menu

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
avatar van herman
Ik kwam deze tegen bij Dertigers:


(afbeelding)

Wat vniden jullie afgrijselijke hoezen?

De nieuwe van de Stereophonics:


(afbeelding)

JonnieBrasco
En over deze is iedereen het wel eens:

(afbeelding)

avatar van Onderhond

(afbeelding)

En elke andere hoes met de idiote kop van een zanger/zangeres op.

avatar van Onderhond
Wie doet beter


(afbeelding)

avatar van gemaster
Hahaha, maar dat is niet eerlijk. Deze is toch expres zo lelijk gemaakt?

avatar van Onderhond
Geen idee, heb er tijdens een chatsessie zo nog een tiental zien voorbijvliegen. Dit is een revivalbandje geloof ik, maar ze blijken het wel te menen

avatar van Yak
Yak
Deze blijft het toppunt:


(afbeelding)

Wel een prachtige plaat, overigens.

JonnieBrasco
Vind hem best meevallen Yak, dit is een lelijke hoes:

(afbeelding)

avatar van gemaster

(afbeelding)

Ik heb Bowie altijd een mooie man gevonden(in de meest heteroseksuele betekenis), maar hier ziet ie er écht niet uit.


avatar van Onderhond

(afbeelding)

Het hoeslink topic is jammer genoeg een iets te goede bron.


avatar van HammerHead
Eigenlijk elke hoes waarop de artiest(en) zelf met een brede glimlach staan afgebeeld. De gemiddelde Frans Bauer hoes, zeg maar.


avatar van Jordy

(afbeelding)

echt die duif doet het 'm...

(vrij goede plaat verder)

avatar van Yak
Yak
Het leukste is inderdaad om van platen die je hoog hebt zitten ruiterlijk toe te geven dat het artwork spuuglelijk is. Dit is ook werkelijk niet om aan te zien:


(afbeelding)

avatar van Onderhond
Qua 5*albums moet dat dan deze zijn.


(afbeelding)

avatar van gemaster
Een 5* album van mij heeft deze afzichtelijke hoes:


(afbeelding)

avatar van herman
Ik heb deze destijds laten liggen vanwege de hoes. Ik vond het debuut geweldig en het pinkpopoptreden ook, maar de hoes vond ik lelijk. Achteraf maar beter ook, want RATM is niet bepaald een band waar je meer dan 1 album (het debuut) van hoeft te hebben.


(afbeelding)

avatar van gemaster
Ik vind die nog wel meevallen hoor.

avatar van herman
Ik nu ook als ik eerlijk ben. Maar als ie een echt mooie hoes had gehad, had ik hem zeker gekocht.


avatar van aERodynamIC
Er zijn zoveel hoezen lelijk. Er bestaan ook sites waar de allerlelijkste bij elkaar zijn gezet. Eerlijk gezegd vind ik dit niet echt boeiend allemaal. Ik zou veel liever willen zien wat jullie nou echt mooie hoezen vinden, want er zijn toch wel kleine kunstwerkjes te vinden onder de platenhoezen


(afbeelding)

Ik kon het niet laten om deze toch nog even te posten, vreselijk.

avatar van Ward
Ik vind die Radiohead en die van the Talking Heads eerlijk gezegd wel meevallen.

avatar van BoordAppel
Goede plaat maar foeilelijke hoes:

(afbeelding)

avatar van NERD

(afbeelding)

Blijft toch wel een favoriete CD van mij (sentiment) maar de hoes en eigenlijk alles aan het uiterlijk van de CD is echt zwaar overdesigned

avatar van starbright boy
Vooral de hoes van Boards of Canada vind ik dan weer juist erg mooi. Ook Josh Martinez vind ik ok.

Ik heb ook een 5*-album met een erg lelijke hoes. Namelijk deze:


(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:48 uur

geplaatst: vandaag om 13:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.