Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2007, 01:09 uur
Laten we in dit topic de echte wansmaak verzamelen. Dus niet zomaar slechte muziek, ultieme wansmaak dat wil ik zien. Leuk slecht zeg maar. Dingen die je verbazen. Zoiets als de film-nachten van de wansmaak. Liefst geen amateurdingetjes. Maar echt uitgebrachte liedjes.
Ik geef zelf de aftrap met twee nummers die ooit de prestigieuze Christmas number one waren in de Britse hitlijsten:
link 1
link 2
Probeer deze twee maar eens te evenaren!
Ik geef zelf de aftrap met twee nummers die ooit de prestigieuze Christmas number one waren in de Britse hitlijsten:
link 1
link 2
0
geplaatst: 27 februari 2007, 02:08 uur
Die van Cliff is moeilijk te verslaan denk ik 
Dit was ook een kerst nummer 1 in Engeland. Vreselijk fout, maar eigenlijk is hun gehele reportoire dat
Wansmaak

Dit was ook een kerst nummer 1 in Engeland. Vreselijk fout, maar eigenlijk is hun gehele reportoire dat

Wansmaak
0
geplaatst: 27 februari 2007, 02:11 uur
musicfriek schreef:
Wansmaak

Wansmaak
Jeugdsentiment

(wel een kutnummer natuurlijk
)
0
geplaatst: 27 februari 2007, 02:13 uur
Wordt nog lachen hier denk ik. Wat sommige mensen als wansmaak interpreteren kan een ander natuurlijk helemaal geweldig vinden 

0
ebisch
geplaatst: 27 februari 2007, 03:01 uur
haha topic naar mijn hart, die van Cliff Richard gaat hier even op repeat 
Armi & Danny - I Wanna Love You Tender
Grup Tekkan - Wo Bist Du Mein Sonnenlicht
Village People - Sex Over The Phone
David Hasselhoff - Hooked on a Feeling

Armi & Danny - I Wanna Love You Tender
Grup Tekkan - Wo Bist Du Mein Sonnenlicht
Village People - Sex Over The Phone
David Hasselhoff - Hooked on a Feeling
0
geplaatst: 27 februari 2007, 03:12 uur
De eerste twee zijn aardige pogingen, maar ebisch verslaat ze dik..... Geweldig!
0
ebisch
geplaatst: 27 februari 2007, 04:27 uur
genoeg gelachen vanavond, nog eentje en dan naar bed 
het is geen echte muziek video maar toch wel toepasselijk verder.. deze les disco dansen

het is geen echte muziek video maar toch wel toepasselijk verder.. deze les disco dansen

0
geplaatst: 27 februari 2007, 08:40 uur
Ik heb deze al eerder gepost (in het foute 100- topic), maar nog niet met video. Is een van de weinige platen die ik thuis niet mag draaien:
Woodpeckers from Space
Woodpeckers from Space
0
geplaatst: 28 februari 2007, 00:43 uur
Als ik het goed heb gemaakt door de mensen die ons ook o.a. Rubberen Robbie, Ome Henk en Irene Moors en de Smurfen brachten. Een wereldhit bovendien.
0
geplaatst: 28 februari 2007, 08:06 uur
starbright boy schreef:
url=http://www.youtube.com/watch?v=h37KQu64RY4]link 1
link 2
url=http://www.youtube.com/watch?v=h37KQu64RY4]link 1
link 2

0
geplaatst: 28 februari 2007, 08:32 uur
starbright boy schreef:
Als ik het goed heb gemaakt door de mensen die ons ook o.a. Rubberen Robbie, Ome Henk en Irene Moors en de Smurfen brachten. Een wereldhit bovendien.
(quote)
Rubberen Robbie wist ik. Ome Henk en Irene Moors ken ik niet. De smurfen weer wel maar dit zijn kennelijk niet die van Vader Abraham.

0
geplaatst: 28 februari 2007, 08:44 uur
Nee, dat klopt. Irene Moors is bekend van Telekids, een RTL4-kinderprogramma uit de jaren '90. Zij heeft in die tijd ook twee CD's met 'Smurfenhouse' uitgebracht. Het zijn over het algemeen househits uit die tijd, maar dan met Nederlandse teken. Bv. I've got the power van Snap wordt Ik heb nieuwe schoenen. 
Hier staat nog een hoesje, ik zal de albums eens toevoegen hier.

Hier staat nog een hoesje, ik zal de albums eens toevoegen hier.
0
geplaatst: 28 februari 2007, 09:07 uur
´Smurfenhouse´ weet ik nu weer wel. Die kwam ná de verzamelaar ´house the kids´, die ik ooit voor mijn oudste zoon kocht (met de killer ´Pippi Langhouse´). Die zal ík nog eens toevoegen. Wel, dat we maar compleet zijn hier. 

0
geplaatst: 28 februari 2007, 10:16 uur
0
geplaatst: 28 februari 2007, 10:29 uur
herman schreef:
Bv. I've got the power van Snap wordt Ik heb nieuwe schoenen.
.
Bv. I've got the power van Snap wordt Ik heb nieuwe schoenen.

.
Ik heb nieuwe schoenen was I Like to Move It van reel 2 real.
Waarom weet ik dit?
0
geplaatst: 28 februari 2007, 11:00 uur
Deze is ook geweldig, moest er meteen aan denken bij het zien van dit topic:
http://www.youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q
0
geplaatst: 28 februari 2007, 11:50 uur
starbright boy schreef:
Waarom weet ik dit?
(quote)
Waarom weet ik dit?
Da's waar ook.

0
geplaatst: 28 februari 2007, 11:52 uur
brooklyn schreef:
Haha, die voorste toetsenist.

In de uitvoering van Michael Zager's Incredible Bongo Band wel een geniaal nummer overigens.

0
ebisch
geplaatst: 28 februari 2007, 18:46 uur
The only known fact is that he loves a bicycle team sponsored by a brand of mayonaise..

The video clips make cross-references to artists like Biggy Smalls and the musical cruises by Dutch tv-station TROS...

0
Mojo Pin
geplaatst: 28 februari 2007, 19:04 uur
"Recently the Zanger Bob persona seems to show a worrying tendency towards developing an identity crisis. While the singer is marketed through the Internet, still his biggest claim to fame, as Zanger Bob, the covers of his cds identify him as just Bob. On his website however the artist is fingered as Bob Offenberg. There is no direct evidence that these identity issues have any physical implications on young master Offenberg, but further research towards bodily manifestations of nomenclatural inconsistencies is recommended."
Raadselachtig!
Raadselachtig!
0
Harco
geplaatst: 6 maart 2007, 00:42 uur
sq schreef:
Ik heb deze al eerder gepost (in het foute 100- topic), maar nog niet met video. Is een van de weinige platen die ik thuis niet mag draaien:
Woodpeckers from Space
Woodpeckers from Space
Holy shit! Ik had ooit een Donkey Kong Greatest Hits CD gekocht, en daar stond dit nummer ook op. Prachtig.
Bedankt!
0
geplaatst: 20 maart 2007, 00:29 uur
0
geplaatst: 20 maart 2007, 01:50 uur
Ik vraag me altijd af in hoeverre dit in de categorie wansmaak hoort, want het ironische en het campgehalte spatten er vanaf. Maar ik kan het toch niet laten om het te posten: Günther - Ding Dong Song
* denotes required fields.