Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2005, 12:49 uur
Ik reserveer The Getaway People, ben hem nu binnen aan het halen. Noorweeges hiphop, ben benieuwd.
0
geplaatst: 10 november 2005, 09:32 uur
Getaway People beluisterd, goeie relaxte plaat.
65. D.Compose - Seed
92. Herbert Grönemeyer - Mensch
100. John Fahey - Fare Forward Voyagers (Soldier's Choice)
101. Raheem DeVaughn - The Love Experience
102. Liquid Tension Experiment - 2
106. Lucknow Pact - Youth Is for the Old
107. Anthony Hamilton - Comin' From Where I'm From
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
110.R. Kelly - Born into the 90's
Mijn toevoeging is het allereerste album van R. Kelly. Een cobinatie van R&B en Swingbeat.
65. D.Compose - Seed
106. Lucknow Pact - Youth Is for the Old
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
110.R. Kelly - Born into the 90's
Mijn toevoeging is het allereerste album van R. Kelly. Een cobinatie van R&B en Swingbeat.
0
geplaatst: 10 november 2005, 10:58 uur
....ah die heb ik ook al een paar keer geluisterd.... Alleen vergeten te stemmen en hier weg te halen....
0
geplaatst: 10 november 2005, 11:04 uur
bonothecat schreef:
....ah die heb ik ook al een paar keer geluisterd.... Alleen vergeten te stemmen en hier weg te halen....
Ik annuleer mijn reservering

0
geplaatst: 10 november 2005, 11:19 uur
Nou luister hem vooral maar lebowski.......hoe meer verschillende meningen hoe beter.....en ik moet hem zeker nog eens luistern om er iets zinnings over te kunnen zeggen.
0
geplaatst: 10 november 2005, 12:48 uur
Ik heb Lucknow Pact nu een aantal malen beluistert.....en ik vind het een erg matig album. Kost me moeite om het album geconcentreerd uit te luisteren. Ik voeg toe Field Music - Field Music. Erg aanstekelijk bandje... en voor mij de verrassing van de afgelopen London Calling.
65. D.Compose - Seed
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
110. R. Kelly - Born into the 90's
111. Field Music - Field Music
65. D.Compose - Seed
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
0
geplaatst: 11 november 2005, 19:27 uur
Zit heel erg te twijfelen welke van de CD's ik nu ga proberen
0
Sietse
geplaatst: 12 november 2005, 00:35 uur
dat raad ik dus weer af. Een vriend van me vind dat erg tof, ik kan er alleen niet naar luisteren. Ik vraag me dan altijd af of ze ook een gevoelig liedje kunnen spelen.
Technisch wel heel erg goed, maar 300 noten in een maat en 14 tempo wisselingen in 8 maten trek ik niet
Technisch wel heel erg goed, maar 300 noten in een maat en 14 tempo wisselingen in 8 maten trek ik niet

0
geplaatst: 13 november 2005, 00:55 uur
Over smaak valt niet te twisten
.
Maar voor liefhebbers van Mike Portnoy is dit een goed album. (hoewel ik weer niet echt van Dreamtheather how)
.Maar voor liefhebbers van Mike Portnoy is dit een goed album. (hoewel ik weer niet echt van Dreamtheather how)
0
geplaatst: 13 november 2005, 05:46 uur
0
geplaatst: 18 november 2005, 08:44 uur
Dit topic gaat niet zo´n vaart meer. Als ik nu weer eentje beluister en toevoeg dan staan er straks alleen maar cd´s van mij in 

0
geplaatst: 18 november 2005, 08:45 uur
Ik ben wel nieuwsgierig naar Herbert Gronemeyer....maar kan hem voorlopig niet vinden.
0
geplaatst: 18 november 2005, 10:17 uur
Mijn optie op Raheem DeVaughn komt trouwens te vervallen. Ik had een verkeerde versie gepindakaast met enkel een paar nummers die ook op dat album stonden. Vond het trouwens ook niet bijzonder. Zou op een 3 of zo zijn uitgekomen denk ik.
0
geplaatst: 18 november 2005, 12:44 uur
Ik heb John Fahey beluisterd , maar heb nog even wat moeite met het formuleren van een gewogen en eerlijk oordeel.
0
geplaatst: 22 november 2005, 00:10 uur
Ik heb 100. John Fahey - Fare Forward Voyagers (Soldier's Choice) diverse malen beluisterd en een poging gedaan het album te beoordelen.
Graag voeg ik de pracht-cd van Nine Horses toe. Om voor mij onduidelijke redenen, wordt dit album vooralsnog niet opgepikt door MuMe leden.
65. D.Compose - Seed
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
112. Nine Horses - Snow Borne Sorrow
Graag voeg ik de pracht-cd van Nine Horses toe. Om voor mij onduidelijke redenen, wordt dit album vooralsnog niet opgepikt door MuMe leden.
65. D.Compose - Seed
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
112. Nine Horses - Snow Borne Sorrow
0
geplaatst: 22 november 2005, 00:22 uur
Ach, laat ik die dan maar eens gaan beluisteren als wederdaad. 

