menu

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
tovenaar schreef:
Als je nou gewoon begint met deze:
http://www.musicmeter.nl/album/34313

wow!

Lin
HiLL schreef:
(quote)

wow!

hahaha

jelle, plan mij maar ergens in op zaterdag tussen 16-18 of 20-22

Ik had je graag willen helpen, maar ik ben op vakantie.

Lin
Exfrozen schreef:
Ik had je graag willen helpen, maar ik ben op vakantie.

niet zo leuk als csllen , maar toch wel aardig
veel plezier alvast

Sietse
tovenaar schreef:
Als je nou gewoon begint met deze:
http://www.musicmeter.nl/album/34313

Goed plan. Is lang genoeg...en dan kan ik wel een uurtje of wat mee pikken...ben deze toch helemaal aan het luisteren (iedere dag minimaal 1 deel)

veel plezier!! Ik heb helaas nooit het geduld om een plaat op chronologische volgorde en in 1 keer helemaal achter elkaar te luisteren, maar het klinkt wel gezellig!! Hoop dat het lukt, gaan jullie voor een book of records notering

Goede actie zeg...heb niet zo veel tijd dit weekend...maar veel plezier....

Is er ook iemand die de Scientist verzorgt deze 24 uur...een soort cyber nurse of zo... maak me anders een beetje zorgen om je gezondheid

haha... dat ben ik zelf.... en de frituurpan

L_T_B schreef:
Mooi, ik sta bovenaan dat betekent dus dat ik mag beginnen op zaterdagmiddag om 12 uur. Ik heb nu al medelijden met de luisteraars (lees: slachtoffers) die midden in de nacht aan de beurt zijn.

Doe mij maar midden in de nacht, overdag ben ik toch met andere dingen bezig.

Ik ga zaterdagavond naar Schollenpop, word vast wel laat, dus doe mij ook maar ergens laat in de nacht.. uurtje of 2 ofzo.

(is ingevuld... zie eerste post)

Ik heb wel geen idee wanneer ik on-line ga zijn. Soms moeten mijn zussen erop en die kan ik met geen stokken tegenhouden... :-/

Bighead schreef:
...een soort cyber nurse of zo...

Uuhm...

Mojo Pin
Zullen we samen naar Kutschurft luisteren?

Okee...

zijn er trouwens mensen die morgenmiddag tussen 12 en 4 ergens tijd hebben.. dat is de enige periode die nog lastig kan worden (en van 4 tot 7 's nachts natuurlijk )

The Scientist schreef:
Okee...

zijn er trouwens mensen die morgenmiddag tussen 12 en 4 ergens tijd hebben.. dat is de enige periode die nog lastig kan worden (en van 4 tot 7 's nachts natuurlijk )

Ik zal mijn uiterste best doen. Dan moet ik wel snel weten welke albums want zit nu op een nieuwe computer... en daardoor zijn al mijn... legale cd's plots verdwenen.

Je mag zelf bepalen welke albums we gaan draaien, ik heb er al genoeg geselecteerd, laat maar wat horen

Iets van The Beatles nog... Abbey Road misschien?

longruning
Doe mee als we Eric B. & Rakim -Paid in full luisteren.

misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe werkt dat en hoe kom ik daar

Lin
[quote]Lukas schreef:
http://www.musicmeter.nl/fo...

Lukas schreef:

Snelweg richting oostende, afrit 9.

Gajarigon schreef:
(quote)

Snelweg richting oostende, afrit 9.

Mij te ver

Lukas schreef:
(quote)

Mij te ver

Achja. Soulseekroom zal wel volstaan zeker.

Lin
Gajarigon schreef:
(quote)

Achja. Soulseekroom zal wel volstaan zeker.

en speciaal voor de marathon room : CSL

Ik wil eigenlijk ook wel verslagen hier zien.

Wellicht dat ik morgen vroeg in de middag wel online ben, maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen. If so, dan verzinnen we dan wel een album dat we willen horen.

... is goed, hoef ook niet alles te plannen.. zit nu al een heel eind.

En wat die verslagen betreft.. reken maar

Nou... nog een half uurtje en dan begin ik...

Boodschappen zijn inmiddels gedaan... afwas gedaan, ik kan me 24 uur hiermee bezig gaan houden.
Zal hier wel verslagen van de geluisterde platen en de bijbehorende ervaring posten..

Nu hopen dat er om 12 uur iemand is om mee te beginnen

... en die was er. Eerst twee uur nu achter de rug, en het bevalt goed.

Eerst met hpvmars Miles Davis - Kind of Blue gedraaid, een plaat die ik al een tijdje niet geluisterd had, en weer eens opzetten en die eigenlijk beter beviel dan ik hem in gedachten had nog (kun je nagaan ) Fantastische bassen, piano's en zijn trompet natuurlijk ...

Als tweede Pink Floyd - The Piper at the Gates of Dawn gedraaid met handsome_devil, KampF, Gajarigon en L_T_B... ook een plaat die weer goed in de smaak viel.. wat te verwachten viel, want ik vind het de fijnste plaat van Pink Floyd.

Nu samen met KampF bezig aan Peter Bjorn and John - Writers Block.. een plaat die mij nog onbekend is, lekker poppy plaatje dat mij af en toe iets shoegazerig in de oren klinkt... uitgebreidere evaluatie volgt nog .

Ik houd het nu nog allemaal makkelijk vol... nog geen vermoeidheidsverschijnselen, en ik zit al op 1/12

Misschien is het leuk om in je 1e post een lijst te maken waarin MuMe gebruikers staan met het aantal albums dat ze mee hebben gedaan. Aantal albums meegedaan van groot naar klein gesorteerd.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:24 uur

geplaatst: vandaag om 07:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.