menu

Muziek / Algemeen / Het Grote Wansmaak van Youtube-topic

zoeken in:
Laten we in dit topic de echte wansmaak verzamelen. Dus niet zomaar slechte muziek, ultieme wansmaak dat wil ik zien. Leuk slecht zeg maar. Dingen die je verbazen. Zoiets als de film-nachten van de wansmaak. Liefst geen amateurdingetjes. Maar echt uitgebrachte liedjes.

Ik geef zelf de aftrap met twee nummers die ooit de prestigieuze Christmas number one waren in de Britse hitlijsten:

link 1

link 2

Probeer deze twee maar eens te evenaren!

Die van Cliff is moeilijk te verslaan denk ik

Dit was ook een kerst nummer 1 in Engeland. Vreselijk fout, maar eigenlijk is hun gehele reportoire dat

Wansmaak

musicfriek schreef:
Die van Cliff is moeilijk te verslaan denk ik

Dit was ook een kerst nummer 1 in Engeland. Vreselijk fout, maar eigenlijk is hun gehele reportoire dat

Wansmaak

Jeugdsentiment

(wel een kutnummer natuurlijk )

Wordt nog lachen hier denk ik. Wat sommige mensen als wansmaak interpreteren kan een ander natuurlijk helemaal geweldig vinden

Kitsch

Wat heb ik nu gewonnen?

De eerste twee zijn aardige pogingen, maar ebisch verslaat ze dik..... Geweldig!

ebisch
genoeg gelachen vanavond, nog eentje en dan naar bed

het is geen echte muziek video maar toch wel toepasselijk verder.. deze les disco dansen

sq
Ik heb deze al eerder gepost (in het foute 100- topic), maar nog niet met video. Is een van de weinige platen die ik thuis niet mag draaien:

Woodpeckers from Space

Als ik het goed heb gemaakt door de mensen die ons ook o.a. Rubberen Robbie, Ome Henk en Irene Moors en de Smurfen brachten. Een wereldhit bovendien.

sq
starbright boy schreef:
(quote)

Als ik het goed heb gemaakt door de mensen die ons ook o.a. Rubberen Robbie, Ome Henk en Irene Moors en de Smurfen brachten. Een wereldhit bovendien.

Rubberen Robbie wist ik. Ome Henk en Irene Moors ken ik niet. De smurfen weer wel maar dit zijn kennelijk niet die van Vader Abraham.

Nee, dat klopt. Irene Moors is bekend van Telekids, een RTL4-kinderprogramma uit de jaren '90. Zij heeft in die tijd ook twee CD's met 'Smurfenhouse' uitgebracht. Het zijn over het algemeen househits uit die tijd, maar dan met Nederlandse teken. Bv. I've got the power van Snap wordt Ik heb nieuwe schoenen.

Hier staat nog een hoesje, ik zal de albums eens toevoegen hier.

sq
´Smurfenhouse´ weet ik nu weer wel. Die kwam ná de verzamelaar ´house the kids´, die ik ooit voor mijn oudste zoon kocht (met de killer ´Pippi Langhouse´). Die zal ík nog eens toevoegen. Wel, dat we maar compleet zijn hier.

Uiteraard mogen de Toy Dolls niet ontbreken!

http://www.youtube.com/watch?v=eti21PVHXrg

herman schreef:
Bv. I've got the power van Snap wordt Ik heb nieuwe schoenen.
.

Ik heb nieuwe schoenen was I Like to Move It van reel 2 real.

Waarom weet ik dit?

Deze is ook geweldig, moest er meteen aan denken bij het zien van dit topic:

http://www.youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q

starbright boy schreef:
(quote)

Ik heb nieuwe schoenen was I Like to Move It van reel 2 real.

Waarom weet ik dit?

Da's waar ook.

brooklyn schreef:
Deze is ook geweldig, moest er meteen aan denken bij het zien van dit topic:

http://www.youtube.com/watch?v=eTKL8MNH95Q

Haha, die voorste toetsenist.

In de uitvoering van Michael Zager's Incredible Bongo Band wel een geniaal nummer overigens.

Mojo Pin

ebisch
, ook die van Brooklyn

Mojo Pin
Check ook zijn Wikipedia

ebisch

The only known fact is that he loves a bicycle team sponsored by a brand of mayonaise..
The video clips make cross-references to artists like Biggy Smalls and the musical cruises by Dutch tv-station TROS...

Mojo Pin
"Recently the Zanger Bob persona seems to show a worrying tendency towards developing an identity crisis. While the singer is marketed through the Internet, still his biggest claim to fame, as Zanger Bob, the covers of his cds identify him as just Bob. On his website however the artist is fingered as Bob Offenberg. There is no direct evidence that these identity issues have any physical implications on young master Offenberg, but further research towards bodily manifestations of nomenclatural inconsistencies is recommended."

Raadselachtig!

Harco
sq schreef:
Ik heb deze al eerder gepost (in het foute 100- topic), maar nog niet met video. Is een van de weinige platen die ik thuis niet mag draaien:

Woodpeckers from Space

Holy shit! Ik had ooit een Donkey Kong Greatest Hits CD gekocht, en daar stond dit nummer ook op. Prachtig. Bedankt!

Gejat van Moviemeter, maar hoort hier absoluut thuis:

klik

(Dat broekje!)

En hoe vaak zou John Lennon zich in zijn graf kunnen omdraaien?

klik

Let op de choreografie trouwens, in beide clipjes!

Ik vraag me altijd af in hoeverre dit in de categorie wansmaak hoort, want het ironische en het campgehalte spatten er vanaf. Maar ik kan het toch niet laten om het te posten: Günther - Ding Dong Song

Dit slaat toch bijna alles?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:17 uur

geplaatst: vandaag om 19:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.