0
geplaatst: 22 november 2005, 21:48 uur
Gezien mijn hernieuwde fascinatie voor Jeff (want de Grace EP's voor habbekrats gescoord op de platen -en cd beurs) ook maar eens papa Tim proberen. Bij deze gereserveerd
0
geplaatst: 27 november 2005, 19:50 uur
65. D.Compose - Seed
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
112. Nine Horses - Snow Borne Sorrow[/quote]
113. Steve Lukather & Friends- Santamental
ik ga zo eens Mensch van Gronemeyer luisteren.
aangezien de kerstijd zo een beetje al begonnen is voeg ik een bijzondere kertsplaat toe, Santamental een cd met kerstnummers in een aparte versie gespeeld door gitaargrootheden met aan het hoofd Steve Lukather en met medewerking van o.a Steve Vai, Eddy Van Halen en Slash.
album is gemaakt in 6 dagen zonder repeteren, een cd gemaakt voor de fun en dat springt er ook van af.
een absolute aanrader
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
112. Nine Horses - Snow Borne Sorrow[/quote]
113. Steve Lukather & Friends- Santamental
ik ga zo eens Mensch van Gronemeyer luisteren.
aangezien de kerstijd zo een beetje al begonnen is voeg ik een bijzondere kertsplaat toe, Santamental een cd met kerstnummers in een aparte versie gespeeld door gitaargrootheden met aan het hoofd Steve Lukather en met medewerking van o.a Steve Vai, Eddy Van Halen en Slash.
album is gemaakt in 6 dagen zonder repeteren, een cd gemaakt voor de fun en dat springt er ook van af.
een absolute aanrader
0
geplaatst: 27 november 2005, 20:37 uur
0
geplaatst: 27 november 2005, 20:39 uur
Hee N.Y.C. Ff de spelregels zoals ik ze begrepen heb. Je voegt pas een album toe als je een ander album beluisterd en beoordeeld hebt (liefst met wat commentaar).
Daarnaast had Bonothecat Mensch al gereserveerd.
Als je dan toch perse een kerst-cd van Lukather wil toevoegen (let ook even op de titel van dit forum), dan wel volgens de regels he.
Daarnaast had Bonothecat Mensch al gereserveerd.
Als je dan toch perse een kerst-cd van Lukather wil toevoegen (let ook even op de titel van dit forum), dan wel volgens de regels he.

0
geplaatst: 28 november 2005, 11:09 uur
Ik heb inmiddels de cd van herbert gronemeyer twee keer beluisterd, en er iets over gezegd en becijferd. Ik had gisteren al gezien dat N.Y.C. iets voor zijn beurt had gesproken, en ons een cd van steve lukather had opgedrongen
Volgende keer even volgens de spelregels svp, maar ik laat het album van lukather maar staan.
ps. ga eens kijken of ik nine horses kan vinden
Volgende keer even volgens de spelregels svp, maar ik laat het album van lukather maar staan.ps. ga eens kijken of ik nine horses kan vinden
0
geplaatst: 28 november 2005, 11:22 uur
Ik reserveer bij deze de CD van Field Music.
Zag m bij een vriend staan, even geleend. Heb hem nu 2x beluisterd, na de 3e keer beoordeel ik hem.
Zag m bij een vriend staan, even geleend. Heb hem nu 2x beluisterd, na de 3e keer beoordeel ik hem.
0
geplaatst: 28 november 2005, 12:32 uur
bonothecat schreef:
Volgende keer even volgens de spelregels svp, maar ik laat het album van lukather maar staan.
Ja, dan moet je je natuurlijk ook zelf aan de spelregels houden. Die had ik namelijk al gereserveerd.

0
geplaatst: 28 november 2005, 12:52 uur
Ik stel voor dat jullie jezelf allebei een plezier doen en Nine Horses eens uitproberen
0
geplaatst: 28 november 2005, 13:02 uur
Ik heb hem al een keer gedraaid, dalijk volgt draaibeurt 2 + beoordeling.
0
geplaatst: 28 november 2005, 14:20 uur
ok...ik weet je te vinden paalhaas
en je had hem niet gereserveerd! ten minste "ach laat ik hem een keer gaan luisteren" vind ik niet echt reserveren. Maar inderdaad hoe meer mensen hem luisteren des te beter!
en je had hem niet gereserveerd! ten minste "ach laat ik hem een keer gaan luisteren" vind ik niet echt reserveren. Maar inderdaad hoe meer mensen hem luisteren des te beter!* denotes required fields.