Muziek / Algemeen / Welk liedje kan je vandaag niet uit je hoofd krijgen?
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2010, 21:28 uur
OK, 32 jaar na het zichzelf doodrijden van Chris Bell krijg ik 'You And Your Sister' maar moeilijk uit mijn kop. Wat vaker - en veel langer dan een dag - blijft hangen is een song van Big Star: 'You Get What You Deserve'. En dat is inderdaad een regelrechte 'oorwurm'.
YouTube - Big Star-You May Get What You Deserve
YouTube - Big Star-You May Get What You Deserve
0
geplaatst: 28 december 2010, 13:46 uur
0
geplaatst: 30 december 2010, 13:02 uur
A smart kid (Live in Atlanta) - Porcupine Tree.
Hun mooiste nummer, ooit.
Hun mooiste nummer, ooit.
0
geplaatst: 30 december 2010, 14:06 uur
Warpaint - Undertow
Ben al 3 dagen achter elkaar wakker geworden met dit nummer in mijn hoofd. Gelukkig is het een leuk nummer
Ben al 3 dagen achter elkaar wakker geworden met dit nummer in mijn hoofd. Gelukkig is het een leuk nummer

0
geplaatst: 2 januari 2011, 13:01 uur
Dat liedje van die telekids reclame voor RTL 8, over de 'big splash'.
0
geplaatst: 4 januari 2011, 16:57 uur
dit heb ik al jaren rond deze tijd in mijn hoofd, allemaal kerstliedjes aan elkaar gekoppeld door de cabaretiers mike en thomas uit hun kerstrevue 2007(ja, it's getting over):
0
geplaatst: 13 januari 2011, 23:09 uur
Bloodflowers van The cure. Maar heel raar.....het nummer heb ik al een twaalf jaar niet meer gehoord, toch passeerde ook zo nu en dan het nummer 'Keep on smiling' van (ik veronderstel) T-Spoon de revue. Wisselde dus nogal, in sfeer en stijl.
0
geplaatst: 14 januari 2011, 10:55 uur
Rabitteen van Jack Off Jill en Spacr Ranger van Scandal wisselen elkaar af. Ik heb weer eens te veel naar dezelfde muziek zitten luisteren.
0
geplaatst: 13 maart 2011, 16:17 uur
Piggy - Nine Inch Nails
Al een paar weken lang elke dag in mijn hoofd en ik kan niet zeggen dat ik er vrolijker op word..
Al een paar weken lang elke dag in mijn hoofd en ik kan niet zeggen dat ik er vrolijker op word..
0
Sven Bersee
geplaatst: 13 maart 2011, 16:45 uur
Dan kun je inderdaad beter Piggies van The Beatles in je hoofd hebben, als het om vrolijkheid gaat.
0
geplaatst: 18 maart 2011, 23:58 uur
I Have Dreams - In Good Hands
ik denk niet dat iemand het kent xD
ik denk niet dat iemand het kent xD
* denotes required fields.