Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 13 april 2005, 18:28 uur
Ben nog steeds op zoek naar die cd waar ik slowdive had opgezet. Altijd een probleem als je er geen labeltjes op plakt 

0
geplaatst: 14 april 2005, 09:19 uur
en ik kon alleen de demos vinden van slowdive's pygmalion... (klonk goed trouwens, dus ben op zoek naar de cd)
0
Sietse
geplaatst: 14 april 2005, 11:25 uur
de cd moet vrij makkelijk te vinden zijn in slsk lijkt me. Je zou het moeten proberen met de aller nieuwste versie slsk156b, daar doet de zoek machine het weer normaal.
0
geplaatst: 14 april 2005, 11:48 uur
....worden hier mensen kwaad als ik slowdive neem? Ik ben hem aan het luisteren en is betoverend....voorlopig dan!
0
geplaatst: 14 april 2005, 12:14 uur
op het moment Andrey Kiritchenko - Interplays, In Between aan het beluisteren, klinkt erg aangenaam, score volgt.
0
geplaatst: 14 april 2005, 17:34 uur
Neem Slowdive maar, zal hem sowieso wel eens beluisteren, als ik hem ooit terugvind...
0
geplaatst: 14 april 2005, 22:01 uur
1. Marillion - Marillion.com
3. Cee-Lo - Cee-Lo Green Is the Soul Machine
4. Die Sterne - Wo ist hier
16. Kid Dakota - West is the future
17. Baader Meinhof - Baader Meinhof
27. De Nieuwe Snaar - FaMineurZeven
30. Andrey Kiritchenko - Interplays, In Between
33. Pallas - Beat the drum
34. Sickboy - Shake Hands with a Clenched Fist
35. Son, Ambulance - Euphemystic
Ik heb slowdive geluisterd. Vind het een erg verrassend en mysterieus album. Vooral het eerste nummer is erg boeiend. Ik weet niet of het een blijvertje wordt. Ik voeg Son, Ambulance toe.
34. Sickboy - Shake Hands with a Clenched Fist
Ik heb slowdive geluisterd. Vind het een erg verrassend en mysterieus album. Vooral het eerste nummer is erg boeiend. Ik weet niet of het een blijvertje wordt. Ik voeg Son, Ambulance toe.
0
Sietse
geplaatst: 15 april 2005, 13:26 uur
Son ambulance is goed...iemand anders mag die echter hebben, want heb zelf nog niet eens die Kid Dakota becijfered enzo, al wel een paar keer gehoord, maar wil hem nog een keer horen.
0
geplaatst: 18 april 2005, 21:13 uur
Ik reserveer Sickboy. Als je een nummer maakt met de titel 'Bohemian Crapsody' dan ben je sowieso een held. 

0
geplaatst: 18 april 2005, 22:36 uur
36. Erase Errata - At Crystal Palace
Sickboy beluisterd en beoordeeld. Ik fiets een schitterend album van de hoekige meidenrock van Erase Errata de lijst in. Eén van de leukste albums van 2003 en slechts 2 stemmen, een schande.
Sickboy beluisterd en beoordeeld. Ik fiets een schitterend album van de hoekige meidenrock van Erase Errata de lijst in. Eén van de leukste albums van 2003 en slechts 2 stemmen, een schande.
0
Sietse
geplaatst: 19 april 2005, 00:16 uur
37. Stars of the lid - The Ballasted Orechestra
Kid Dakota geluisterd, wel aardig, maar niet echt heel briljant. ik heb het een 3,5 gegeven, omdat enkele nummers zeker wel de moeite zijn.
Ik zet er Stars of the Lid - The Ballasted Orchestra in. Een lekker zwaar ambient/drones/post-rock album.
edit: trouwens zeer jammer dat nog steeds niemand dat zeer mooie album van Marillion heeft beluisterd.
37. Stars of the lid - The Ballasted Orechestra
Kid Dakota geluisterd, wel aardig, maar niet echt heel briljant. ik heb het een 3,5 gegeven, omdat enkele nummers zeker wel de moeite zijn.
Ik zet er Stars of the Lid - The Ballasted Orchestra in. Een lekker zwaar ambient/drones/post-rock album.
edit: trouwens zeer jammer dat nog steeds niemand dat zeer mooie album van Marillion heeft beluisterd.
0
ElMeroMero
geplaatst: 19 april 2005, 19:59 uur
Tja normaal gezien ben ik niet zo'n symfo-rock fan maar ik ben best wel in voor een avontuurtje dus laat ik die plaat van Marillion maar reserveren. Al was het alleen maar om die hatelijke "1" van het bord te krijgen.
Als toetje leg ik bij deze ook alvast beslag op Stars of the Lid
Als toetje leg ik bij deze ook alvast beslag op Stars of the Lid

