Muziek / Algemeen / Muzikale klaagmuur
zoeken in:
0
Sietse
geplaatst: 7 juli 2006, 19:58 uur
haakje schreef:

je moet de chickies ook wel even de tijd geven om dit alles te verwerken en om te lopen naar de passagierstoel, natuurlijk...je hebt geen cabrio waar we ons zo in kunnen storten!
(quote)

je moet de chickies ook wel even de tijd geven om dit alles te verwerken en om te lopen naar de passagierstoel, natuurlijk...je hebt geen cabrio waar we ons zo in kunnen storten!
Dus jij zou wel instappen bij mij

0
handsome_devil
geplaatst: 7 juli 2006, 22:04 uur
Ik erger me aan mijn broertje die de hele dag door naar elk Vitesse lied luistert wat er bestaat
En m'n moeder die m'n muzieksmaak uitlacht.
En m'n moeder die m'n muzieksmaak uitlacht.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 14:32 uur
Ik zie iedereen hier klagen over dat hun ouders jullie muziek niks aan vind. Dat heb ik toch wel een hele toffe pa; hij leent mijn cd's zelfs af en toe. 

0
lambf
geplaatst: 8 juli 2006, 18:43 uur
Goodfella_90 schreef:
Ik zie iedereen hier klagen over dat hun ouders jullie muziek niks aan vind. Dat heb ik toch wel een hele toffe pa; hij leent mijn cd's zelfs af en toe.

Hier zal dat wel nooit gebeuren.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 18:45 uur
mijn vader is juist degene die mij allerlei tips geeft, heb de meest geweldige muziek via hem ontdekt 

0
handsome_devil
geplaatst: 8 juli 2006, 19:15 uur
Mijn moeder is 39 en had nog nooit van The Smiths gehoord
Ze kende wel A Forest van The Cure
Vond ik al bewonderenswaardig. Dus nee, mijn moeder geeft me niet vaak tips en als ze ze geeft zijn het dingen in de trant van S..s...spandau ballet 
Vond ik al bewonderenswaardig. Dus nee, mijn moeder geeft me niet vaak tips en als ze ze geeft zijn het dingen in de trant van S..s...spandau ballet 
0
Ruby1966
geplaatst: 8 juli 2006, 19:28 uur
Ik ben 40 en The Smiths is mijn favoriete groep aller tijden. 

0
geplaatst: 8 juli 2006, 19:29 uur
handsome_devil schreef:
iiieeeeuuuww

0
geplaatst: 8 juli 2006, 19:33 uur
handsome_devil schreef:
Ik weet hoe je je voelt

Ik ken dan wel weer The Cure van mijn vader!
0
Ruby1966
geplaatst: 8 juli 2006, 19:40 uur
Leuk! 
Toch wel bijzonder voor een meisje van 16, het is geen muziek waar je op die leeftijd snel mee in aanraking komt. Hoe heb je ze ontdekt?

Toch wel bijzonder voor een meisje van 16, het is geen muziek waar je op die leeftijd snel mee in aanraking komt. Hoe heb je ze ontdekt?
0
handsome_devil
geplaatst: 8 juli 2006, 19:43 uur
Ruby1966 schreef:
Leuk!
Leuk!

Ik was een tijdje totaal geobsedeerd door AFI
En ik las dat The Smiths een favoriete band van ze was, dus ik dacht: Ok laat ik dat maar eens downloaden 
0
geplaatst: 8 juli 2006, 19:47 uur
Ik wil graag ff kwijt dat ik me dood erger aan mijn buurjongen die heel de dag door hardcore op zet op zijn kamer en de ramen lekker open zet. Daarmee erger ik me ook aan zijn ouders die dat blijkbaar normaal vinden en het tolereren.
Mijn vader haat mijn muzieksmaak. Hij heeft dan ook geen brede muzieksmaak, hij houdt eigenlijk alleen van motown. Ik ben fan van Coldplay en hij vindt het echt kutmuziek; mn ma vindt het gelukkig wel leuk maar wordt er nerveus van als ik het heel de dag op zet.
Mijn vader haat mijn muzieksmaak. Hij heeft dan ook geen brede muzieksmaak, hij houdt eigenlijk alleen van motown. Ik ben fan van Coldplay en hij vindt het echt kutmuziek; mn ma vindt het gelukkig wel leuk maar wordt er nerveus van als ik het heel de dag op zet.

