MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
een nieuwe update...

zit nu op 6 uur.. mijn plaatje met KampF (Peter Bjorn and John - Writes Block) ging er goed in, en is getrakteerd op een 3,5... iets vervelend naar het eind toe, maar niks mis mee..

Daarna met KampF, obsessed en handsome_devil Systems/Layers van Rachel's gedraaid, een bekende plaat, die nu ook weer erg goed klonk.
Daarna even met handsome_devil en KoenR Slint - Slint gedraaid om even de tijd op te vullen tot Lin kwam (ook een mooie plaat hoor).

Daarna met een flink groepje mensen De-Loused in the Comatorium gedraaid.. lekker even een knallende onderbreking die ik nodig had . Ik geloof niet dat iedereen het volledig kon waarderen .. En als laatste plaat op de middag was Porcupine Tree - Recordings aan de beurt... niks mis mee, maar het doet me toch om een of andere reden weinig...

En zo zit er 6 uur op en ben ik op 1/4.. nu Guillemots - Through the Windowpane aan het luisteren met KampF en KoenR.. bevalt me eerlijkgezegd niet al te best... zometeen maar wat eten

In mijn eerste post staat mooi bijgehouden wat met wie wanneer geluisterd is, en wie hoeveel heeft meegeluisterd

En ik zit nu net over de helft... dus weer een update... zit nu 12 uur te CSL'en en word er nog helemaal niet moe van... vind het eigenlijk steeds leuker worden..

Guillemots is er met een 3 vanaf gekomen. En daarna Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady opgezet.. een plaat die het goed doet op MuMe, met een gemiddelde van 4,55 uit 21 stemmen . Daar genoten we van en daarna met veel mede-luisteraars Aenima opgezet... het werd me daarbij even zo druk in de soulseek-room dat ik even achteruit ben gaan zitten (uiteraard met muziek op) en gewoon lekker van nummers als Forty Six & 2 en Hooker with a Penis heb genoten.

Daarna lekker ontspannen met Neutral Milk Hotel, Barrett, Sigur Ros en Labradford, om nu vol de nacht in te knallenn met Neurosis - Through Silver in Blood

Ik vind het leuk... en heb er alle vertrouwen in dat ik dit nog lang vol ga houden

En daar ben ik weer... nu nog iets minder dan 8 uur te gaan.. nu aan de morphine bezig, en klinkt weer goed...

Vond deze nacht tot nu toe muzikaal misschien niet het beste, maar wel het leukste... Na Through Silver in Blood nog even lekker doorgebeukt met Dillinger Escape Plan & Mike Patton - Irony is a Dead Scene... en daarna aan de lekker relaxte hiphop van Josh Martinez... die ik zo terugkijkend nog beter waardeer dan toen ik het luisterde...

Daarna het hoogtepunt... Venetian Snares & Speedranch - Making Orange Things... geniaal hilarische massa herrie, waarin op vakkundige wijze bekende nummers om zeep worden geholpen ... Dit werkte goed tegen de slaap in ieder geval... en ik kon er ook heel erg om lache.

Daarna hebben we Alamaailman Vasarat - Kaarmelautakunta gedaan... en heb ik weer ingezien wat voor mooi vernieuwende plaat dat eigenlijk is.. ook genieten van een heerlijke mix verschillende genres. Daarna Windowlicker voor het eerst gehoord... en met een dikke 4 sterren beloond... mooi EPtje

Nu dus Morphine... en Brain Stew komt als geroepen.. hij komt me helpen om de nacht door te komen met John Coltrane - A Love Supreme en Velvet Underground & Nico...

Volgende update rond een uur of 8.. als hopelijk handsome_devil me weer bijstaat

Nog 2 uur te gaan, en ik hou het wel vol... na de vorige post was het even kritiek... maar Brain Stew wist me te helpen en wat later kwamen ook L_T_B en handsome_devil er weer...

Lekker Eels, Flaming Lips, Van Morrison gedraaid (die van handsome-devil wel een heel mooie score krijgt).. en nu aan Mogwai bezig.... hierna nog Rain Dogs van Tom Waits en rond tien voor half twaalf begint de grote afsluiter: Spiderland

... ik begin nu toch tekenen van moeheid te vertonen

Ah, je hebt het gehaald. Gefeliciteerd.

Omdat BoordAppel zo aan blijft dringen doe ik ook nog een laatste update... Vandaag heb ik het dus gehaald, maar werd toch wel wat lastig...

Waar het bij de vorige post nog goed ging kwam even later het nummer Tracy van Mogwai... geen goed nummer voor als je wakker wilt blijven... ik kreeg het iets moeilijker, maar heb het uiteindelijk wel uit weten te houden... ook omdat de laatste twee allebei 5-sterren-platen waren. Waits ging er heerlijk en Spiderland is het ultieme einde... met veel mensen die meeluisterden was het album gewoon nog mooier

Daarna nog Love Will Tear Us Apart als toegift gedraaid, en vervolgens heerlijk geslapen en gegeten.. en ik ga zometeen weer eens naar bed

... en natuurlijk bedank ik iedereen die meegeluisterd heeft, zeker zonder mensen als Brain Stew en handsome_devil was het me nooit gelukt

Ruby1966
Jelle

gefeliciteerd, echt stoer!!

Yak
Felicidad, Jelle! Knappe prestatie

Mojo Pin
Geweldige actie!

Wie wordt de volgende?

Nog gefeliciteerd hier

Goed... dat was vorige keer.. er staat er weer een op het programma.. voor een uitleg over CSL zie de eerrste post hier... dit keer heb ik ook al wat enthousiastelingen gevonden

Datum is 10-11 februari

Jelle, jij flapdrol!

Ik doe mee en ga voor de volle 24 uur

Hebben jullie wel eens iets te doen

Als ik kan draai ik ook wel even mee

JSC
Ik hou niet van het halve werk, dus ik doe mee voor de volle 24 uur

Mafkezen. Ik wandel ook wel een keertje binnen.

Hmm de vorige keer was erg leuk Jelle.
Ik zal eens overwegen

Ga je dit keer elk album opschrijven die langsgekomen is? Of heb je dat vorige keer ook al gedaan? Is wel zo leuk.

Op 10 en 11 februari moet ik werken; dus de nachtelijke uren kan ik van dienst zijn.
Wil dat wel eens meemaken.
Nadeel: ik kan hier niets downloaden, dus als ik ruim van te voren weet wat er gedraaid gaat worden.....

KampF schreef:
Hmm de vorige keer was erg leuk Jelle.
Ik zal eens overwegen

Ga je dit keer elk album opschrijven die langsgekomen is? Of heb je dat vorige keer ook al gedaan? Is wel zo leuk.

Had ik al gedaan.. zie eerste post van dit topic

Ik heb wel zin in een potje Deliverance

Hé leuk, nog een keer!

Misschien doe ik ook nog even mee.

Wat een cool idee! De vorige keer is volledig aan me voorbij gegaan, maar dit keer zal ik je zeker een aantal albums bijstaan!

Wauw cool.. al erg veel mensen die enthousiast zijn .. gaat een succes worden

Worden het dit keer allemaal andere platen dan de vorige keer, of ga je ook dingen herhalen (of staat er nog helemaal niets vast)?

Bel je dit keer wel even het Guinness Book of Records?

JonnieBrasco
Ik doe niet mee denk ik... heb laatst al CSL met Jelle in de auto gedaan - al was dat geen Cyber Stereo Listening, maar Car Stereo Listening.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:36 uur

geplaatst: vandaag om 02:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.