MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CD's die aandacht verdienen

zoeken in:
Ik reserveer The Getaway People, ben hem nu binnen aan het halen. Noorweeges hiphop, ben benieuwd.

Gereserveerd: Lucknow Pact

....ah die heb ik ook al een paar keer geluisterd.... Alleen vergeten te stemmen en hier weg te halen....

bonothecat schreef:
....ah die heb ik ook al een paar keer geluisterd.... Alleen vergeten te stemmen en hier weg te halen....

Ik annuleer mijn reservering

Nou luister hem vooral maar lebowski.......hoe meer verschillende meningen hoe beter.....en ik moet hem zeker nog eens luistern om er iets zinnings over te kunnen zeggen.

Ik heb Lucknow Pact nu een aantal malen beluistert.....en ik vind het een erg matig album. Kost me moeite om het album geconcentreerd uit te luisteren. Ik voeg toe Field Music - Field Music. Erg aanstekelijk bandje... en voor mij de verrassing van de afgelopen London Calling.

65. D.Compose - Seed
92. Herbert Grönemeyer - Mensch
100. John Fahey - Fare Forward Voyagers (Soldier's Choice)
101. Raheem DeVaughn - The Love Experience
102. Liquid Tension Experiment - 2
107. Anthony Hamilton - Comin' From Where I'm From
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
110. R. Kelly - Born into the 90's
111. Field Music - Field Music

Zit heel erg te twijfelen welke van de CD's ik nu ga proberen

Liquid Tension Experiment is zeer aan te raden

Sietse
dat raad ik dus weer af. Een vriend van me vind dat erg tof, ik kan er alleen niet naar luisteren. Ik vraag me dan altijd af of ze ook een gevoelig liedje kunnen spelen.

Technisch wel heel erg goed, maar 300 noten in een maat en 14 tempo wisselingen in 8 maten trek ik niet

Over smaak valt niet te twisten .

Maar voor liefhebbers van Mike Portnoy is dit een goed album. (hoewel ik weer niet echt van Dreamtheather how)

Carow schreef:
Over smaak valt niet te twisten .

Ja hoor, vandaar MuMe

Dit topic gaat niet zo´n vaart meer. Als ik nu weer eentje beluister en toevoeg dan staan er straks alleen maar cd´s van mij in

Ik ben wel nieuwsgierig naar Herbert Gronemeyer....maar kan hem voorlopig niet vinden.

Mijn optie op Raheem DeVaughn komt trouwens te vervallen. Ik had een verkeerde versie gepindakaast met enkel een paar nummers die ook op dat album stonden. Vond het trouwens ook niet bijzonder. Zou op een 3 of zo zijn uitgekomen denk ik.

Ik heb John Fahey beluisterd , maar heb nog even wat moeite met het formuleren van een gewogen en eerlijk oordeel.

Ik heb 100. John Fahey - Fare Forward Voyagers (Soldier's Choice) diverse malen beluisterd en een poging gedaan het album te beoordelen.

Graag voeg ik de pracht-cd van Nine Horses toe. Om voor mij onduidelijke redenen, wordt dit album vooralsnog niet opgepikt door MuMe leden.

65. D.Compose - Seed
92. Herbert Grönemeyer - Mensch
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
112. Nine Horses - Snow Borne Sorrow

Ach, laat ik die dan maar eens gaan beluisteren als wederdaad.

Ik reserveer Herbert Gronemeyer.

Gezien mijn hernieuwde fascinatie voor Jeff (want de Grace EP's voor habbekrats gescoord op de platen -en cd beurs) ook maar eens papa Tim proberen. Bij deze gereserveerd

65. D.Compose - Seed
108. Detritus - Origin
109. Tim Buckley - Lorca
112. Nine Horses - Snow Borne Sorrow[/quote]
113. Steve Lukather & Friends- Santamental

ik ga zo eens Mensch van Gronemeyer luisteren.

aangezien de kerstijd zo een beetje al begonnen is voeg ik een bijzondere kertsplaat toe, Santamental een cd met kerstnummers in een aparte versie gespeeld door gitaargrootheden met aan het hoofd Steve Lukather en met medewerking van o.a Steve Vai, Eddy Van Halen en Slash.
album is gemaakt in 6 dagen zonder repeteren, een cd gemaakt voor de fun en dat springt er ook van af.
een absolute aanrader

N.Y.C schreef:

ik ga zo eens Mensch van Gronemeyer luisteren.

Die was toch gereserveerd.

Eerst luisteren dan dingen verwijderen NYC!

Hee N.Y.C. Ff de spelregels zoals ik ze begrepen heb. Je voegt pas een album toe als je een ander album beluisterd en beoordeeld hebt (liefst met wat commentaar).

Daarnaast had Bonothecat Mensch al gereserveerd.

Als je dan toch perse een kerst-cd van Lukather wil toevoegen (let ook even op de titel van dit forum), dan wel volgens de regels he.

Ik heb inmiddels de cd van herbert gronemeyer twee keer beluisterd, en er iets over gezegd en becijferd. Ik had gisteren al gezien dat N.Y.C. iets voor zijn beurt had gesproken, en ons een cd van steve lukather had opgedrongen Volgende keer even volgens de spelregels svp, maar ik laat het album van lukather maar staan.

ps. ga eens kijken of ik nine horses kan vinden

Ik reserveer bij deze de CD van Field Music.

Zag m bij een vriend staan, even geleend. Heb hem nu 2x beluisterd, na de 3e keer beoordeel ik hem.

bonothecat schreef:
Volgende keer even volgens de spelregels svp, maar ik laat het album van lukather maar staan.

ps. ga eens kijken of ik nine horses kan vinden

Ja, dan moet je je natuurlijk ook zelf aan de spelregels houden. Die had ik namelijk al gereserveerd.

Ik stel voor dat jullie jezelf allebei een plezier doen en Nine Horses eens uitproberen

Ik heb hem al een keer gedraaid, dalijk volgt draaibeurt 2 + beoordeling.

ok...ik weet je te vinden paalhaas en je had hem niet gereserveerd! ten minste "ach laat ik hem een keer gaan luisteren" vind ik niet echt reserveren. Maar inderdaad hoe meer mensen hem luisteren des te beter!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.