Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 augustus 2023, 19:35 uur
tnf schreef:
(embed)
(embed)
Ik word nog liever door Marco Borsato betast dan dat ik naar Peter Jan Rens moet luisteren.
2
geplaatst: 16 maart 2024, 01:53 uur
Toen Veronica een hit had met het door SBS6 afgewezen programma Big Brother kwam SBS6 met de kopie De Bus. Een van de kandidaten was de uit het voormalig Joegoslavie afkomstige Seki. Die werd uit het programma gezet omdat hij het een en ander had verzwegen en moest net doen alsof hij zelf opstapte. En hoewel Seki oprecht nog slechter zingt dan ik had iemand het onzalige idee om hem een plaatje te laten opnemen. Het werd geen hit.
Het plaatje van deelnemer Jop werd een nummer 1 hit en ook hij kon niet zingen.
Jop werd baas van een horecagelegenheid en bracht tot twee keer toe een nieuwe versie uit. In 2009 en vorig jaar, maar die deden goddank niets. Want zeg nou zelf: wie had er de afgelopen 20 jaar nog aan Jop gedacht voordat ik je aan hem hielp herinneren?
Het plaatje van deelnemer Jop werd een nummer 1 hit en ook hij kon niet zingen.
Jop werd baas van een horecagelegenheid en bracht tot twee keer toe een nieuwe versie uit. In 2009 en vorig jaar, maar die deden goddank niets. Want zeg nou zelf: wie had er de afgelopen 20 jaar nog aan Jop gedacht voordat ik je aan hem hielp herinneren?
2
geplaatst: 17 maart 2024, 01:28 uur
Tamelijk sprakeloos. Een parodie op je weet wel
En vraag me niet hoe ik dit gevonden heb. Ene Anuska wil de disco dansen en niet de rock n roll. Zou ze ooit een tweede plaatje hebben mogen maken?
En vraag me niet hoe ik dit gevonden heb. Ene Anuska wil de disco dansen en niet de rock n roll. Zou ze ooit een tweede plaatje hebben mogen maken?
1
geplaatst: 30 mei 2024, 10:51 uur
Mssr Renard schreef:
(embed)
(embed)
In de jaren '80/'90 stonden dit soort figuren op een 7UP blikje.
0
Mssr Renard
geplaatst: 30 mei 2024, 10:54 uur
Ja, maar dan zonder de wel erg lelijke tatoeages en de gouden tanden. het lijken wel karikaturen.
3
geplaatst: 26 juni 2024, 23:08 uur
Ik hoorde vandaag ineens weer dit dingetje langskomen op Youtube. Er was behoorlijk wat rampzaligheid voor goede doelen in de jaren '80. Maar dit is misschien wel de allerergste. En het was nog een hit ook. Het stond nummer 20 in de top 40.
1
geplaatst: 2 juli 2024, 00:20 uur
Dat deze kraker er nog niet op stond? Het is het eerste nummer dat ik me kan herinneren en toentertijd een grote hit op mijn kleuterschool (met volgens mij Willem Duyn als de beer):
0
geplaatst: 2 juli 2024, 08:08 uur
In de jaren 70/vroege 80's hadden ze een obsessie voor mensen in dieren/poppen-pakken, geloof ik (dit, Lieve Bellabeer, De Vogeltjesdans, De Smurfen, De Marsipulami, enzovoort).
1
geplaatst: 9 december 2024, 13:44 uur
Ik ben er niet uit of dit een echt figuur of een AI-ding is. Maar het is toch een klein oorwurmpje geworden.
1
Onweerwolf
geplaatst: 13 juni 2025, 16:53 uur
starbright boy schreef:
Ik hoorde vandaag ineens weer dit dingetje langskomen op Youtube. Er was behoorlijk wat rampzaligheid voor goede doelen in de jaren '80. Maar dit is misschien wel de allerergste. En het was nog een hit ook. Het stond nummer 20 in de top 40.
(embed)
(embed)
Gruwelijk. Ik kende het helemaal niet maar damn, ernstig. Hij klinkt een klein beetje als Boy George die een paar keer heel erg hard in z'n gezicht is geslagen.
1
geplaatst: 24 september 2025, 20:23 uur
Blijkbaar zijn er verschillende Youtube channels met fake/parodie hits uit de jaren 40-70 zijn zoals Banned Vinyl Collection, Vitamin-D Records, Moist Records, Dürty Needlëz Presents, Mischievous Melodies en Sus Records
1
geplaatst: 6 december 2025, 15:39 uur
Geef mij maar ieder uur, een bittergarnituur, een bittergarnituur, een bittergarnituur...
* denotes required fields.