Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2007, 15:52 uur
Column: een kort stukje tekst waarin de auteur spits en uitdagend zijn mening ventileert.
Het lijkt mij leuk een wekelijkse column op MusicMeter te etaleren. Een relaas over alles wat je wilt schrijven met betrekking tot muziek.
Nou dacht ik dit niet alleen aan te kunnen. Dus wil ik voordat er echt columns geplaatst worden eens inventariseren welke users er bereidt zijn om een column te schrijven. Dus geef je op!
(we maken dan een weekschema)
Het lijkt mij leuk een wekelijkse column op MusicMeter te etaleren. Een relaas over alles wat je wilt schrijven met betrekking tot muziek.
Nou dacht ik dit niet alleen aan te kunnen. Dus wil ik voordat er echt columns geplaatst worden eens inventariseren welke users er bereidt zijn om een column te schrijven. Dus geef je op!
(we maken dan een weekschema)
0
geplaatst: 15 juli 2007, 16:27 uur
Leuk idee! Ik wil graag meedoen, maar dan enkel met nog een groep enthousiaste mensen.
0
geplaatst: 15 juli 2007, 18:42 uur
Ik denk wel dat we even rustig de tijd moeten nemen nu, want we zitten nu ook in de vakantietijd.
0
geplaatst: 15 juli 2007, 19:27 uur
Deelnemers:
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
0
geplaatst: 15 juli 2007, 19:30 uur
Deelnemers:
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
0
geplaatst: 15 juli 2007, 19:58 uur
Deelnemers:
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Paap_Floyd (ik wil graag een tweewekelijkse column ofzo
)
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Paap_Floyd (ik wil graag een tweewekelijkse column ofzo
)
0
geplaatst: 15 juli 2007, 21:34 uur
Met dit aantal deelnemers kunnen er wel meer colums per week komen.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 11:28 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Eindelijk iemand die het gebruik van die smileys begrijpt 
Weer eens iemand die ironische feedback niet begrijpt

0
geplaatst: 19 juli 2007, 12:35 uur
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Paap_Floyd
- Gyzzz
Leuk idee, ik doe graag mee. Ik moet er wel bij zeggen dat ik binnenkort op vakantie ga.
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Paap_Floyd
- Gyzzz
Leuk idee, ik doe graag mee. Ik moet er wel bij zeggen dat ik binnenkort op vakantie ga.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 16:38 uur
Misschien dat we alvast kunnen beginnen en later alsnog enthousiastelingen erbij halen?
0
geplaatst: 19 juli 2007, 17:45 uur
Dan zal ik het zo zeggen: Het zou handig voor mij zijn als ik een richtlijn heb 

0
geplaatst: 19 juli 2007, 18:05 uur
0
geplaatst: 19 juli 2007, 18:49 uur
- Reijersen
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Paap_Floyd
- Gyzzz
- Titmeister
Over het reeds beginnen kom ik na mijn uurtje sportschool op terug. Trainen en nadenken tegelijk gaat namelijk reuzengoed.
- luc011190
- Lukas
- OldSkool
- Cygnus
- levenvergeten
- Paap_Floyd
- Gyzzz
- Titmeister
Over het reeds beginnen kom ik na mijn uurtje sportschool op terug. Trainen en nadenken tegelijk gaat namelijk reuzengoed.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 21:07 uur
Ik wil het graag van begin af aan zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk houden.
Column-voorstellen
1. We hebben 9 schrijvers tot nog toe. Daarom leek het mij een idee om elke week 2 columns te plaatsen. Op die manier heeft iedereen 4 weken de tijd om zijn inspiratie op papier te zetten. We beginnen dan vanaf maandag aanstaande. Dat is week 30.
2. Het kan weleens zijn dat je inspiratie je in de steek laat of dat je juist een eureka-moment hebt. Ook kan je weleens vakantie hebben of op een andere manier gestremd zijn. Dan is het natuurlijk mogelijk om te ruilen met een andere columnist. Dit wordt gedaan via een PM naar diegene, en alleen met instemming van diegene.
3. We stellen van tevoren een schema op, wanneer wie kan en wil en begint.
Column-regels
1. Graag goed Nederlands en grammaticaal goede opbouw zodat het de leesbaarheid vergroot. Titel erboven en qua onderwerp is het misschien iets aan te houden wat voor veel users op deze site interessant is om te lezen.
2. Een column is een mening van een user, daar kan best over gediscusieerd worden. Maar de basis is natuurlijk deze mening te accepteren en vooral positieve kritiek te geven over de colum.
Tijdschema (neem over en vul uw naam in)
Week 30 (va. 23-7): User 1 en 2
Week 31 (va. 30-7): User 3 en 4
Week 32 (va. 06-08): User 5 en 6
Week 33 (va. 13-08): User 7 en 8
Week 34 (va. 20-08): User 9 en 1
etc. etc. etc.
Ik zal dit bijhouden.
...Ik hoor graag jullie mening.
Column-voorstellen
1. We hebben 9 schrijvers tot nog toe. Daarom leek het mij een idee om elke week 2 columns te plaatsen. Op die manier heeft iedereen 4 weken de tijd om zijn inspiratie op papier te zetten. We beginnen dan vanaf maandag aanstaande. Dat is week 30.
2. Het kan weleens zijn dat je inspiratie je in de steek laat of dat je juist een eureka-moment hebt. Ook kan je weleens vakantie hebben of op een andere manier gestremd zijn. Dan is het natuurlijk mogelijk om te ruilen met een andere columnist. Dit wordt gedaan via een PM naar diegene, en alleen met instemming van diegene.
3. We stellen van tevoren een schema op, wanneer wie kan en wil en begint.
Column-regels
1. Graag goed Nederlands en grammaticaal goede opbouw zodat het de leesbaarheid vergroot. Titel erboven en qua onderwerp is het misschien iets aan te houden wat voor veel users op deze site interessant is om te lezen.
2. Een column is een mening van een user, daar kan best over gediscusieerd worden. Maar de basis is natuurlijk deze mening te accepteren en vooral positieve kritiek te geven over de colum.
Tijdschema (neem over en vul uw naam in)
Week 33 (va. 13-08): User 7 en 8
etc. etc. etc.
Ik zal dit bijhouden.
...Ik hoor graag jullie mening.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 21:12 uur
23 juli ben ik op vakantie. Vanaf morgen ben ik 3 weken weg, misschien kan je mij omwisselen.
Verder lijkt alles me logisch.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 21:25 uur
luc011190 schreef:
23 juli ben ik op vakantie. Vanaf morgen ben ik 3 weken weg, misschien kan je mij omwisselen.
Ow ik heb even een schema ingevuld. Alleen je kan zelf je naam invullen. Op die manier wordt het een eigen schemaatje. En dan kan je om de 4 weken een column plaatsen.
(dus zet je naam op nr. 7, 8 of 9 neer
)
0
geplaatst: 19 juli 2007, 21:35 uur
Reijersen schreef:
Ow ik heb even een schema ingevuld. Alleen je kan zelf je naam invullen. Op die manier wordt het een eigen schemaatje. En dan kan je om de 4 weken een column plaatsen.
)
(quote)
)Jij doet je moeite om het duidelijk uit te typen en ik lees er weer overheen. Sorry.
0
geplaatst: 19 juli 2007, 21:40 uur
Week 33 (va. 13-08): Titmeitser en 8
Week 33 (va. 13-08): Titmeitser en 8
* denotes required fields.