Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 10:29 uur
Jens Lekman - Rocky Dennis Farewell Song (To The Blind Girl)
0
geplaatst: 12 augustus 2010, 10:32 uur
Bertus schreef:
(embed)
Vind ik helemaal niet vervelend
Mooi plaatje erbij ook!
Overigens met dank aan Graf, die me elders op dit forum aan het bestaan van dit stelletje herinnerde.
(embed)
Vind ik helemaal niet vervelend
Mooi plaatje erbij ook!Overigens met dank aan Graf, die me elders op dit forum aan het bestaan van dit stelletje herinnerde.
Geen dank. En dat is inderdaad het absolute hoogtepunt van dat leuke album
.
0
geplaatst: 10 september 2010, 10:30 uur
GrafGantz schreef:
.
(quote)
. Samen met Stay (Just a Little Bit More) dan toch.

0
O'Reely
geplaatst: 26 september 2010, 22:41 uur
Underworld - Always Loved A Film
It's a little piece of heaven!!
It's a little piece of heaven!!

0
geplaatst: 2 november 2010, 18:19 uur
Ben sinds afgelopen week in het bezit van het album Dust Sucker van De Kapitein.

Dit album (wel of geen bootleg, daar is enigzins discussie over) bevat de originele opnames uit 1976 (en tot nu toe nooit officieel uitgebracht) van Beefheart's LP Bat Chain Puller die hij een paar jaar later gedeeltelijk zou overdoen met een andere band op het album Shiny Beast (Bat Chain Puller).
Een nagenoeg van top tot teen briljante registratie van (indien officieel uitgebracht) 1 van zijn beste albums als je het mij vraagt...
Maar goed, het album bevat vele parels, maar ik luister sinds gister nog maar naar 1 daarvan en dat is het geniale Floppy Boot Stomp...

Dit album (wel of geen bootleg, daar is enigzins discussie over) bevat de originele opnames uit 1976 (en tot nu toe nooit officieel uitgebracht) van Beefheart's LP Bat Chain Puller die hij een paar jaar later gedeeltelijk zou overdoen met een andere band op het album Shiny Beast (Bat Chain Puller).
Een nagenoeg van top tot teen briljante registratie van (indien officieel uitgebracht) 1 van zijn beste albums als je het mij vraagt...
Maar goed, het album bevat vele parels, maar ik luister sinds gister nog maar naar 1 daarvan en dat is het geniale Floppy Boot Stomp...

0
geplaatst: 12 december 2010, 18:43 uur
Luister nu veel Girl Talk.
Hij heeft een minuutje in een mix waar Jessie's girl hilarisch gemixt is met de 3 6 Maffia's 'I`d Rather'
Hoe vaker ik het hoor, hoe vaster het blijft zitten lijkt het.
Hij heeft een minuutje in een mix waar Jessie's girl hilarisch gemixt is met de 3 6 Maffia's 'I`d Rather'

Hoe vaker ik het hoor, hoe vaster het blijft zitten lijkt het.
0
Sven Bersee
geplaatst: 12 december 2010, 21:20 uur
Sexy Beesten van DJVT blijft wel erg in mn kop hangen.
0
geplaatst: 12 december 2010, 22:24 uur
Dat is inderdaad zo'n typische meezinger die lang in je kop blijft zitten.
Ik heb al de hele week Sterrenstof en Creature Fear van Bon Iver in mijn hoofd, heerlijke nummers allebei want ik vind het helemaal niet erg
Ik heb al de hele week Sterrenstof en Creature Fear van Bon Iver in mijn hoofd, heerlijke nummers allebei want ik vind het helemaal niet erg
0
geplaatst: 12 december 2010, 22:27 uur
Al mááááánden in m'n hoofd en ik vrees dat 't er ook nooit meer uit zal gaan. (maar 't is een mooi liedje, dus zo erg is 't niet.
)* denotes required fields.