Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2005, 00:20 uur
Ja, het gaat bij Mogwai puur om de muziek. De songtitels zijn vaak ook niet al te boeiend.
0
geplaatst: 26 maart 2005, 02:28 uur
0
geplaatst: 26 maart 2005, 02:43 uur
Laat ik voor het gemak en het vermaak een aantal hoezen ook maar eens hier plaatsen:

0
Dustyfan
geplaatst: 28 maart 2005, 22:04 uur
Deze man maakt meesterlijke muziek, maar je moet hem zo niet tegenkomen 

0
geplaatst: 29 maart 2005, 17:39 uur
Letten we ook even op de stamper van die ene bloem 
Niet geheel toevallig op die hoogte.
Ik vind veel Prince-hoezen spuuglelijk (m.u.v Around the World in a Day), maar deze vind ik eigenlijk best mooi. De foto heeft een bijzondere helderheid. Nu ben ik ook niet vies van het werk van deze fotograaf (Jean Baptiste Mondino) die o.a. ook een prachtige clip van Neneh Cherry op zijn naam heeft staan.

Niet geheel toevallig op die hoogte.
Ik vind veel Prince-hoezen spuuglelijk (m.u.v Around the World in a Day), maar deze vind ik eigenlijk best mooi. De foto heeft een bijzondere helderheid. Nu ben ik ook niet vies van het werk van deze fotograaf (Jean Baptiste Mondino) die o.a. ook een prachtige clip van Neneh Cherry op zijn naam heeft staan.
0
Dustyfan
geplaatst: 29 maart 2005, 18:37 uur
Met name Prince-hoezen waar Prince zelf op staat zijn spuuglelijk. Maar dat komt met name doordat Prince zelf zo lelijk is en dan ook nog het liefst (half) in z'n blootje op de hoes staat. En daar kan zelfs de beste fotograaf ter wereld helemaal niks aan doen 

0
geplaatst: 30 maart 2005, 21:36 uur
Ach ja: hij compenseerde het dan wel weer met zijn vrouwelijke protégees die hij ook halfnaakt liet rondparaderen 

0
Dustyfan
geplaatst: 30 maart 2005, 22:55 uur
Dat zijn geen Prince-albums. 'Slechts' geproduceerd door... als ik het me goed herinner 

0
geplaatst: 8 april 2005, 16:24 uur
Zeer fijne plaat, maar de voorkant is echt niet om aan te zien. Vooral dat ventje met die bloemetjes links, waar gaat het over?

0
dutch2
geplaatst: 14 mei 2005, 00:02 uur
Waarmee waarschijnlijk is bewezen dat ik een beroerde smaak heb, want ik vind de laatste twee hoezen eigenlijk best mooi (hoewel die laatste niet echt subtiel is). Prince en die andere jaren 80-hoezen zijn inderdaad om te huilen (en te lachen).
0
geplaatst: 20 mei 2005, 20:20 uur
Tussen al dit (lachwekkend) lelijks is die van DDIHC een verademing.
0
geplaatst: 22 november 2005, 20:18 uur
In Muziek > Algemeen > Lelijke Hoezen:
In het kader van het "Mooie Hoezen" topic, ook een topic over lelijke hoezen, en meteen een hoes met superstip op 1:

In het kader van het "Mooie Hoezen" topic, ook een topic over lelijke hoezen, en meteen een hoes met superstip op 1:

* denotes required fields.