Maar de laatste tijd is het vooral een kleine strijd om het radiokanaal. Studio Brussel vs De Rest
0
geplaatst: 6 juli 2006, 12:20 uur
yoeridedeygere schreef:
Ik heb me er al bij neergelegd dat mijn muziek nooit luid kan staan in het bijzijn van anderen. Maar de laatste tijd is het vooral een kleine strijd om het radiokanaal. Studio Brussel vs De Rest
Geef mij maar Radio 1
, de enigste luisterbare radiozender in Vlaanderen.
0
Joy
geplaatst: 6 juli 2006, 19:05 uur
en ik denk dat ik voor het hele forum kan spreken als ik zeg dat ik me erger aan ,
boom-boom-dommetechnoboom-ik-lig-zo-schuin mogelijk-in-mijn-auto-met-mijn-petje-achterstevoren-typje..
die nog steeds denkt dat dergelijk gedrag stoer is en mooie wijven aantrekt
wat ik wel weer mooi vind is dat gisteren zon zelfde typje maar dan net ff anders voorbijk kwam met Foreigner's long long way from home - keihard uit zijn cabrio

de voedingsbodem voor ergernis zit um ook in muzieksmaak
boom-boom-dommetechnoboom-ik-lig-zo-schuin mogelijk-in-mijn-auto-met-mijn-petje-achterstevoren-typje..
wat ik wel weer mooi vind is dat gisteren zon zelfde typje maar dan net ff anders voorbijk kwam met Foreigner's long long way from home - keihard uit zijn cabrio

de voedingsbodem voor ergernis zit um ook in muzieksmaak

0
geplaatst: 6 juli 2006, 19:12 uur
Joy schreef:
helaas is dit in vele gevallen nog zo... maar dat zegt dan evenveel over die vrouwmensen als over die johnny'sdie nog steeds denkt dat dergelijk gedrag stoer is en mooie wijven aantrekt
0
geplaatst: 7 juli 2006, 10:52 uur
Gisteren geprobeerd met mijn Hyundai. Bank zo ver mogelijk naar achteren, raampje open, zonnebrilletje en petje op, hard Antony and the Johnsons op, knipogen naar chicks en borsthaar net boven het hawaiblousje uit... Maar niks gescoord...
0
geplaatst: 7 juli 2006, 15:39 uur
Carow schreef:
Broertjes... Armin van Buuren, Ome Henk, hoeheetdiegastnouookenweer etc.
Mijn andere broertje (van 9 jaar) is wel tof. Die luistert het oude Metallica, Broken Social Scene en The Arcade Fire
!!!
0
Sietse
geplaatst: 7 juli 2006, 15:39 uur
bloempje24 schreef:
Gisteren geprobeerd met mijn Hyundai. Bank zo ver mogelijk naar achteren, raampje open, zonnebrilletje en petje op, hard Antony and the Johnsons op, knipogen naar chicks en borsthaar net boven het hawaiblousje uit... Maar niks gescoord...
Dit wil ik ook een keer doen, maar dan niet met Anthony, maar met gregoriaanse zang

0
geplaatst: 7 juli 2006, 17:11 uur
Sietse schreef:
Dit wil ik ook een keer doen, maar dan niet met Anthony, maar met gregoriaanse zang
(quote)

je moet de chickies ook wel even de tijd geven om dit alles te verwerken en om te lopen naar de passagierstoel, natuurlijk...je hebt geen cabrio waar we ons zo in kunnen storten!
* denotes required fields.