Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 24 juli 2007, 16:05 uur
Dit had ik ook wel leuk gevonden, maar ik ben een beetje laat zie ik 

0
Ace
geplaatst: 24 juli 2007, 17:15 uur
Lukas en Cygnus! Erg leuk! Ik ga vanavond ook een poging doen... U hoort van mij.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 17:16 uur
Ace schreef:
Lukas en Cygnus! Erg leuk! Ik ga vanavond ook een poging doen... U hoort van mij.
Zozo, dat gaat nog hard. Wie weet kunnen we over een maandje een column-KO houden

0
geplaatst: 24 juli 2007, 17:36 uur
leuke colums - zeker gezien de uiteenlopende invalshoeken.
is het wellicht 1 idee om de colums in een aparte topic te zetten zodat ze voor mensen makkelijk na te lezen zijn en de discussie hier voort te zetten is?
is het wellicht 1 idee om de colums in een aparte topic te zetten zodat ze voor mensen makkelijk na te lezen zijn en de discussie hier voort te zetten is?
0
geplaatst: 24 juli 2007, 17:38 uur
charlezzz schreef:
Dat lijkt me wel een goeie ja... op deze manier verdwijnen ze inderdaad snel naar de vorige pagina.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 17:53 uur
charlezzz schreef:
Goed plan, dat maakt het teruglezen voor de mensen die niet 24/7 hier aanwezig zijn een stukje makkelijker.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 17:58 uur
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:02 uur
Cygnus schreef:
Laten we maar zo vrij zijn Lukas...
(quote)
Laten we maar zo vrij zijn Lukas...

Ik denk persoonlijk dat je het dan beter kan rangschikken op schrijver in plaats van column. Anders krijgen we straks dertig verschillende topics die niet allemaal meer gebruikt zullen worden.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:03 uur
Strak plan. Wel even de titel aan laten passen door een moderator dan. Ik zie het wel verschijnen.
@ OldSkool: ja jij bent volgende week aan de beurt, als het lukt.
@ OldSkool: ja jij bent volgende week aan de beurt, als het lukt.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:05 uur
Justinx schreef:
Ik denk persoonlijk dat je het dan beter kan rangschikken op schrijver in plaats van column. Anders krijgen we straks dertig verschillende topics die niet allemaal meer gebruikt zullen worden.
(quote)
Dus per schrijver een topic en dan hier erover discussiëren?
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:08 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Ik dacht eerder aan een topic waarin dan alle columns staan en een topic voor het regel/reactiegebeuren eromheen
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:09 uur
Reijersen schreef:
(quote)
Is dat een vraag naar mij?
, zo ja, dan ja.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:10 uur
Lukas schreef:
Ik dacht eerder aan een topic waarin dan alle columns staan en een topic voor het regel/reactiegebeuren eromheen
(quote)
Dit lijkt mij een beter idee. Een columtopic en een colum-discussietopic.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:12 uur
Ik heb het meer Jelle doorgeseind, eigenlijk. Wij gebruikers kunnen topictitels niet veranderen

0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:13 uur
Lukas schreef:
Ik heb het meer Jelle doorgeseind, eigenlijk. Wij gebruikers kunnen topictitels niet veranderen
(quote)

(ik had een PM naar Herman gestuurd
)
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:14 uur
charlezzz schreef:
Inderdaad goed plan, alleen betwijfel of dat discussieren zo handig wordt dan...
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:15 uur
OldSkool schreef:
Inderdaad goed plan, alleen betwijfel of dat discussieren zo handig wordt dan...
(quote)
Per week
Of de colums nummeren, zodat er naar verwezen kan worden door het nummer te gebruiken?
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:15 uur
Nu maar hopen dat er geen idioot er een berichtje achterlaat - buiten natuurlijk de mensen die een column plaatsen
, anders wordt het een bijkomend klusje voor mods.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:16 uur
Justinx schreef:
Nu maar hopen dat er geen idioot er een berichtje achterlaat - buiten natuurlijk de mensen die een column plaatsen
, anders wordt het een bijkomend klusje voor mods.Misschien een sticky bericht boven het andere topic, als dat technisch kan.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:17 uur
Lukas schreef:
Misschien een sticky bericht boven het andere topic, als dat technisch kan.
(quote)
Misschien een sticky bericht boven het andere topic, als dat technisch kan.
Bespreek maar met Jelle

Maar nogmaals om de discussies overzichterlijk te houden: De columns nummeren? (1 t/m .....)
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:27 uur
deric raven schreef:
Ik wil ook wel eens een stukje schrijven; zeg maar wanneer?
Ik wil ook wel eens een stukje schrijven; zeg maar wanneer?
Gaat uw gang.
We hebben een schema opgesteld om een vaste kern te hebben. Dan gaan we kijken hoe het loopt. Dat schema wordt dan later aangepast met andere gewilligen.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:27 uur
Reijersen schreef:
Bespreek maar met Jelle
Maar nogmaals om de discussies overzichterlijk te houden: De columns nummeren? (1 t/m .....)
(quote)
Bespreek maar met Jelle

Ik ben voor nummeren + titel.
* denotes required fields.