menu

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
Is bij jullie BeatSense ook ineens kaduuk?

jordidj1 (moderator)
Jup.

Dan maar Deathspell Omega draaien

Echt perfecte muziek voor dit weer, Deathspell Omega!

Hij doet het volgens mij weer!

Overeen een goede 20 minuten gaan we van start met het csl'n van het album van de week.
Ditmaal heeft een of andere user gekozen voor: B12 - Electro-Soma (1993).
De eerste users zijn al binnengedruppelt. Komt meeluisteren!

jordidj1 (moderator)
Wij hebben geen Ziggo, dus ik ben weer in de BeatRoom x

Vanavond BeatSensen?

Als er animo is ben ik er rond 22:00.

Don Cappuccino schreef:
Vanavond BeatSensen?

Als er animo is ben ik er rond 22:00.

Ja. Maar waarom zo laat? Ik ga online rond 21u. Welk album doen we? Boredoms? Mount Eerie? Rosetta?

Ik kan niet eerder dan 22:00, sorry. Dus als dan een heel album te lang voor je is, kunnen we ook gewoon losse tracks draaien.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ja. Maar waarom zo laat? Ik ga online rond 21u. Welk album doen we? Boredoms? Mount Eerie? Rosetta?

Waar blijf je toch?

Ik zit nu in de BeatSense-room.

Momenteel Question - Reflections of the Void aan het draaien. Ben daar benieuwd naar, want ik las vanmiddag een erg positieve recensie met referenties naar Blood Incantation, Tomb Mold en Death.

Dan voeg ik die ook maar toe aan mijn lijstje, Don!

Don Cappuccino schreef:

Momenteel Question - Reflections of the Void aan het draaien. Ben daar benieuwd naar, want ik las vanmiddag een erg positieve recensie met referenties naar Blood Incantation, Tomb Mold en Death.

Voeg toe op MuMe dan.

Wat vond je er trouwens van, Don?

AOVV schreef:
Wat vond je er trouwens van, Don?

Erg gave plaat. Precies die combi van old school en proggy waar ik hard op ga in deathmetal. Studenten van de Chuck Schuldiner-school, dat is wel duidelijk.

jordidj1 (moderator)
Don Cappuccino schreef:
(quote)

Erg gave plaat. Precies die combi van old school en proggy waar ik hard op ga in deathmetal. Studenten van de Chuck Schuldiner-school, dat is wel duidelijk.

Gaan we vanavond weer op de metal-tour? Ik heb net Heidevolk geluisterd, dus ik heb weer helemaal zin in.

Ik vind het goed, ben er dan weer rond 22:00.

Don Cappuccino schreef:
(quote)

Tof! Het album staat op de site (gelijk ook hun debuut, een EP en soort compilatie toegevoegd). Een dezer dagen eens beluisteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:12 uur

geplaatst: vandaag om 13:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.