Muziek / Algemeen / MusicMeter Column Discussie Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2008, 21:16 uur
Column geplaatst.
Tip is misschien om eerst het bewuste nummer (Before I Leave van Fennesz) te luisteren.
Tip is misschien om eerst het bewuste nummer (Before I Leave van Fennesz) te luisteren.
0
geplaatst: 22 mei 2008, 16:52 uur
Nummer beluisterd, maar had er vrij weinig mee. Vind de column wel mooi geschreven.
0
geplaatst: 23 mei 2008, 16:59 uur
0
DutchViking
geplaatst: 28 september 2008, 23:08 uur
De laatste tijd ben ik actief bezig geweest met het schrijven van columns. Graag zou ik het columntopic op deze site dan ook nieuw leven in willen blazen met mijn nieuwe bijdrage, die deze keer gewijd is aan een van mijn muzikale helden. (Goed) voorbeeld doet hopelijk volgen 

0
geplaatst: 29 september 2008, 14:21 uur
ik ben blij met je column. Dit topic verdient namelijk inderdaad meer aandacht en leven.
0
DutchViking
geplaatst: 29 september 2008, 18:40 uur
Inderdaad, een topic als deze heeft een flinkje injectie nodig
Ik bied me bij deze aan om in het nieuwe 'seizoen' deel te nemen met verse columns.
Topics als deze zijn min of meer de reden dat ik nog vrij regelmatig op MusicMeter actief ben (ontdekken en recenseren van albums komt voor mij vanzelfsprekend op de eerste plaats).
Ik bied me bij deze aan om in het nieuwe 'seizoen' deel te nemen met verse columns. Topics als deze zijn min of meer de reden dat ik nog vrij regelmatig op MusicMeter actief ben (ontdekken en recenseren van albums komt voor mij vanzelfsprekend op de eerste plaats).
0
geplaatst: 29 september 2008, 22:26 uur
Misschien wordt het tijd dat we weer eens een inventarisatie maken wie er mee willen doen en een schema in elkaar zetten.
Dus bij deze:
Ik doe mee!:
- DutchViking
- Reijersen
Dus bij deze:
Ik doe mee!:
- DutchViking
- Reijersen
0
DutchViking
geplaatst: 30 september 2008, 20:34 uur
Ik heb alvast maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om nog een column te plaatsen (ik kon me niet inhouden
)
)
0
handsome_devil
geplaatst: 30 september 2008, 20:40 uur
Ik doe mee!:
- DutchViking
- Reijersen
- Paap_Floyd
- DutchViking
- Reijersen
- Paap_Floyd
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 02:18 uur
Interessante column DutchViking, is daar een echt onderzoek naar geweest, of heb je de personalia zelf zitten napluizen? Dat Ronald Waterreus een grungefan wist ik trouwens, heb wel eens artikel van hem gelezen, waarin ie heel trots vertelt dat ie ooit eens shirt met handtekening had gekregen van Eddie Vedder.
Wil trouwens ook wel meedoen:
- DutchViking
- Reijersen
- Paap_Floyd
- Titmeister
Wil trouwens ook wel meedoen:
- DutchViking
- Reijersen
- Paap_Floyd
- Titmeister
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 11:13 uur
Leuke column inderdaad! Mede omdat ik ook van beide een groot liefhebber ben. Het is ook iets dat ik me vaak genoeg afvraag, van welke muziek een bepaalde speler houdt.
Ook goed vlot en leesbaar geschreven.
Ook goed vlot en leesbaar geschreven.
0
eazyfan
geplaatst: 4 oktober 2008, 12:27 uur
Fantastisch gedaan DutchViking, een stuk waar ik mezelf in kan terugvinden. Vroeger was ik een goed en gepassioneerd voetballer, muziek vond ik toen zelfs niks voor me, sinds ik voetbal achter me gelaten heb ben ik met muziek begonnen - 
Het levert me later misschien niet de miljoentjes op, maar wat boeit dat? -

Het levert me later misschien niet de miljoentjes op, maar wat boeit dat? -

0
DutchViking
geplaatst: 5 oktober 2008, 10:01 uur
Dank jullie wel
@Titmeister: ik heb de info eigenlijk per speler na zitten pluizen (door het doorbladeren van de jaargangen Voetbal International 1993-2001, de jaren dat ik abonnee was) en heb ook wel eens ergens een artikel gelezen over dit onderwerp. Kost wel veel tijd, maar het levert soms leuke verrassingen op
@Titmeister: ik heb de info eigenlijk per speler na zitten pluizen (door het doorbladeren van de jaargangen Voetbal International 1993-2001, de jaren dat ik abonnee was) en heb ook wel eens ergens een artikel gelezen over dit onderwerp. Kost wel veel tijd, maar het levert soms leuke verrassingen op

0
geplaatst: 22 oktober 2008, 23:36 uur
Ik schrijf ooit wel weer eens iets, maar ik ga me er geen verplichting van maken... Dat werkt bij mij niet zo goed eerlijk gezegd.
En misja:
http://www.musicmeter.nl/forum/0/3464
Daar kan je de columns lezen...
En misja:
http://www.musicmeter.nl/forum/0/3464
Daar kan je de columns lezen...
0
DutchViking
geplaatst: 2 november 2008, 15:04 uur
Ik heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om enkele van mijn nieuwste columns hier neer te zetten, graag verneem ik eventuele op- en aanmerkingen 

0
geplaatst: 6 november 2008, 00:05 uur
Kijk eens aan! Nieuw werk van DutchViking. Ik zal het eens lezen en laten weten wat ik ervan vind.
0
geplaatst: 6 november 2008, 00:42 uur
Ik vond de laatste wel heel goed. Niet per se met alles eens, maar wel goed om eens een serieuzer stuk over de site te lezen.
0
geplaatst: 6 november 2008, 19:33 uur
Ik kan het alleen maar roerend eens zijn met herman. Mooie, serieuze column waar ikzelf me ook op veel vlakken kan identificeren.
0
geplaatst: 6 november 2008, 20:51 uur
Ik kan me goed in die column vinden. Ben het er grotendeels mee eens en snap het ook wel.
0
DutchViking
geplaatst: 19 november 2008, 21:35 uur
Bedankt voor de feedback, het lijkt me leuk als er op korte termijn meer zullen volgen.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 12:59 uur
0
geplaatst: 2 januari 2009, 13:23 uur
Da's een hele mooie zeg! En ook wel een droevige natuurlijk...
Maar toch, mijn complimenten.
Maar toch, mijn complimenten.
0
geplaatst: 3 januari 2009, 13:17 uur
Dank, jammer dat het topic niet echt meer draait verder. Zal binnenkort trouwens nog wel een linkje naar een Engelse vertaling plaatsen.
Vond het wel een keer leuk om in een iets andere stijl te schrijven, zonder daarbij echt een scherpe insteek te moeten missen.
Vond het wel een keer leuk om in een iets andere stijl te schrijven, zonder daarbij echt een scherpe insteek te moeten missen.
0
geplaatst: 3 januari 2009, 14:08 uur
Mooie column Onderhond. Zowiezo leuk om te zien dat iemand weer eens wat plaatst. Het is vooral erg goed leesbaar Onderhond en met een mooie scherpe insteek.
Heb zelf nog wel wat ideëen liggen, maar moet ze nu nog uitschrijven. Hoop ook snel weer eens iets te plaatsen.
Heb zelf nog wel wat ideëen liggen, maar moet ze nu nog uitschrijven. Hoop ook snel weer eens iets te plaatsen.
0
geplaatst: 21 januari 2009, 22:47 uur
Ik heb een idee, maar dat komt vaak niet goed in woorden over. Zo nu ook, maar toch maar geplaatst.
0
geplaatst: 24 januari 2009, 14:11 uur
Ik vind het wel aardig 
Het woord platonisch (= zuiver geestelijk, niet seksueel) vind ik alleen moeilijk te plaatsen in deze zin:

Het woord platonisch (= zuiver geestelijk, niet seksueel) vind ik alleen moeilijk te plaatsen in deze zin:
Want wat voor de één vol met soul zit is voor de ander maar platonisch.
* denotes required fields.