MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen

zoeken in:
Ja, het gaat bij Mogwai puur om de muziek. De songtitels zijn vaak ook niet al te boeiend.

Was er niet al zo'n topic als deze? Ik meen me namelijk te herinneren dat ik deze en volgens mij ook deze links al eens hier geplaatst had. Maar goed, wellicht dan een tweede maal, maar dat vind ik ze wel waard. Sommige van deze hoezen zijn echt hilarisch!

Laat ik voor het gemak en het vermaak een aantal hoezen ook maar eens hier plaatsen:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

lol @ Koekebakker

Wat een superhoezen.

Briljant

Die 2 van Millie Jackson vind ik anders heel aardig bedacht.

Vooral die eerste. Ik lag echt op de vloer hier.

Dustyfan
Deze man maakt meesterlijke muziek, maar je moet hem zo niet tegenkomen

(afbeelding)

Nee, hier ziet hij er goed uit

(afbeelding)

Dustyfan
LOL
En dan deze....

(afbeelding)

Letten we ook even op de stamper van die ene bloem
Niet geheel toevallig op die hoogte.

Ik vind veel Prince-hoezen spuuglelijk (m.u.v Around the World in a Day), maar deze vind ik eigenlijk best mooi. De foto heeft een bijzondere helderheid. Nu ben ik ook niet vies van het werk van deze fotograaf (Jean Baptiste Mondino) die o.a. ook een prachtige clip van Neneh Cherry op zijn naam heeft staan.

Dustyfan
Met name Prince-hoezen waar Prince zelf op staat zijn spuuglelijk. Maar dat komt met name doordat Prince zelf zo lelijk is en dan ook nog het liefst (half) in z'n blootje op de hoes staat. En daar kan zelfs de beste fotograaf ter wereld helemaal niks aan doen

(afbeelding)
Dustyfan heeft wel een punt...

Ach ja: hij compenseerde het dan wel weer met zijn vrouwelijke protégees die hij ook halfnaakt liet rondparaderen

Dustyfan
Ja. Maar dan niet op de hoes he?

(afbeelding)

(afbeelding)

O nee ?!

Dustyfan
Dat zijn geen Prince-albums. 'Slechts' geproduceerd door... als ik het me goed herinner

Dustyfan

(afbeelding)

Yak
Zeer fijne plaat, maar de voorkant is echt niet om aan te zien. Vooral dat ventje met die bloemetjes links, waar gaat het over?

(afbeelding)

Yak
Nieuw leven voor dit zeurtopic!

(afbeelding)

Jeetje, die Prince hoezen zijn om te huilen. Bleh hey....

JonnieBrasco

(afbeelding)

dutch2
Waarmee waarschijnlijk is bewezen dat ik een beroerde smaak heb, want ik vind de laatste twee hoezen eigenlijk best mooi (hoewel die laatste niet echt subtiel is). Prince en die andere jaren 80-hoezen zijn inderdaad om te huilen (en te lachen).

mee eens dutch

Tussen al dit (lachwekkend) lelijks is die van DDIHC een verademing.

In Muziek > Algemeen > Lelijke Hoezen:

In het kader van het "Mooie Hoezen" topic, ook een topic over lelijke hoezen, en meteen een hoes met superstip op 1:

(afbeelding)

kvind dit eigenlijk best wel een mooie hoes eerlijk gezegd

Dit topic bestaat al

Gast
geplaatst: vandaag om 21:03 uur

geplaatst: vandaag om 21:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.