0
Ruby1966
geplaatst: 8 juli 2006, 19:48 uur
handsome_devil schreef:
En ik las dat The Smiths een favoriete band van ze was, dus ik dacht: Ok laat ik dat maar eens downloaden 
Goede ingeving!

0
handsome_devil
geplaatst: 8 juli 2006, 19:50 uur
Ruby1966 schreef:
Goede ingeving!
(quote)
Goede ingeving!

Jazeker! AFI is qua favoriete bands ineens weggezakt naar de 5e plaats doordat ik hun favoriete bands heb leren kennen
(The Smiths, The Cure, Morrissey, Joy Division en misschien vind ik Placebo ook nog wel cooler dan AFI)
0
Sietse
geplaatst: 8 juli 2006, 23:28 uur
cool? cool?
is dat niet een, uhm, vreemde woord keuze in dit geval?
is dat niet een, uhm, vreemde woord keuze in dit geval?
0
handsome_devil
geplaatst: 8 juli 2006, 23:39 uur
Ja ik zal wel dom zijn of zo, ik heb ervan gehoord, maar heb geen idee wat het precies inhoudt.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 23:41 uur
handsome_devil schreef:
Ja ik zal wel dom zijn of zo, ik heb ervan gehoord, maar heb geen idee wat het precies inhoudt.
Emo's luisteren naar emo (lijkt me logisch), staat voor emotionele hardcore. Emo's zijn meestal depressief, snijden zichzelf vaak, houden emotionele dagboeken bij, enz...
Stereotyp uiterlijk: dit
0
geplaatst: 8 juli 2006, 23:48 uur
HOUSECAT schreef:
Emo's luisteren naar emo (lijkt me logisch), staat voor emotionele hardcore. Emo's zijn meestal depressief, snijden zichzelf vaak, houden emotionele dagboeken bij, enz...
(quote)
Lijkt dus een beetje op dat jongetje/meisje van dat duitse nachtmerriebandje Tokio hotel
0
handsome_devil
geplaatst: 8 juli 2006, 23:49 uur
HOUSECAT schreef:
(quote)
- Ik houd niet van emotionele hardcore, ik vind alles wat eindigt op core eignelijk best vreselijk
- Ik ben depressief, maar dat maakt me dan nog niet meteen een emo lijkt mij. (Een vriend van me zegt dat emo betekent depressief zijn over dat het uit is met je liefde, ok dan ben ik geen emo)
- Ik snijd niet in mezelf
- Ik houd geen dagboek bij
Ik denk dat ik jullie teleur moet stellen. Maar als jullie me emo vinden, ga je gang. Ik weet alleen dat ik alles wat met de hokjescultuur te maken heeft vreselijk vind.
edit: en ik heb niet zulk dom haar
edit 2: en van die make-up, rare piercings, en ik kijk niet zo raar.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 23:49 uur
jowietje schreef:
Lijkt dus een beetje op dat jongetje/meisje van dat duitse nachtmerriebandje Tokio hotel
(quote)
Jep androgynie uiterlijk dus !
0
Sietse
geplaatst: 8 juli 2006, 23:56 uur
ff voor de duidelijkheid het was een grapje...niet te serieus op in gaan graag.
0
geplaatst: 8 juli 2006, 23:57 uur
0
handsome_devil
geplaatst: 8 juli 2006, 23:58 uur
Sietse schreef:
Ja sorry dat ik een beetje emo reageerde
Ik kan er gewoon niet goed tegen als ik een labeltje opgeplakt krijg of als mensen zichzelf een labeltje opplakken 
0
geplaatst: 8 juli 2006, 23:58 uur
jowietje schreef:
Dat word hier veel te vaak gedaan naar mijn mening
(quote)
Dat word hier veel te vaak gedaan naar mijn mening
En te weinig naar mijn mening
* denotes required fields.