menu

Muziek / Algemeen / Mislukte covers

zoeken in:
johan de witt schreef:
Dan mag George zelf ook niet ontbreken.
Deze is toch wel abominabel, en onderstreept dat hij de laatste jaren toch behoorlijk de weg kwijt was.

(embed)

Ja berg die idd maar op bij het tweedekeus fruit, de mis-peren

De Stevie Wonder-covers van George mogen er altijd zijn.

Die Coeur de Pirate met die kinderpiano is anders ook knap KVP.

Mjuman schreef:

Die Coeur de Pirate met die kinderpiano is anders ook knap KVP.

KVP?

Hilarisch slecht filmpje ook. Toen was het nog wel koek en ei met al haar kindjes.

Kramer
Deze kende ik nog niet. Niet dat het origineel briljant is, maar wel een erg leuk liedje. Dit is afschuwelijk.

Kramer
O, ze blijken dus vrij bekend te zijn in Vlaanderen. Wist ik niet. Ze hebben meer covers gemaakt. Had ik niet willen weten.

Ik ken het origineel niet eens.....

brajoapau (sitemanager)
nlkink schreef:
Ik ken het origineel niet eens.....

Dank, brajoapau! Oh shit. Ik ken het origineel wel! Dat zegt dan toch wel iets over de cover. Als ik ze na elkaar beluister hebben ze 'm een op een nagespeeld en op de een of andere manier heb ik geen connectie gemaakt met de versie van Lily. Het zal wel aan mij liggen.

GLENN HUGHES - I've Got You Under My Skin - YouTube en andere Sinatra stukken. waar begin je aan.

Voor wie dacht dat 2020 niet nog meer naar de klote kon is hier in de categorie "muzikale genocide": Bon Jovi!

Gretz schreef:
(embed)

Echt slecht vind ik hem niet, maar voegt vooral niets toe, het is gewoon naspelen van het origineel.

Vanaf minuut zeven doet Wies een vertaalde cover van Fix You. Helaas was er een irritant alarm bezig tijdens het nummer. Desondanks waren mensen er positief over. Ik zal de mensheid nooit begrijpen.

Mssr Renard
johan de witt schreef:
Dan mag George zelf ook niet ontbreken.
Deze is toch wel abominabel, en onderstreept dat hij de laatste jaren toch behoorlijk de weg kwijt was.

(embed)

Dit is vre-se-lijk....Luisteren mensen hier echt naar?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:45 uur

geplaatst: vandaag om 04:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.