Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:
Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.
Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.
Wat vniden jullie afgrijselijke hoezen?

En elke andere hoes met de idiote kop van een zanger/zangeres op.
Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.
Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Ik heb Bowie altijd een mooie man gevonden(in de meest heteroseksuele betekenis), maar hier ziet ie er écht niet uit.
https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://musicmeter.nl/images/covers/0/379.jpg
echt die duif doet het 'm...
(vrij goede plaat verder)

Ik kon het niet laten om deze toch nog even te posten, vreselijk.

Blijft toch wel een favoriete CD van mij (sentiment) maar de hoes en eigenlijk alles aan het uiterlijk van de CD is echt zwaar overdesigned
Ik heb ook een 5*-album met een erg lelijke hoes. Namelijk deze: