MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het Nederlandse radioklimaat

zoeken in:
Erg goed idee!! Hulde!

Nou ja...enige frisheid in het bedorve radioklimaat van nederland kan geen kwaad!

Nederland loopt de laatse tijd achter de feiten aan....

Dat is al zeker 20 jaar zo.

Ik vind Radio6 best prettig om te luisteren. Zo'n programma als Shouting Boots verdient wat mij betreft wel meer luisteraars.
Verder vond ik Job de Wit bij 3voor12fm vaak wel leuk.

Ik luister tegenwoordig op mijn werk alleen maar KX Radio, het station van Rob Stenders. Veel leuke nieuwe muziek, afgewisseld met niet belegen klassiekers. En de liefde voor radio spat er vanaf, gemaakt door oude rotten en aanstormend radiotalent. Natuurlijk wel alleen via internet te beluisteren...

metronomy
als ik naar internetradio luister is het naar 6music, een zender die onder de BBC valt. Altijd leuke muziek en ze putten uit een gigantisch live archief van de BBC. Het enige nadeel is dat die Britten wel de neiging hebben om heel veel te praten. Ook leuk is dat ze veel bands ontvangen.

Hier de playlist.

BBC - 6 Music - Playlist - bbc.co.uk

Gast
geplaatst: vandaag om 19:10 uur

geplaatst: vandaag om 19:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.