0
geplaatst: 19 april 2005, 23:11 uur
Die Sterne heb ik al maanden half liggen, maar het tweede deel wil maar niet on line komen
Misschien moeten we dat mailadres eens nieuw leven inblazen? Het zou dit topic wel wat sneller laten gaan...
Misschien moeten we dat mailadres eens nieuw leven inblazen? Het zou dit topic wel wat sneller laten gaan...
0
geplaatst: 27 april 2005, 21:37 uur
...en worden de reserveringen nog ingelost....de hatelijke 1 staat er nog steeds!
0
geplaatst: 27 april 2005, 21:51 uur
Herstel: op Stars Of The Lid na. Ik zal die MeroMero eens in zijn wielen gaan fietsen. 

0
ElMeroMero
geplaatst: 27 april 2005, 23:50 uur
bonothecat schreef:
...en worden de reserveringen nog ingelost....de hatelijke 1 staat er nog steeds!
Had ik al gemeld dat geduld een goede eigenschap is ?

Marillion.com is beoordeeld en van kritiek voorzien, waardoor plekje "1" definitief met een welverdiend ouderdomspensioen af kan zwaaien zodat er weer ruimte ontstaat voor een fris nieuw plaatje

37. Stars of the lid - The Ballasted Orchestra
38. Hungry Ghosts-Alone, Alone
De keus is gevallen op dit toppertje van de Hungry Ghosts die liefhebbers van filmisch ingestelde, instrumentale muziek à la Ennio Morricone zeker wel zal bevallen.
En Yak, ga vooral je gang hoor

0
geplaatst: 28 april 2005, 00:02 uur
Oké, ik ga me morgen buigen over Stars Of The Lid.
Misschien moeten we de geposte albums ook maar een soort van 'uiterste houdbaarheidsdatum' meegeven, om de vaart er een beetje in te houden. Zoiets als dat wanneer na een maand nog niemand je geposte cd heeft beluisterd, degene die het album in de lijst heeft gezet 'm mag verwisselen met een ander album naar keuze.
Of zo.
0
geplaatst: 28 april 2005, 11:41 uur
Belgische band Arsenal heeft een tweede uit. Erg lekkere muziek!
0
geplaatst: 28 april 2005, 13:46 uur
Het ruilidee lijkt mij ook geen goed idee eigenlijk. Anders verwatert de functie van dit topic ook een beetje, mensen verplichten een bepaalde CD te luisteren.
0
geplaatst: 28 april 2005, 13:51 uur
Oke, vind ik ook prima. Maar misschien moeten we dan wel voortaan cd's posten die niet helemaal onvindbaar zijn. Cee-Lo, Baader Meinhof, Nieuwe Snaar, Son Ambulance, allemaal geprobeerd maar allemaal na een half uur nog steeds nul resultaten.
0
geplaatst: 28 april 2005, 13:57 uur
Of een PM sturen naar de user die het album heeft toegevoegd. Die kan je er vast wel aan helpen.
0
geplaatst: 28 april 2005, 14:59 uur
Hoe bedoel je? Sorry, heb dit topic nooit begrepen...Mmmh. Ik heb hier al eens gezet dat Azure Ray wat aandacht verdiend. Maar dat was precies de bedoeling niet zeker?
0
geplaatst: 28 april 2005, 15:59 uur
Het idee is dat je een van de 10 albums uit het lijstje luistert en beoordeelt en dat album dan vervangt door een CD waarvan jij vindt dat meer mensen er naar zouden moeten luisteren. Die CD mag dan niet meer dan 5 stemmen hebben gehad. Volgens mij komt Azure Ray dan wel prima in aanmerking. 
Overigens is Baader Meinhof inderdaad moeilijk vindbaar. Ik zoek die CD zelf ook al jaren. Had ik me niet zo gerealiseerd toen ik hem toevoegde. Ik doe het zelf met een kopie die ik een jaar of wat geleden van iemand uit Frankrijk heb gekregen.

Overigens is Baader Meinhof inderdaad moeilijk vindbaar. Ik zoek die CD zelf ook al jaren. Had ik me niet zo gerealiseerd toen ik hem toevoegde. Ik doe het zelf met een kopie die ik een jaar of wat geleden van iemand uit Frankrijk heb gekregen.
0
Sietse
geplaatst: 28 april 2005, 16:29 uur
nog meer gefluister...
port forwarding...
stuur mij maar een pm...
0
geplaatst: 28 april 2005, 22:31 uur
De Nieuwe Snaar hebben ze in elke degelijke bibliotheek. In Vlaanderen dan toch 

* denotes required fields.