Muziek / Algemeen / Liedjes met hondengeblaf
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2006, 14:26 uur
psychonaatje schreef:
Mensen kunnen ook blaffen, in de zin van "tekeer gaan".
Mensen kunnen ook blaffen, in de zin van "tekeer gaan".
Ja, je hebt gelijk. 'Blaffen' hoeft niet per definitie op honden van toepassing te zijn. Geen pleonasme dus.
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 02:39 uur
In het (overgewaardeerde) nummer Scary Monsters van David Bowie zit ook een geluid wat op hondengeblaf lijkt, zeer irritant en afleidend van wat misschien best een leuk nummer zou kunnen zijn..
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 11:50 uur
Pink Floyd - Several Species of Small Furry Animals Gathered Together in a Cave and Grooving With a Pict
zit vast ook wel een hond in...
zit vast ook wel een hond in...
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 14:58 uur
Deze telt dan ook wel, als blaffend zingen.
Tom Waits - Raindogs
Tom Waits - Raindogs
0
geplaatst: 30 oktober 2007, 15:38 uur
0
Edris
geplaatst: 30 oktober 2007, 19:06 uur
A Silver Mt. Zion - Take These Hands And Throw Them In The River
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 30 oktober 2007, 20:03 uur
beaster1256 schreef:
op meddle van pink floyd staat een nummer 'ik denk san tropez' waarin een hond niet blaft maar meehuilt met de mondharmonica van één van de leden, ik denk dat het ook te zien is op live in pompei de dvd
op meddle van pink floyd staat een nummer 'ik denk san tropez' waarin een hond niet blaft maar meehuilt met de mondharmonica van één van de leden, ik denk dat het ook te zien is op live in pompei de dvd
Ja, formidabel, ik had die hond meteen een contract aangeboden, HIJ had misschien Syd kunnen vervangen ?
(Ben wel blij met Syd's echte vervanger, DG natuurlijk!)
Mààr : een erg leuk nummer jawel, trouwens heel Meddle natuurlijk!
0
chocoloco
geplaatst: 31 oktober 2007, 18:28 uur
how much is that dooooggy in the window?woef woef! van wie is die melige ouwe kraker weer?
0
geplaatst: 14 november 2007, 22:48 uur
Ik heb er nog eentje gevonden:
Op de eerste cd van Orphans (Brawlers heet die) van Tom Waits staat het nummer 'Buzz Fledderjohn', en daar blaft een aantal keer een hond op de achtergrond
.
Op de eerste cd van Orphans (Brawlers heet die) van Tom Waits staat het nummer 'Buzz Fledderjohn', en daar blaft een aantal keer een hond op de achtergrond
.
0
geplaatst: 14 november 2007, 22:54 uur
chocoloco schreef:
how much is that dooooggy in the window?woef woef! van wie is die melige ouwe kraker weer?
Patti Page. En dat is géén melig nummer.

0
chocoloco
geplaatst: 15 november 2007, 10:01 uur
Ik vind het supermelig. Maar juist daarom wel leuk. en smaken zijn subjectief. en er is hondengeblaf in.
0
CaliLove
geplaatst: 25 november 2007, 17:36 uur
Zowat de meeste tracks van DMX komt wel hondengeblaf in voor...
0
raffael77
geplaatst: 3 mei 2008, 09:30 uur
Black Sheep - Similak Child
Op You Tube hebben ze alleen de remix versie en daar hoor je het niet in.
Op You Tube hebben ze alleen de remix versie en daar hoor je het niet in.
0
geplaatst: 19 mei 2008, 13:00 uur
En in het intro van "Bankuberfall" van Erste Allgemeine Verunsicherung (EAV) uit 1986
* denotes required fields.